kwekerij My Birds gaat tijdelijk stoppen kweekkooien te koop en al

Gestart door mila, 21 oktober 2008, 21:39:39

« vorige - volgende »

Saar

mila

dank jullie wel voor het duimen.

hier de foto´s die ik neer zou zetten van zijn pootjes.
ik hoop dat het goed gaat komen..

anders een heel goed huisje zoeken die het niet erg vinden een vogeltje met mankementje. :-\

groetjes
mila enzo de rest

♪ Marlies

Hoi Mila,

Ik zou als ik jou was direct beginnen met vloeibare kalk te geven, Calcitad 50.

Ik heb jaren geleden een nestje gehad waar 3 jongen in lagen die ook zo op hun achterste zaten. Zij konden op een gegeven moment ook niet meer lopen. Ik heb toen op aanraden van dr. Feld 2x daags 1 druppel calcitad gegeven en na een dag of 3 konden ze weer lopen en stonden ze al beter op hun pootjes. Het is bij deze valkjes dan ook helemaal goed gekomen.
Als je te lang wacht met geven kan een valkje ook doodgaan door kalktekot, dus niet te lang wachten.

Lees hier  maar eens : http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,6718.0.html

Succes !!!!!!

Dierenfreackske

Hoi hoi, veel succes met het vinden naar een huisje voor je lieverd ... ik zou ook Calcitad geven,  hij heeft zo'n lief bekkie .........grtjs Ann

Caroline

Ik adviseerde het al .... dit komt echt door kalktekort, als je snel bent kan het nog iets beter worden maar .... ik heb er een slecht hoofd in ....

Kijk maar naar mijn 2 knappe kereltjes in mijn handtekening .... die hadden het niet eens zo erg en .... die kregen vanaf de dag ik het ontdekte dagelijks Calcitat-50.

Ik zie trouwens niet 1 fout teentje maar 4 .... aan allebei de voetjes de 2 voorste teentjes staan niet goed.  :-\

Heel erg veel sterkte met je kleine Bobje, hij ziet er zo lief uit.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

mila

heey jongens-meiden :P.

ik heb het met mijn DA er over gehad en die zegt dat er geen te kort is aan kalk. en die weet echt waar die het over heeft.

DeeJee me kaketoe heeft exact het zelfde en die is nooit geholpen die heb ik laten operenen en die redt zich nu prima.
als dit gewoon gelijk goed was gezet dan is het allemaal wat makkelijker geweest hij moet wel een weekje of 2 de tap erom houden.

kalk krijgen ze hier dus ik kan me niet voorstellen dat het hier aan ligt.

ik kijk bobje nu elke dag na of de tape goed zit ik hoop dat ie wat rustige wordt misschien kan ie dan als tam weggaan.

en caroline ik had ook gezegd dat het allebeide voetjes zijn bij de ene heeft ie maar 1 teentje verkeerd en aan het andere voetjes heeft ie alle teentjes naar voren staan...

Dierenfreackske

Hey Mila ...ik heb ook zo'n valkje gehad , en nog met allebei de pootjes hetzelfde, is ook gestorven  :'( :'(, had ook geen kalk tekort, ben naar da ermee geweest, iets voor aan te sterkte gekregen en moest oefenen om zijn teentjes lang te maken en zo op een stokje, maar was te veel, is jammer genoeg gestorven, niet van zijn teentjes, maar waarschijnlijk omdat ie niet genoeg papje at? Ik hoop dat jouw valkje het red met zijn teentjes...grtjs. Ann

mila

hoi ann

deze zal het kwa eten wel overleven hj wordt goed gevoerd.
ik hoop wel dat ie goed komt anders komt ie naar binnen om tam te worden en dan een goed huisje zoeken voor hem.

we zien het volgend week wel dan even tap eraf om te kijken hoe zijn teentjes dan zitten.

groetjes
mia

mila

jajaj ik mocht even spieken.

ze hebben 2 eitjes snel uitgerekend over 18 dagen 2 januari eerste donsje als het bevrucht is.

ik wil er niet te veel in zitten vanwege dat hun gelijk in de stres schieten alhoewel vandaag bleef de pop braaf op stok zitten wel blazen en vleugels omhoog en boos maar geen paniek.

volgende week weer een update van hun en misschien dat ik even kijk of ze bevrucht zijn,

groetjes

*Manon*

Hoi Mila,

Dus nu loopt Bobje met een tape-je op zijn teentjes?
Hopelijk komt het zo goed!

Spannend 2 januari kans op een donsje.... jij begint het jaar goed  ;D ;D

Ik duim voor Bob  :-*

Liefs Manon

mila

hoi manon.

klopt bob race met tap om zijn teentjes.
ik hoop ook dat het nog goed komt.

ik begin heel goed het jaar ben ook wel trots op ze dat ze eitjes hebben...
heel misschien dat ik volgende week maandag even snel spiek.

en dan halverwege pups van me hondje dan ben ik helemaal blij....

dan kan mijn jaar niet meer stuk
ze zeggen 7 jr ongeluk en daarna 7 jr geluk hopelijk begint het nu echt voor me....

thanks voor duimen meiden....

*Manon*

Joh, puppies krijg je  :o :o
Wat voor ras puppies verwacht je?

Spannend hoor!

mila

jaaaaahhhh puppie´s

ik krijgt van me pomeranians pups joepie en mijn moeder heeft 2 chihuahua die in de zelfde week zijn uitgerekend.

kijk maar is op mijn hyves voor me pomeranians mini dwergkeesjes...

http://exoticpoms.hyves.nl/

ik heb er 1 uit amerika laten komen voor de kleur ben de enige in nederland en duitsland met een fci stamboom.
vorige week 1 uit duitsland gehaald en had er al 2

www.rascallsfarm.tk
staan mijn hondjes op
www.chocomerlechihuahuas.tk
staan mijn mama en zus hun hondjes op.

groetjes

*Manon*

Ah wat een schatjes Mila.... ze zien er erg leuk en lief uit.
Mooie handtekening ook, vooral die middelste....  :-*

Groetjes Manon

mila

dankje wel manon.

de middelste was het de kleinste van het nest van Lilly de chihuahua.
die is naar een vriendin gegaan die zocht een klein mooi vriendin voor haar naakthondje.

ik ga vandaag even bij bob kijken hoe zijn pootjes zijn maar wil het tap er nog niet afhalen want het moet even zitten.

gr