kwekerij My Birds gaat tijdelijk stoppen kweekkooien te koop en al

Gestart door mila, 21 oktober 2008, 21:39:39

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

En, hoe gaat het hier, bespeur je al een klik tussen je lutino bleekmasker en haar nieuwe man?

Dierenfreackske

mila

hier gaat het lekker met de birdie's vanmorgen vroeg 2 jongen geringd en foto's gemaakt maar nog niet op de computer.

ik ga pas zondag de man voor me creme-ino pop halen.
hij moest ze nog bij iemand weghalen.

maar ik hoop natuurlijk dat het een hele mooi klik wordt.

omdat we bezig zijn om de overkapping dicht te maken en isoleren heb ik de alexander parkiet met de halsband parkiet pop gedaan bij de vlakjes wel gezellig.

zet vanavond of morgen even foto's erop van het nest AAAA

groetjes

mila

Nest A

Arko

Abigail

Anouk

Adam

En foto's van de Alexander en de halsband bij de vlakjes in gaat echt super...

En de bonte boeren
Ze hebben ook namen he.
Van links naar rechts
Willem Willemein en Willy-wortel

Caroline

Gaaf!!!!

Alleen de alexander en de halsband samen met valkjes vind ik erg gevaarlijk.  :o

Ik weet namelijk van iemand die alle drie de rassen ook heeft dat de alexander en de halsband met gemak een pootje of nekkie van een valkje door bijt.  :-X

Lieve bekkies, die boerkes.   :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Volgens mij zit het ringetje van Abigail verkeerd om :) Lukt het niet om af te krijgen en om te draaien, is er nog niks aan de hand hoor :)
Je BB'tjes zien er echt lief uit, zal wel moeilijk zijn om afstand van ze te doen of valt dat wel mee?

mila

HOI caroline en rianne

ik heb weer de ervaring met iemand die deze 3 soorten bijelkaar heeft en goed gaat.
en tot nu toe gaat het super maar ze gaan straks er wel weer uit hoor.

klopt van abigail zit verkeerd om had ik vandaag pas door met de foto's kijken helaas krijg ik hem er niet meer af wist niet dat het zo snel ging.

het is best wel moeilijk om de bonte boertjes weg te doen maar ik heb hier echt geen plek voor nog meer vogels al zou ik het wel willen.....
ze zijn zooooo lieff

groetjes

Dierenfreackske

Whaaaaahaaaaa iniminidonsjes zijn het , zoooooooo lief he! Grtjs Ann

hilde

arko/Abigail/anouk/adam
mooie namen voor kleine mooie donsjes mila

dat is toch zeer gewaagd hoor halsband bij je valkjes zij hebben toch ook een veel, grote snavel dan valkjes   ;D

groetjesss

Rianne

mila

hoi rianne

hier gaat alles zijn gangetje.
dit koppel heeft nu 4 eitjes en broeden super.
nest hiervoor bleef ze eitjes leggen

gisteren even naar zuidwolde gereden met me zuiver wildkleur man om om te ruilen met de bleekmasker grijze split ino man voor mijn creme-ino bleekmasker pop.
en een bakkie koffie gedronken wat gepraat over valkjes en mutatie a moet zeggen partick heeft super mooie valken zitten.

het nest A doet het ook goed groeien als kool hiero morgen denk ik de 2 jongste ringen liepen wat achter.(nu de ringen goed doen :P)

maar verder druk hier met de overkapping dicht te krijgen en honden in de gaten te houden dat ze niks slopen en jongen vogeltjes achterna gaan omdat ze ondekken dat ze kunnen fladderen.....
de bonte boeren staan nu niet meer op zaad maar op pellets vind ik veel fijner weet ik zeker dat ze alles binnen krijgen.

vandaag nog een wildkleur tam valkje verhuist naar zijn nieuwe baas.

zo dat was het wel weer ;D
morgen waarschijnlijk foto's.

groetjes

hilde

hey myla

fijn dat dat koppel eitjes heeft
dan verwacht je binnekort donsjes

en een valkje al verhuisd

hier gaan ze in de loop van de week naar een nieuw huisje

hier krijgen de valkjes tussen hun zaadjes ook pellets mijn albino tam popje eet dat zeer graag

en nu de valkjes die ik tam maak ook deze vinden dat ook lekker en het is eens iets anders dan altijd maar zaadjes en groenten enzo....

groetjesssssssss

Rianne

mila

Foto tijd joepie
ARKO

ABIGAIL

ANOUK

ADAM

Deze valkjes zoeken nog eennieuw huisje....

Er zijn nog 3 lutino kunnen verhuizen

1 wildkleur mannetje.

1 gepareld popje.

Dit koppel zit nu op 4 eitjes.

Bonte boeren lollig doen...

Dit is Betty Boop ze is nu 5 wk oud en we weten niet of we haar nou houden of niet maar ze is wel leuk...

hilde

mooi fotooosss mila van de valkjes de bonte boeren en betty boop

wat worden sommige valkjes toch goot heeeee die al naar een nieuw huisje gaan

groetjesssssssssss