kwekerij My Birds gaat tijdelijk stoppen kweekkooien te koop en al

Gestart door mila, 21 oktober 2008, 21:39:39

« vorige - volgende »

mila

ik vind het nog moeilijk.
heb net sietske gemaild of ze het koppel
witmasker pale fallow X bleekmasker lutino nog heeft zitten en voor waarneer het weg moet..

want ze woont niet echt om de hoek.

groetjes

mila

ik heb vanmiddag een koppel gele kakariki's gekocht die komen ergens deze week.
en ik heb net een californish kuifkwartel HEN gekcoht voor mijn mannelijk Kuifje...
nou komt er een Kuifelintje voor erbij heb het nog niet aan hem verteld haha.

groetjes

Dierenfreackske

Hoi Mila...gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, grtjs Ann

mila

HoiHoi allemaal,

heb het vandaag nog even met me mams erover gehad met nog een koppel erbij want het koppel van sietske was er nog en dat vind ik echt een heel mooi koppel kwa prijs lag het mij ook goed..,

maar me ma vond dat eerst even nog moest wachten, ten eerste heb ik al heel wat dieren van mezelf 39 ofzo even snel uit me hoofd, krijg morgen een koppeltje kakariki;s bij, en dan moet het echt even stoppen eerst kweken en misschien van de zomer er een koppeltje bij nemen.

ik wil ook nog een koppel amezone's maar daar moet ik eerst even voor sparen of een kaketoe grijze roodstaart jong verkopen want ik heb helaas geen boompje in me tuin staan...

dus nu even geen koppel bleekmaskers erbij eerst nog wat mannen zoeken voor me 2 vrijgezelle valken en nog 1 hen voor me kwatel zijn nieuwe popje komt zaterdag....

groetjes

mila

Dierenfreackske

Hoi Mila, gefeliciteerd met de kakaraki's en leuk , zaterdag een popje voor je valkje die vrijgezel is. Veel succes alvast met de kweek hoor! Grtjs Ann

mila

hoi Ann

bedankt.
het popje wat zaterdag komt is voor me kuifje
ik zal hem even voorstellen

DIT IS KUIFJE

ik heb voor hem een KUIFELINTJE gekocht hij weet het nog niet  is een verassing haha

mila

nou even leuk nieuws...

me kakariki's zijn om 5 uur gebracht en zitten nu in de kweekkooi...
aan de fruit te eten...

morgen kuifelintje halen voor kuif...

de man

de pop
ze zijn van vorig jaar,

lekker kleurtje he

groetjes

hilde

leuke vogels maar oooooooo zooo nieuwsgierig
heb ook een koppeltje gele

groetjes vanuit belgie

Dierenfreackske

mila

nou zaterdag, was het zover ik naar rotstergaast (fr) om kuifelintje op te halen,
even met die man gepraat over zijn valkjes mooie wildkleuren, en een koppeltje witmaskers.
nou kuifelintje ingeladen en naar huis gereden.
nou hij was echt heel blij met zijn vrouw...

hier de foto's

ik zit nu nog naar een trio japanse te kijken vind ik ook wel erg leuk, mar weet het niet zeker.

groetjes

*Manon*

ze zien er mooi uit Mila...

Bedoel je Japanse Nachtegalen?

Groetjes Manon

mila

hoi manon.
nee ik bedoel japanse kwartels, zijn ook heel leuk en worden heel makkelijk tam.

groetjes
mila

Dierenfreackske

Hoi hoi; MOOI MOOI MOOI !! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, grtjs Ann

mila

hoi ann
dankje wel ben ook erg blij mee met nieuwe aanwinst.

groetjes mila

christa

nou dat zijn mooie birdies hoor ik vind die kwartels wel heel erg grappig.maken die hetzelfde geluid als gewone kleine kwartels?
groeten christa