28 maart 2024, 14:01:46

Het verhaal van Nicky

Gestart door candy, 19 oktober 2008, 21:18:36

« vorige - volgende »

Hermien

Proficiat, hoor. Al een hele leeftijd! Fijne dag vandaag en laat je maar lekker verwennen.

                              :-*   :-*   :-*    :-*

Kimm

Hoi Nicky,

van harte gefeliciteerd met je 9e verjaardag!! :D


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

candy

Hallo Caroline, Hermien en Kim.

Hartelijk bedankt voor jullie felicitaties met mijn 9e verjaardag.

Groetjes,
Nicky  :-* :-*

Hermien

Heej Nicky!

Leef je nog? Hoe gaat het nu met jou?

candy

Hallo Hermien,

Met mij gaat alles goed, alleen de laarsjes zijn weer kapot. ;) ;)
Ik moet dus maandag weer naar de VA om er een paar nieuwe te krijgen. ;D ;D

Groetjes, :-*
Nicky

Kimm

sterkte nicky, maandag met je nieuwe laarsjes  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm

heb je weer nieuwe laarsjes gekregen nicky en gaat het goed met jullie?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

candy

Hallo Kim,

De nieuwe laarsjes zitten nog steeds niet helemaal goed, maar dat komt nog wel.
Maar wat hoor ik allemaal weer akelige berichten, ik wens jou en de anderen heel veel sterkte.

Groetjes,
Nicky

Kimm

hoi nicky,

wat vervelend dat de laarsjes niet lekker zitten. ik hoop dat het gauw goedkomt.
ja weer akelige dingen inderdaad, maar nu ga ik weer voor een glimlach hoor  :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Hey Nicky, hoe is het met je laarsjes??

Passen ze al beter??

Groetjesssssssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

candy

Hallo Caroline,

Sorry dat ik zo laat reageer maar met dat mooie weer zit je niet veel achter de computer, maar mijn laarsjes zijn alweer stuk.
Blijkbaar loop ik toch teveel, aangezien ik ook weer geregeld naar de camping ga en dan met het mooie weer buiten op de grindtegels loop. ;D ;D ;D

Groetjes,
Nicky :-*

Hermien


candy

11 november 2010, 21:08:03 #117 Last Edit: 12 november 2010, 11:31:29 by candy
Hallo allemaal, ;D ;D

Het is al lang geleden dat jullie iets van mij gehoord hebben.
Er is in die tijd niet veel gebeurd. We zijn heerlijk op de camping geweest en met het mooie weer lekker buiten op het terras rondlopen. We zij dit jaar ook weer met een heel stel naar de vogelwandeldag geweest, maar Snoepie heeft er niet veel lol van gehad. Hij heeft een klein poosje nadat we aangekomen zijn de nagel gebroken en moest eerst onder behandeling omdat het bloede. :'( :'(
Daarna werd hij rustig weggezet in de vervoersbak van Kiki zodat het wondje aan de nagel niet weer ging bloeden.



Wij zaten heerlijk op de takken met de andere vogels,totdat er een Ara was die op de tak wilde zitten waar Kiki zat. Daardoor kreeg Kiki ruzie met de Ara en won eerst, maar de Ara gaf niet op en op een gegeven moment had Kiki er genoeg van en ging maar weg.  Het was niet zo druk als de andere jaren, aangezien het nogal koud was. We hebben ook nog met de wandeling meegedaan en daar heeft Kiki even laten zien dat een kaketoe echt zelf op de eigen pootjes meewandelt.



Een paar weken geleden zijn 2 valkjes bij ons komen wonen. Het is een mannetje en popje.
Ze hebben de namen Shadow en Kira gekregen. Shadow heeft aan het ene pootje geen teentjes meer. Hij zit ook wel graag op mijn plankje, maar zo zijn er wel meer.

Groetjes,
Nicky  :-* :-*


Caroline

Hey Nicky, wat leuk weer eens een update van jouw. Alles goed met je "voetjes"??

Leuke foto's.

Kusje voor arme Snoepie en heel veel plezier met jullie nieuwe vriendjes Shadow en Kira.  :D

Fijn weekend, groetjes van Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

candy

Hallo Caroline,  :)

Met mijn pootjes gaat het goed als ik maar 1x in de 3 maand naar de VA ga. Eerst het oude verband en dan de schilfers verwijderen, daarna krijg ik zalf op de pootjes en weer verband, zodat ik weer kan lopen. ;D ;D
Het nadeel is dat ik iedere keer een roes moet hebben  ::) ::) en dat ik de laarsjes inlopen moet, aangezien het eerst niet echt makkelijk zit, maar je moet wat om de pootjes heel te houden. ;D ;D
De foto's zijn van de vogelwandeldag die ieder jaar gehouden wordt. Ik ben alle jaren geweest op 1 na, dat was het eerste jaar (dat was maar goed, de tv was toen aanwezig) want ik wil niet zielig gevonden worden, ik doe haast alles wat een ander valkje ook doet.



Ik wens je een heel fijn weekend en de groetjes van
Nicky  :-* :-*