5 mei 2024, 17:35:08

Het verhaal van Nicky

Gestart door candy, 19 oktober 2008, 21:18:36

« vorige - volgende »

Hermien

Fijn hè, als soortgenoten mee lijden? Gaat het met jou nu ook weer een beetje? Want papa's verliezen kan een hele diepe impact hebben. Dat weet ik uit eigen ervaring. Mijn papa overleed vorig jaar in juli en ik mis hem zo.... ;D
Maar mijn 'Vliegtuig' en jij zorgen er altijd voor dat ik weer kan lachen en plezier kan hebben. Dus kom op, Nicky!


candy

2 februari 2009, 18:58:47 #61 Last Edit: 2 februari 2009, 19:17:00 by candy
HOERA!!! ;D ;D ;D ;D
Vandaag ben ik jarig en ben 8 jaar geworden. :-*

Nicky

Kaatje

Hoi Nicky,

Van harte gefliciteerd met je verjaardag  :D

Ivy

Hoi Nicky.
Wat erg, ik ben te laat met felicitatie!
Nou, alsnog van harte!
Kus,
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

candy

Hallo Karin en Ivana,

Bedankt voor de felicitaties en kusjes voor mijn verjaardag.

Nicky

Hermien

Ik ben ook te laat, zo ook mijn 'Vliegtuig'. Maar wij wensen je alsnog een heel goed nieuw levensjaar hoor. Met een stevige poot en kusje-kusje-kusje van Gabber, Goofy, Silvo en Binky.

candy

Hallo Hermien, Gabber, Goofy, Silvo en Binky.

Nog bedankt voor de felicitaties.

Knuffel en groetjes,
Nicky

candy

Hallo allemaal,

Zo dit was een drukke week voor me. ::)
Woensdag moest ik naar de VA mijn schoentjes waren weer eens aan vervanging toe, al had ik ze deze keer niet doorgesleten, maar het moet niet veel langer dan 3maand zitten, want dan begint het te jeuken van alle losse velletjes die eronder zitten.
Vandaag met Elfje en Snoepie op visite geweest, we hebben een paar uur in de autogezeten voordat we er waren.
We zijn met 4 valkjes weer teruggekomen. ;D ;D ;D
Het was erg gezellig vanmiddag.
We hebben een nieuw vriend(je)(innetje) erbij een wildkleurtje. Zit nu heel stil in de kooi te kijken hoe het hier allemaal gaat. Moet eerst nu even wennen.
Verder kan ik er op dit moment nog niet van vertellen.

Groetjes,
Nicky

Kimm

hoi nicky,

lekker hoor dat je voetjes weer opgefrist zijn. dat zal wel een lekker gevoel zijn.
en je hebt nieuwe vriendjes erbij! gefeliciteerd hoor. dat zal wel erg gezellig zijn. en een wildkleur vind ik erg mooi hoor :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

candy

Hallo,

Het wildkleurtje dat we zaterdag bij Ivana gehaald hebben heet nu Sunny.  ::) Sunny is echt een heel lief vogeltje en kan al heel goed met de anderen opschieten.


Sunny

Groetjes,
Nicky

Kimm

mooie sunny  :D  :D  :D
een knapperd hoor!!!

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sanna

Ah wat een lieve foto van Sunny. Veel plezier met de nieuwe aanwinst. Aan der bekkie te zien wordt het een echte schat ;D ;D.

Groetjes, Sanna

Hermien

Sunny is een mooie naam. Mijn aller-aller-allereerste grasparkiet heette ook Sunny. Hopelijk voelt Sunny zich snel bij jullie thuis.

candy

Dag Kim,

Sunny is inderdaad een leuk valkje, die we met veel plezier in onze groep opnemen. ;D ;D ;D

Dag Sanna,

Het is al een echte schat waar we nu al veel mee optrekken, omdat hij/zij in het geheel niet bang is. Kwaa karakter lijkt ie heel sterk op het nichtje Elfje. ;) ;) ;)

Dag Hermien,

Het geven van een naam is bij ons altijd een probleem, die bij voorbaat niet snel gaat gebeuren. Dit gaat meestal na een paar dagen, omdat je dan ook iets van het karakter van invloed op de naam kan laten zijn. Zo was in dit geval de zonnige uitstraling de naam ingeving.  ;D ;D ;D
En Sunny voelt zich hier al helemaal thuis en doet volledig met de groep mee en is er al deel van.



Op de achtergrond Sunny en het nichtje Elfje op de voorgrond.

Groetjes van Nicky.

Kimm

mooie foto hoor en fijn dat het zo goed gaat met sunny :D  :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010