20 juli 2025, 14:35:21

Kenay's dagboekje >> eitje 2 geboren..

Gestart door kenay86, 19 oktober 2008, 17:17:31

« vorige - volgende »

kenay86

hey ann, het is inderdaad erg leuk allemaal maar ook spannend hoor!
de foto's die ik heb geklikt zijn mislukt.. dat komt ervan als je het snel snel snel wilt doen he :-[

Ricco en kenji waren de enigste die van de spagetti aten en op een gegeven moment was ik kenji en beast kwijt, na een enorme zoektocht zaten ze samen onder de grote kooi  ::) rare vogels toch :) ik begin toch steeds meer te neigen om de vogels een eigen kamer binnenshuis te geven maar echt helemaal zeker weet ik het nog niet.. kwa stof enzo zeg ik toch weer dat ze buiten beter kunnen zitten.. zucht moeilijk hoor :D

Dank je wel lynette :-* en jij natuurlijk ook Ann :-* ;)

*Esther*

Mooi huis!!
Leuk die oude stijl, hier in Flevoland vind je niks ouder dan 40 jaar qua gebouwen... ;)

Tja, mbt de voliere oid. Je moet doen wat jezelf het prettigst vind.
Hoeveel valkjes wil je uiteindelijk gaan houden? Dat is het uitgangspunt voor de grote van je voliere.
Buiten of binnen? Er zijn voor allebei voors en tegens, dus daar waag ik me niet aan  ;)
Gewoon wat jezelf het handigst leukst praktiest goedkoopst gezondst vind. Dus, waar ligt je prioriteit? Anderen kunnen dit niet voor je bedenken. Zoveel mensen zoveel tips/meningen. :D

gr Esther

Dierenfreackske

Hoi Desiree , Ja , het is ook een van de redenen dat mijn valkjes nu allemaal buiten zitten , niet dat ik er veel last van heb hoor , maar op lange termijn misschien , daarom hou ik de kooien voor als ik misschien jonkies heb en ze tam wil maken he !!  ;D ;D grtjs Ann

Rianne

Een aluminium voliere is prijzig, mijne was destijds 325 euro, dan heb je 4 zijpanelen, 2 voor panelen (1 met deur) en 2 dakpanelen. Valt op zich wel mee, 40 euro per paneel, maar toch. Een paneel is idd 1 meter breed, je kunt dus zelf opmeten hoe breed je je voliere wil :) Je zou evt nog een rietmat oid tegen de achterkant kunnen zetten.

Dierenfreackske

Ja , dat ois wel gezellig ook voor de valkjes nog ! Grtjs Ann ;D ;D

Kaatje

Hoi Desire,

Ik sluit me bij de rest aan, je hebt een heel erg grappig huisje gekregen en ben benieuwd als het t.z.t helemaal af is ! Je hebt inderdaad veel mogelijkheden, vooral omdat jullie met twee personen zijn.

Ik ben ook benieuwd tot hoever je wilt gaan met het nemen van valkjes, ik bedoel, hoe meer valkjes, hoe groter de voliere natuurlijk ! Wanneer zouden de eieren van Taily en Ricco uit moeten komen !?

Nou, spannend allemaal, hoe gaat het met de kleintjes, je bent wel erg druk de laatste week he ! Jammer dat de foto´s van de valkjes mislukt zijn  :-\

Groetjes, Karin

kenay86

hey allemaal,

Hier gaat het allemaal goed hoor! weinig vrijetijd, maar dat krijg je als je nu alles moet regelen voor het huis en toch ook nog eens 12 valkjes hebt die allemaal aandacht vragen. en de hondjes natuurlijk ook :)

Tailey en ricco broeden nog steeds goed op de eitjes. het zijn er bij 5 gebleven (gelukkig) waarvan 2 bevrucht. Als ik het goed heb berekent moeten ze volgende week uitkomen en ik verwacht dat we dan al een hoop spullen hebben ingepakt en ik dus meer tijd vrij heb om de jongen goed in de gaten te kunnen houden.  Gisteren heb ik mystic en yenthe in de grote kooi gedaan. Ze ik heb ze hiervoor niet meer gewogen, maar de laatste keer dat ik ze woog waren ze al over de 100 gram heen (even uit mijn hoofd 102 en 104 gram) daarna hebben ze wel nog een paar dagen in hun eigen kooi gezeten en jawel, zonder pap al een hele week! ze eten dus voldoende zelf nu en vondt dat het tijd werd dat ze samen konden. Dit houd wel in dat ze meer los moeten omdat ze nu met te veel in de kooi zitten, maar de ruimte hebben wij heel hard nodig nu en als ze los zitten maakt het niet zoveel uit, maar op de plek waar de kooi van mystic en yenthe stond hebben we nu een stapel dozen staan tot het plafond..
ze doen het erg goed in de kooi, zaten gelijk al bij de voerbakken en dronken ook vrijwel gelijk van het water dus daar hoef ik me al geen zorgen meer om te maken. Mystic is volgens mij een ventje, die is erg brutaal tegen de andere terwijl yenthe meer terughoudend en stilletjes is en ik dnek dus dat yenthe een popje is. Mystic probeert ook al te fluiten al klinkt het nu nog meer als schreeuwen ;)

de andere vogels gaan lekker hun gang en het viel me op dat ik nu al een paar keer het badje had opgehangen zowel in de voliere en in de kooi van tailey en ricco en de enigste vogel die het badje ook daadwerkelijk gebruikt als badje is tailey.. De rest gebruikt hem als grote drinkbak ;D

We gaan vandaag bij mn vriendin haar ouders de zolder doen, daar staan een hoops pullen opgeslagen en dan weten we precies wat we hebben en nog nodig hebben voor in het huis die we dan volgende week gaan shoppen.. Maandag de keuken uitzoeken en de maten opnemen in het huis en daarna laminaat voor beneden halen, een stuk zeil voor de vogel kamer en vloerbedekking voor de rest van de boven verdieping.. Gister avond hebben we een bank opgehaald in veenendaal die helemaal bij het huisje past.. het is een rotan bankje met wittekussens met een motiefje erin verwerkt. hieropw illen we nog briunige sierkussentjes kopen. Voor de honden gaan we kijken voor zo'n honden bankje ondanks dat ik al zeker weet dat de collie er niet op gaat, maar zyra daarin tegen weer wel. ook gaan we in het eetkamertje de computers neer zetten en daar komt ook een aquarium. In de huiskamer komt er een schouwtje met zo'n nephoutkacheltje (enkel voor de sfeer) met de tv erop. het bankje, tafel, 2 stoelen, de honden bank en 2 zitkussens en 2 poefen als voetenbankjes zodat we lekker onderuitgezakt televisie kunnen kijken. In de keuken komt de eettafel die we krijgen van een vriend van me en 2 standaards met water env oerbakken voor de honden. De bijkeuken komt nog een 2de keukenblokje, de wasmachine, de droger en (als we dat op kortetermijn ergens in de aanbieding kunnen kopen) een vaatwasser.

Bovem gaan we de grote kamer gebruiken als slaapkamer, de lange kamer als logeerkamer en de kleine kamer als vogelkamer (ze gaan niet naar de schuur voorlopig omdat de schuur dan ook gestuukt moet worden en dat vinden we op dit moment helemaal niet belangrijk gezien de kamer toch wel fijner is voor mij ook. de stof blijft zo goed als mogelijk beperkt tot die kamer en ik hoef niet in de kou (waar ik toch wel erg veel last van heb swinters) naar buiten om te voeren enzo. De voliere schuiven we dus even op de lange termijn, maar die zal er uiteindelijk wel komen hoor ;)

verders doen we voorlopig even niks met de tuinen. die zien er goed uit verders en we zullen voorlopig toch niet buiten kunnen zitten dus plantjes end ingetjes gaan toch alleen maar dood ;)

Zo, dit was weer even een update over de vogels en het huisje.

ik zal proberen zo snel mogelijk weer foto's te maken van de vogels, maar ik denk dat dat pas volgende week wordt gezien we nu alles al aan het inpakken zijn wat we nu niet gebruiken en natuurlijk veel shoppen voor de woning. ook rijden we regelmatig naar marken om te kijken hoe de werkers vorderen met het werk zodat we alles optijd kunnen aanvragen :)

Groetjes Dees

Caroline

Fijn dat alles zo goed gaat!!  :D

Heb je nu 10 valkjes in die kleine kamervolière.  :o

Succes met de werkzaamheden.

Fijn weekend!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

kenay86

ze zitten nu inderdaad met zijn 10en daarin, vindt het ook veel te krap hoor, maar het kan even niet anders.. ze zijn nu ongeveer 10 uur per dag los en probeer ze nog langer per dag los te laten terwijl ik hier zit in te pakken enzo kan dat ook best, maar als we weg gaan durf ik ze toch echt niet los te laten en moeten ze dus wel in hun kooi. Ik zit al te kijken of ik het niet anders op kan lossen (kooien stapelen tijdelijk ofzo, maar dan moet ik mn hele kamer omgooien en dat zie ik nu niet echt zitten (al die verhuisdozen uit de kamer, bed uitelkaar, bureau van de muur etc..) vandaar ook dat ik ze zoveel mogelijk los laat terwijl ikd it al een poosje had dat ze smiddags weer terug hun kooi in gingen, maar dat gaat nu echt niet meer, veel te klein..

ik ben het dus helemaal met je eens dat ze nu veel te klein zitten, maar ik probeer er het beste van te maken. Zowiezo gaan we ook de vogelkamer als eerste afmaken zodat hun er als eerste heen kunnen. heel anders dus dan ik eerst zei, maar dat is wel het beste voor hun nu.

Jij ook fijn weekend!

Caroline

Ah nee joh, dat meen je niet??

TIEN valkjes in deze kooi??

Waarvan je zelf deze afmeting van opgaf:

49 diep
63 lang
133 hoog..

Je vroeg in je dagboekje onze mening en als richtlijn gaven de meeste je aan dat het groot genoeg was voor 2 valkjes.  ::)

Als het echt nog maanden gaat duren eer je in jullie huisje kunnen en het daarna nog eens maanden duurt voor je een volière kunt aanschaffen ben je echt verplicht aan je valkjes om een grotere kooi voor ze aan te schaffen .... dit is echt zielig.  :'( :'(

Op Marktplaats vind je voor weinig geld mooie grote kooien/kamervolières en je schreef ons al eerder dat je een spaarpotje hebt voor dierenarts kosten met daarin € 5000,= ik zou hier een paar tientjes uithalen een meer ruimte voor je valkjes regelen ...

Je schreef zelf al dat je de hele week weinig thuis bent geweest, wat betekend weinig los voor de valkjes, geloof me ..... straks met je huisje wordt het helemaal minder.

EN .... ik zie je ook niet 10 uur in een schuur gaan zitten om ze los te laten ......

Duidelijk niet echt over na gedacht allemaal.   :-\

Hopelijk ga je iets regelen voor je lieverds.

Groetjessssssssssss

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Desire,

Ik weet eerlijk gezegd niet goed hoe ik beginnen moet omdat je zo enthousiast bent en er eerlijk gezegd een flink rommeltje van aan het maken bent  :-[

Ik denk dat je even pas op de plaats moet maken wat betreft het denken en zeggen. Eerst schrijf je dat jullie zowiezo niet willen dat het hele huis in het teken staat van dieren, maar die dieren had je wel al voordat je dit huis nam.

Nu komt daar ook nog een aquarium bij, een hondenbank ( waar misschien niet eens op gelegen wordt, alleen door zyra waarschijnlijk ) en 2 standaards met water en voerbakken voor de honden. Hier zit je allemaal al over te brainstormen  ::)

Maar ik denk dat je het belangrijkste vergeet en dat zijn je valkjes die nu met 10 man in een kooi zitten waar ze hun kont niet eens in kunnen draaien.

Je wilt nu de vogelkamer in je nieuwe huis als eerste in orde maken zodat de valkjes er als eerste heen kunnen, dit zou het beste zijn voor hun nu, .... eerlijk gezegd denk ik dus dat dit niet het beste is voor hun want jullie slapen dan neem ik aan gewoon in het huis waar jullie nu nog zitten en dan zijn de valkjes daar alleen en ook nog eens boven  ::)

Wat als er paniek uitbreekt en je bent er niet !? Er moet vloerbedekking komen (laminaat, plavuizen, vinyl of tapijt ) er gaat geboord, geschuurd, geverft en behangen worden in je nieuwe huis. Ik denk dat dit enkel en alleen maar stress opleverd en geen gezonde situatie voor de valkjes is met verfgeuren, stof, herrie e.d  ::)

De valkjes kunnen naar mijn mening alleen pas over als je er zelf ook inzit en helemaal aan kant bent.

Tot die tijd ben je inderdaad verplicht zoals Caroline ook zegt, om iets te regelen voor je valkjes. Je hebt inderdaad geschreven dat je speciaal voor je valkjes een potje hebt van € 5000,-

Als dit potje daadwerkelijk voor de valkjes is, zoals je eerder schreef, dan kan op zijn minst zorgen voor meer ruimte voor de aankomende maanden, want dit is echt ontzettend zielig  :'(

Nu ga je vast schrijven over de beperkte ruimte, maar de verhuisdozen die je aan het inpakken bent ect ect, kan je vast nog bij een oma, schoonmoeder, of zolder van iemand kwijt als je serieus op zoek gaat.

De valkjes zullen de komende tijd en vooral als je volgende week gaat shoppen nog langer in de kooi moeten verblijven en minder los kunnen.

Ik hoop net als Caroline dat je iets gaat regelen voor je valkjes !!

Groetjes, Karin

kenay86

hey caroline,

ze zitten nu de 3de dag in deze kooi ja, maandag (morgen dus) ga ik kijken voor deze kooi:

Deze is een meter breed en 60 diep uit mijn hoofd.. hierin hebben ze dus wel ruimte genoeg tot de tijd dat we daar wonen.. als het goed is krijgen we over 3 weken de sleutel en zouden de valkjes met 3,5 tot 4 weken over kunnen naar hun kamertje waar de kooi komt die ik nu heb, de 2 losse kooien en de kooi die ik morgen ga halen. 4 dagen redden ze echt wel in die kooi hoor :) overigens ben ik overdag regelmatig weg ja, maar mijn broertje en moeder zitten hier ook redelijk vaak waardoor ik ze ook niet altijd terug hoef te doen in de kooi en ze dus gewoon los kunnen blijven.. zoals ik al zei zitten ze nu gemiddeld 10 uur per dag los.. dan begin ik smorgens rond 7 uur de kooi los te doen en dan met tussen poses (als ik weg ben dus) tot een uur of half 1 a 1 uur snachts het eerste wat ik doe als ik wakker ben of thuis kom is naar boven gaan om de vogels los te laten.

morgen hebben ze meer ruimte en zou ik eventueel de kooi waar mystic en yenthe in hebben gezeten boven op het platte gedeelte kunnen zetten zodat daar 2 of 3 valkjes in kunnen..  ook gaat er van de week al een kast uit de kamer waardoor ik misschien de kooi die ik nu heb alsnog neer kan zetten, maar op dit moment gaat dat echt niet.. de rede dat ik yenthe en mystic ook in die kooi heb gezet is ruimte gebrek.. dan kan ik wel een kooi erbij gaan kopen maar als ik de kooi die ik nu heb niet neer kan zetten past een andere kooi ook niet he ;) morgen wordt er dus van kooi gewisseld, de voliere naar opslag en die papegaaien kooi op de plek waar de voliere nu staat.. en alsnog moet ik dan de hele kamer om gaan gooien om die kooi kwijt te kunnen..

het duurt in ieder geval geen maanden voor we in het nieuwe huis zitten.. zelf verwacht ik dat we over een week of 4 a 5 daar wonen..

Hoi karin,

Somige mensen hebben daadwerkelijk overal kooien en dingen staan.. dat willenw e dus niet.. dus de valkjes in de kamer, de honden voerbakken wil ik niet in de huiskamer dus in de keuken, een honden bankje als 'plaats' voor de honden en een aqaurium inderdaad.. een aquarium heb ika ltijd al gewilt maar dat kon niet, dus nu ik er de kans voor heb wil ik het zeker wel hebben op loop van de tijd (het komt er zeker niet de eerste paar maanden)

als de vogels naar het nieuwe huis gaan blijven we er natuurlijk ook slapen, ik laat de valkjes niet alleen in een huis waar niemand verders is. Het verfen enzo kan gedaan worden binnen 2 a 3 dagen (we zijn met zijn 6en om te schilderen en daarmee kun je heel wat oppervlaktes per dag schilderen hoor) schuren gebeurt buiten voor de stof en boren.... iedereen boort wel eens een gaatje voor een nieuw schilderij of iets dergelijks.. als we over elk puntje gaan vallen dan is er zoveel wat stress kan veroorzaken.. zoveel zal er ook niet geboort gaan worden, voor zover we het nu hebben zijn het 8 gaatjes voor schilderijtjes ::)

en over de kooi.. dat heb je hierboven gelezen..

groetjes dees

Kaatje

Hoi Desire,

Ik denk niet dat we over elk puntje vallen hoor ! Ik merk alleen dat je op alles wat hier geschreven wordt, in het belang van jou en de valkjes, je wel weer een gepast antwoord weet neer te schrijven  ::)

Ik denk dat we alleen maar mee proberen te denken met jou. En 8 gaatjes voor schilderijtes is daar een voorbeeld van  ::)

Voor één gordijnrail heb je al de helft aan gaatjes nodig. Vergis je verder niet in de inrichting, .... ik heb zelf atijd in de woninginrichting gewerkt, dus ik weet echt waarover ik praat ! Ook ik ben verhuist en nog eens verhuist, als jij er binnen 3,5 a 4 weken geheel ingericht inzit vind ik dat erg knap, als je pas over 3 weken de sleutel krijgt maar goed alles is mogelijk natuurlijk !

Nu zal je ivm het nieuwe huis misschien wel om 7 uur uit je bed zijn, maar daar had je een paar weken geleden nog problemen mee ivm je medicijnen die je dan in moet nemen. Snap je een beetje wat ik bedoel, ook ben je niet in anderhalve week over, echt niet !

Je schrijft een beetje veel dingen die niet rijmen en daarom komt het waarschijnlijk warrig over ! De kooi die je morgen gaat halen is inderdaad een stuk groter, maar waarom schrijf je dat dan gelijk niet, of ben je daar net pas over uit !?

Nou ja, ... in ieder geval veel succes met alles, misschien dat je in het vervolg wat duidelijker kan zijn, nogmaals we willen niet negatief overkomen maar alleen maar advies en raad aanreiken en laten weten wat er bij een verhuizing allemaal komt kijken !

Groetjes, Karin

kenay86

9 november 2008, 12:18:39 #223 Last Edit: 9 november 2008, 12:20:15 by kenay86
hoi karin,

Op pagina 3 had ik al geschreven over de nieuwe kooi :) ik moest enkel wachten met het halen vand e kooi tot mn geld gestort was.. dit is morgen gestort en kan de kooi dus morgen ophalen.. ik dacht dat jullie dit nog wisten maar dat is misschien een beetje naief van me geweest.

Ik weet dat jullie het allemaal super goed bedoelen en mijn antwoord was ook niet gemeen bedoeld ofzo, sorry als dit wel zo over kwam :-[

Ik heb inderdaad niet aan de gaatjes voor de gordijnen gerekend, maar dan zullen de valkjes toch wat langer hier moeten blijven inderdaad.. Maar zodra er hier wat ruimte vrij komt (kasten al naar het nieuwe huis etc) kan ik ook weer meer kooien neer zetten en de valkjes dus splitsen..

ik heb het allemaal goed in mijn hoofd, maar het opschrijven hiervan gooi ik altijd alles door elkaar (om even een simpelv oorbeeld te noemen, ik begin met mystic en yenthe, ga over op de andere vogels en eindig weer met yenthe en mystic..)

Inprinciepe wat we moeten doen voor we de spullen over kunnen plaatsen is de muren verfen, de deuren verfen, vloerbedekking neer leggen (beneden laminaat, boven in de vogel kamer zeil en de rest van de boven verdieping vloerbedekking) en de gordijnen op te hangen.. gezien we met 6 man zijn (en er komen steeds meer mensen die willen helpen enzo) denk ik dat we dat heel snel voor elkaar kunnen krijgen.. vandaar ook dat ik zeg dat we met een week of 2 nadat we de sleutel hebben gekregen wel in dat huis kunnen gaan wonen (dan is het natuurlijk nog niet helemaal af, maar hoeven we geen meubels meer te halen (die hebben we nu al allemaal staan) en dat soort dingen.. misschien wat schuiven met de meubels zodat we het misschienw at leuker hebben neer gezet, en wat accesoires kopen en neer zetten, maar daar moet je allemaal tegen aan lopen..en uitpakken, ja dat is ook niet binnen 1 dag gedaan, maar dat reken ik ook niet mee, we kunnen al veel eerder in het huis slapen en wonen ;)

Ik wil de valkjes echt niet slecht voorzien van kooien en al helemaal niet van stress voorzien.. maar ik denk dat nu we met zoveel man in dat huis aan de slag gaan (en dan heb ik enkel ons zelf en onze ouders gerekent, dus geen vrienden enzo die ook komen helpen) dat zelfs de gaatjes boren erg snel gebeurt is.. het verfen zal wel een dag of 2 a 3 in nemen, want het hele huis moet geschildert worden.. 1 iemand gaat aan de slag met de deuren, de rest aan de muren etc.. en ja, misschien verkijk ik me er wel op, maar gezien wat de woningbouw allemaal al doet aan het huis hoeven we niet super veel te doen.. plfonds enzo zijn al wit dus die hoeven we niet te witten (komen nieuwe plafonds in het hele huis)

groetjes dees

Caroline

9 november 2008, 13:10:23 #224 Last Edit: 9 november 2008, 13:19:12 by Caroline
Naïef of niet .... je hebt inderdaad geschreven dat je deze kooi wel mooi vind maar zelfs net schrijf je nog .... we gaan morgen kijken!!!!

Ik ga elke week wel ergens kijken in een winkel .... dit is nog geen kopen ....  ;)

En gisteren schrijf je .... de valkjes moeten tijdelijk kleiner zitten in een veel te kleine kooi en van de week schrijf je dat ze de komende weken minder los kunnen en minder aandacht zullen krijgen, het gaat weken of maanden duren voor je nieuwe huisje is opgeknapt ..... waarom, nu we er iets van zeggen, ineens een nieuwe kooi en je familie die ineens de hele dag boven gaan zitten bij je valkjes.  ::)

Nu kun je over 3 1/2 in je nieuwe huis, toen ik schreef dat je precies tijdens je verhuizing met een nestje kwam te zitten, hoefde ik me geen zorgen te maken, je huis was nog lang niet klaar, tegen die tijd, waren je jongen al uitgevlogen. Sorry maar over 3 1/2 week zijn we net een week oud.

Je maakt het zelf allemaal zo ongeloofwaardig door elke keer precies het tegenovergestelde te schrijven als wat je zelf al schreef.

Ineens omdat je commentaar krijgt over een veel te kleine kooi, vertel je dat je morgen een grotere kooi gaat halen. Waarom wacht je niet 2 dagen .... die arme beestjes worden eerst voor 2 dagen verplaatst, daar gaan ze naar een nieuwe kooi en dan naar een nieuw huis.  :-\

Vanmorgen was daar nog geen plaats voor, zo schreef je zelf, nu draai je onze woorden zo dat wij de zeikerds zijn.

Je moest wachten op je geld .... je hebt € 5000,= in een potje speciaal en helemaal alleen voor je beestjes .... mijn god .... hoe duur is die kooi als je aan die € 5000,= niet voldoende had?? ???

De valkjes konden niet in je nieuwe huis i.v.m. je gezondheid ..... toen we er iets van zeiden in je slaapkamer nu waren wij zeikerds .... dit was jouw manier om je Astma te overwinnen. ???

Nu er verbaast wordt gereageerd door ons als je ineens verteld dat de valkjes in een schuur komen te zitten omdat er waarschijnlijk ook volgend jaar geen geld is voor een volière, die toch echt geen € 5000,= kost .... krijgen ze ineens weer wel binnen een kamer.

DUs kan het qua gezondheid ineens weer wel. ???

Nee .... je was het helemaal met ons eens .... beter nog even wachten met een nestje, je leventje was zo chaotisch, het uitstapje NOP wilde je immers niet mee gaan omdat je de relatie met je vriendin wilde verbreken ???  .... nu mogen we lezen dat je 2 bevruchte eitjes hebt liggen in de drukste periode van je leven.  :o :o

En laten we dan maar helemaal niet praten over Mystic en Yenthe .... je hebt het zo ontzettend druk dat je niet eens in de gaten hebt gehad dat 2 valkjes, die zoals de testen hebben bewezen kerngezond waren, zoveel af waren gevallen dat ze nog maar tussen de 35-45 gram wogen terwijl ze nu een paar weekjes later allebei over de 100 gram wegen, volgens jou zeggen.

Sorry sorry sorry maar net als Karin .... naïef, chaotisch .... zowel Karin als ik weten uit ervaring hoe mensen in zo'n situatie kunnen reageren maar dit is gewoon je zelf tegen praten.

De ene keer schrijf je dit, krijg je commentaar dat het niet juist is weet je het weer zo te brengen dat wij de achterlijke zijn die er niks van snappen.  :-[

EN dan nu weer een aquarium!!  :o :-\

Weet je wel hoeveel werk dat is en wat dat allemaal wel niet kost??

Ben verstandig en ga eerst eens goed voor de beestjes zorgen waar je nu al allemaal de verantwoording voor hebt genomen , hier laat het nog ef en toe te wensen over en ... ook niet heel erg onbelangrijk .... zorg eerst eens voor jezlef voor een stabiel leventje en een stabiele relatie.  ;)

Heel erg veel succes met alles.

Groetjes van Caroline

PS> sorry dat ik niet aan je verzoek kan doen om zo'n soort reacties alleen via MSN met je te bespreken .... aangezien je hier zelf ook open en bloot over al deze dingen spreekt voel ik me niet verplicht om hierop te reageren achter de schermen maar doe ook ik het open en bloot.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.