2 augustus 2025, 11:04:02

Yeni's Vriendjes deel II...3 donsjes

Gestart door Anja, 17 oktober 2008, 20:40:44

« vorige - volgende »

Bello

moiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Ik denk

1 cinnamonnetje mannetje
1 witmaskertje mannetje en
1 geelwang popje

Maar veertjes kijken duuuuuuurt zo lang he hihihi
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Caroline 1569

Foto's,foto's....
Wij willen foto's.
Ik weet dat ze al weer veel mooier zijn maar waar blijven de foto's?
Luna is opgehaald,mensen waren zeer blij.Hartstikke bedankt,
Caroline1569

Sally

Ja Anja, ik ben ook wel is benieuwt naar je kleintjes.
Zo klein zijn ze nu ook niet meer he.  ;D

Anja

Ik ben helemaal vergeten om hiuer foto's te plaatsen. Heb het veel te druk met knuffelen hahahaha.

Caroline,

ik ben blij te horen dat de baasjes van Luna blij waren. Heb ik het toch goed gedaan.

Ik heb 3 foto's. Kunnen jullie nu zien welke mutatie ze zijn?Ik weet zelf dat Wickie een cinnamon witmasker split bonte man is. Tenminste dat denk ik. Maar die andere 2...............geen idee.Woezel heeft een groene laag en het kuifje is ook groenig ipv geel.

Wollie de jongste

Woezel de middelste

Wickie de oudste

Cherro

Cinnamon wildkleurtje
Cinnamon wildkleurtje split ???? splitvlekje nek
en idd witmasker :)

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Saar

Het zijn 2 cinnamonnetjes Anja :D
Ze zijn om te zoenen :-*

*Manon*

wat een mooierdjes Anja... leuk cinnamonnetjes... toch zie je die nie zo vaak... het is grotendeels wildkleur dan... dan is het juist des te leuker dat je deze twee gekweekt hebt...

Groetjes Manon

carco

Citaat van: Cherro op 26 augustus 2011, 17:02:59
Cinnamon wildkleurtje
Cinnamon wildkleurtje split ???? splitvlekje nek
en idd witmasker :)

Een cinnamon wildkleur bestaat niet hoor  :P
Klik op het plaatje voor onze site!

Anja

Dank je wel voor jullie reacties. Dan hebben we dus een cinnamon witmasker man split bont, een cinnamon man en een cinnamon man split bont. Het zijn dus 3 mannetjes als ik alles goed begrijp.

Nu weer een andere moeilijkheid. De 3 kleintjes eten goed, komen aan, spelen, zijn levendig etc. Nu maken ze sinds gister een soort van rochelend geluid alsof ze de keel vol water hebben. Zijn ze nu ziek of ben ik gewoon overbezorgd?

De oudste is inmiddels uitgevlogen en vliegt lekker rond als ie uit de kooi is.

Ik maak me zorgen om de 3 kleintjes. Misschien verstandig om een ab kuur bij de dierenarts te gaan halen?

Groetjes,

Anja

*Esther*

Niet zomaar een kuur halen bij de da!
Als het een gist is, werkt antibiotica alleen maar averechts!
Ik vind dat rochelende geluid eerder passen bij een gist dan bij een ontsteking oid.
Hebben ze ook vieze snavels en poep aan de kont?

Laat het voor de zekerheid door een da controleren.

(of probeer eens drie dagen appelciderazijn door het water vd valkjes. Bij mij zag ik na enkele dagen al verbetering.)

gr Esther

Anja

hoi Esther,

Dank je voor je antwoord. Ze hebben geen vieze kontjes en snavels. Ik ga zo de appelciderazijn halen. Mag ik dat, in goede dosering, door de pap heen doen? Zo weet ik dan dat ze het zeker binnen krijgen. Ze krijgen nog 2x pd pap.

Heb ook een kruikje in de kooi gelegd. Zou het kunnen dat ik verkouden ben, is overgeslagen naar hen? Hygiƫne staat bovenaan hier. Daar hoef ik me geen zorgen om te maken.

Groetjes,

Anja

Cherro

Als je zekerheid wilt hebben toch ff langs je VA gaan.

Rochelend geluid zou gist kunnen zijn, maar t kan ook best dat ze zich verslikt hebben in de pap en dus een ontsteking hebben.
Bij het laatste moet je zoiezo snel handelen want een longonsteking overleven ze vaak niet. :-\ Succes!

Carco, zo heb ik de kleuren vroeger geleerd, en dat is er niet meer uit te krijgen vrees ik  ;D

Je had wildkleur, cinnamon wildkleur, wildkleur gepareld (opaline had ik toen nog nooit van gehoord) etc ;D

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Bello

Hoi Anja,

Hoe gaat het met de ukkepukkiesssss?
Ze zijn wel eruggggg mooi op de foto.
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Manon*

Ik ben ook benieuwd naar de jonge valkjes Anja?
Gaat het goed met ze?

Bello

Hoi Anja,

Hoe is het met je 3tal??
en met de andere valkjes?