25 april 2024, 01:33:10

Yeni's Vriendjes deel II...3 donsjes

Gestart door Anja, 17 oktober 2008, 20:40:44

« vorige - volgende »

Anja


Anja


Anja


Marian

Hoi Anje,

Daar waren de mooie douche-foto's weer ;D
Ze zijn werkelijk prachtig 8) :D

Fijne zondag, groetjes Marian

Dierenfreackske

Hoi Anke , wat heb ik weer genoten en wat zijn de valkjes weer verwend , zo'n zalige douche moet heerlijk zijn voor hen he! Ik vind de foto's telkens weer om van te snoepen, hihihi!
Heerlijk hoe ze er van genieten , en fijn dat je dan ook meegeniet he! Grtjs Ann

NOTTIE KOMT ZATERDAG !! JOEPIE !!!



*Yvon

Hoi hoi

Wat een mooie kleurige badder/douchefoto's van de valkjes weer !!  ;) ;D
En na het badderen/douchen even lekker weer knoeien met eten.  ;D

Groetjessssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Hoi Anja,
Ik heb genoten van je fleurige, verfrissende douchefoto's ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Gerdy

wat een super foto's..ze blijven mooi met die water pareltjes..

gr gerdy

Kaatje

Hoi Anja,

Wat een leuke en lieve foto's heb je weer geplaatst. Ik vind het zo leuk om te zien dat jouw valkjes zo ontzettend genieten van het douchen. Echt lief als ze met toegeknepen oogjes zitten te genieten  :-*

Dikke knuffel  :-*

Liefs, Karin

Mara

Hey Anja

Hele mooie foto's. Heb er weer van genoten.

Bedankt voor het lieve kaartje!!!

:-*

Groetjes

Mara

Romy

Hoi Anja

Mooie foto's zeg  :D
Ik vraag me af hoe het er gaat uitzien met Flupke erbij  ;) ;D

groetjes
Romy

Dierenfreackske

Hoi Anja...wat een genot om je foto's weer te zien , en ik heb ook heel erg genoten om te zien hoe je valkjes zo genieten telkens weer!
Heeeeeel mooie foto's ook! Het moet ook zalig zijn voor de valkjes bij jou! Grtjs Ann (nu ga ik echt nog een beetje slapen hoor) Kijk eens wie hier aangekomen is ?



grtjs Ann



Anja

Hoi Marian,

Dank je wel.

Hoi Ann,

Ik heb het gelezen. 6 nieuwe valkjes heb je er nu bij toch. Dank je wel voor je reactie.

Hoi Yvon,

Dank je wel. Plakt zo lekker als ze na het badderen met eten gaan knoeien. Misschien een hint van ze dat ze langer wilde douchen ;D ;D ;D

Hoi Anke,

Fijn dat je hebt genoten meid.

Hoi Gerdy,

Dank je wel.

Hoi Karin,

Dank je wel. Ze weten het hier precies wanneer ze mee mogen gaan douchen. En genieten dat doen ze.

Knuffel terug.

Hoi Eugenie,

Fijn dat je hebt genoten en graag gedaan hoor.

Hoi Romy,

Dat krijg je vanzelf te zien. Ook zij zal mee gaan douchen.

Hoi Ann,

OOOOOooooooooohhhhhhhhhhhh das Nottie. Fijn dat ie en de andere 5 valkjes nu eindelijk bij je zijn. Wat zul jij blij zijn meid. Gefeliciteerd nog dat ze nu allemaal bij je zijn.

Liefs,

Anja

Anja


Allereerst een filmpje. Ik heb een nieuwe compacte camera gekocht. Eentje die in mijn handtas mee kan en die kan ook filmpjes maken. Dus even uitproberen en zie het resultaat.

http://www.youtube.com/watch?v=XNTGrg1ESpU

Anja