29 maart 2024, 00:46:11

Yeni's Vriendjes deel II...3 donsjes

Gestart door Anja, 17 oktober 2008, 20:40:44

« vorige - volgende »

Caroline 1569

Ha Anja

Alles goed met Suusje?
En is het al een kroelkip.
Caroline 1569

Anja

Hoi hoi,

Met Suusje en de rest van de bende is alles goed. Suusje weegt 97 gram en blijft netjes op gewicht. Dit doet ze helemaal zelf en ik heb helemaal niet bij hoeven voeren.
Ze is een echt schatje en knuffelen dat ze kan.

Als ik voor de kooi sta en ik roep haar dan maakt ze een geluidje en gaat haar koppie op en neer.

Ze lust ook vanalles en doet goed mee met de andere.

Liefs,

Anja

Anja

Hoi hop,

Is een lange tijd geleden dat ik hier was.

Yingo en Yelo hebben 7 eitjes inmiddels en 1 daarvan piept. Ben benieuwd wat het gaat worden. Ik hoop van harte dat er een Mika bij zit.

Met de and ere valkjes gaat het goed. En Coco is erg broeds en voert alles wat hij tegenkomt.

Liefs,

Anja

smiley

Hallo Anja

Ook voor jou bijna weer donsjes ,heerlijk dat iedereen weer gaat schrijven .
Nou ik hoop ook voor jou dat er weer een mika tussen zal zitten.
Blijf op je boekje letten en hoop dat ze alle 7 voorspoedig zullen uitkomen ..

Groetjes Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Anja

Inmiddels 8 eitjes en van die 8 zijn er al 3 uitgekomen. Ze doen het echt kei goed. Ik ben zo trots op ze.

Hieronder de link waar foto's staan.

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.303116056410943.75797.100001376536970&type=1&l=470e2f24c3

smiley

Leuk, leuk, leuk  heerlijk om weer zulke kleine donsjes te zien .
Ik verwacht er volgende week maar 1 ,nu ik deze gezien hebt gaat die week lang duren ......

Gefeliciteerd met de kleintjes .

Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

patty_dordtse valkjes

gefelie had ik ook op fb gezegt maar nogmaals dubbel gefelie  ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Anja

Hoi hoi,

Het is bij 3 donsjes gebleven. Wel had ze er nog 3 eieren bij gelegd maar die waren niet bevrucht. De donsjes, alledrie geel, doen het supergoed. Ik heb weer nieuwe foto's toegevoegd. Hieronder de link nog een keer.

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.303116056410943.75797.100001376536970&type=1&l=470e2f24c3

smiley

Hallo Anja

Wat een schatjes zijn het weer zeg !! geniet er maar lekker van ze zijn zo snel groot .....

Groetjes Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Alexandra

Citaat van: Anja op 18 februari 2012, 18:33:37


Ik hoop van harte dat er een Mika bij zit.

wellicht een stomme vraag... maar wat is een Mika?? bepaalde kleur? en hoe kom je dan aan die benaming???
net ff de foto's op fb bekeken ... ze zijn schattig hoor !!!

grts Alexandra

Check out m'n website: http://www.Lichtstadvalkjes.nl

Anja

Hoi Alexandra,

Een Mika is een geelwang die ik zelf heb gekweekt. Kijk maar eens in mijn handtekening.

Zoals het lijkt hebben we 1 mannetje en 2 popjes en waarschijnlijk zijn de 2 popjes allebei hetzelfde als Mika. Ikke is blij.

Liefs,

Anja

Sally

Knappe donsjes alweer Anja! Ik vind het altijd weer een wonder dat er zo'n friemeltjes uit een eitje komen en hoe ze zo mooi opgroeien.

Bello

en hoe is het met de jonkies? wij wachten hier met spanning op foto's..........................

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel