19 april 2024, 23:31:31

Nieuwe aanwinst Joko niet meer alleen.

Gestart door Quinzy, 21 oktober 2008, 19:49:42

« vorige - volgende »

Quinzy

Voor we Joko kochte had ik een zoekertje geplaatst hier op de site voor een tamme opvanger. Maar er kwam geen reactie op. Dus een tijd later kwam Joko. Toen we haar een aantal weken hadden kreeg ik mail van iemand die mijn zoekertje had gezien en ze zochten een goede thuis voor hun Charlie. Ze hadden een baby gekregen en Charlie maakte de baby steeds wakker en bij het losvliegen lande hij ook steeds op haar hoofdje of gezichtje. Ze zochten een goede thuis voor em. ik hield even de bood af en zei als je echt niemand anders vind willen we hem. Nog een geruime tijd later werd duidelijk dat ze niet iemand vonden en brachten ze Charlie naar hier.
Nou het gaat echt super met die 2. Charlie was de 1ste dag erg kwaad naar ons toe en wilde niet op de hand zitten. Nu is hij echt al helemaal aangepast en het gaat prima met hem en Joko. Hier dus wat leuke foto's.
Meet Charlie




Joko versieren  ;D


En het lukt nog ook


:-* Smak !!


Onverwachte aanval op de baas  :D


Kroelen bij de baas


Beiden bij mij


Mislukte foto die toch nog erg leuk uitgevallen is  :)


We zijn nu dus de trotste eigenaars van 2 valkparkieten en het zijn echt heerlijke beestjes.

☺ Pita ☺

Wat leuk !! veel plezier met je 2 valkjes :)

Kimm

hoi,

gefeliciteerd met charlie!

wauw wat een mooie foto's en zo lief dat ze al aan het kroelen zijn! dit moest gewoon zo zijn hoor dat jullie charlie over zouden nemen :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♥Debby♥

Wat een lieve kroelfoto's!!! echt geweldig.. vriendjes voor het leven dus!  :)


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kaatje

Hoi,

Wat fijn dat het zo goed gaat tussen Joko en Charlie en je hebt hele leuke foto's geplaatst ! Wat zijn het toch heerlijke mensen vrienden hè, ik zou niet meer zonder kunnen hoor  :D

Groetjes

Quinzy

Jha daar kan ik enkel mee instemmen. Ik heb als kin nog eens een valkje gehad. Maar mijn vriend kende het niet. Nu is hij nog het zotst van de volgens en das wederzijds. Als hij thuiskomt van zijn werk vliegen ze meteen naar hem toe als ze los zijn. Hij vind ze zo tof nu.

Gerdy

wat heerlijk dat het zo klikt tussen die twee..geniet er maar lekker van

gr gerdy

Karin

Gefeliciteerd met je 2 lieve valkjes  :-* Wat lief dat het zo goed klikt tussen die twee  ;)
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves