8 mei 2025, 22:35:56

Snoopy

Gestart door jose, 11 oktober 2008, 18:09:47

« vorige - volgende »

jose

Hier is het eerste eitje gelegd,helaas heeft ze het op de grond in de kooi neergelegd.Maar dat zou te verhelpen zijn.

Wat er nu gebeurt vind ik zo vreemd,het mannetje is zo vreselijk argresief tegen alles wat hij maar tegen komt.Zelfs het vrouwtje krijg de kans niet om op het eitje te broeden,hij valt aan of dat zijn leven er van afhang.Je zal zeggen overdrijf je niet een beetje,maar hij bijt ons ook en tot bloedens toe.

Van ellende hebben we hem maar in een aparte kooi gezet om te kalmeren,want we weten echt niet meer wat we er aan moeten doen.

Doen we er wel goed aan om hem apart te zetten,ik moet zeggen dat hij er wel al wat rustiger van wordt,maar hij wil er wel erg graag weer uit. pfff we zijn echt een beetje machtenloos tegenover hem. En terwijl hij vanmorgen toch ook op het eitje zat te broeden.
Gr.Jose

Kimm

hij is beschermend naar het eite toe. en daarom ook agressief.

of je er goed aan hebt gedaan om hem appart te zetten dat weet ik niet,ik hoop iemand anders wel.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

jose

Maar hij gaat zelf ook niet op het eitje zitten.
Volgens mij heeft het hem geen kwaad gedaan,het is ook niet de bedoeling dat hij daar blijft,maar even kan afkoelen.
Hij zit weer gewoon in de kooi met de rest.
Ik ben benieuwd of  hij rustig blijft.En hun aandacht aan het eitje gaan besteden.
Bedankt voor je reaktie.