27 april 2024, 19:43:53

Limburgse Tom en Gerrie. Valkjesterror

Gestart door Sjaak, 20 april 2008, 17:27:54

« vorige - volgende »

Bello

Hoi Sjaak

Dat is goed nieuws zeg!!!

Straks heb je echt 2 kroelkippiessssssssssssssssssssss

Waar Tom al niet goed voor is.
Het kan ook zijn dat haar hormoontjes gaan werken en de natuur zijn gang laat gaan, zoals Tom op zijn ster bezig was.



Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Kimm

hoi hoi,

hoe gaat het hier? lang niet gezien.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sjaak

Waar ze eerst altijd netjes op hun touw en rond de kooi bleven zitten ze nu werkelijk overal aan en op. Het gekke is dat schuwe Gerrie steeds het voortouw neemt in het ondeugend zijn en Tom hobbelt er maar wat achter aan. Ik heb Gerrie van de week zelfs uit de kast moeten halen, ze was er van achter in gekropen en een pret dat ze had, want daar zit veel in waar je mee kunt spelen. Ik mocht een knauw toen ik haar er uit wilde halen.  Ik heb nu echter het ultieme wapen ontdekt, ik jaag er niet meer achter aan als ze iets doen wat niet mag maar schiet gewoon met de plantenspuit op ze. Ze zijn nu al zo slim om op te houden als ik de spuit alleen maar pak. Ik roep dan: "Ga weg, of ik schiet!!!"

Gerrie is heel erg veranderd, ze komt op mijn schouder of gezellig op de leuning van de bank bij me zitten, maar wel alleen als zij er zin in heeft. Ze eet uit mijn hand en neemt een pitje uit mijn mond. Ik mag haar alleen nog steeds niet aanraken maar dat vind ik niet zo erg. Ze woont nu bijna 1 jaar bij ons en ik denk dat dit het maximale is van haar tam worden, al met al ben ik er erg blij mee. Ze is trouwens een toppedicure, ze kan zich uitstekend amuseren met het poetsen van mijn voeten.

Van Tom word ik af en toe een beetje moe, hij zit het liefst uren op mijn schouder om me te poetsen, te kussen of in mijn oren te kwetteren, het is dan net of hij me hele verhalen verteld. Hij vind het heerlijk om met zijn koppie in mijn nek te liggen. Ik geniet er natuurlijk volop van.

Zo dat was mijn terrorvalkupdate, ik hoop dat jullie het leuk vonden.






Kimm

hoi hoi,

ik ben blij dat het goed gaat.
ik vond je terror verhaal leuk ;D  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010