Re:het kleine vogeltje Karel en karolientje "nieuwe foto,s"

Gestart door christa, 3 oktober 2008, 12:07:06

« vorige - volgende »

christa

hallo
de medicatie slaat aardig aan maar ik ben er nog lang niet nog steeds met vlagen erg benauwd (en ik heb zo n zin in een fatsoenlijke sigaret..... ja ja ik weet het!)

maar wel bedankt allemaal voor jullie interesse.

hoe zet ik een notificatie aan?

en met karel gaat het goed ik heb vanmorgen erg om hem gelachen hij was los en zat de hele tijd bij me lekker fluiten en kriebelen maar ik moest naar het toilet en natuurlijk kan hij niet mee......
zit hij op de richel van de gesloten deur door het raam er boven te kijken naar mij waar ik blijf..........................hahahaha
heel erg grappig om te zien.

Caroline

Notificatie: Klik in het betreffende dagboekje op reacties (naast antwoorden) en dan activeren.  ;)

Niet roken hoor.  ;)

Knuffie voor Kareltje.  :-*

Fijne zondag.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

christa

hallo
ik doe mijn best caroline!

hier gaat alles goed ik heb nog 3 valkjes waar ik een huis voor zoek.
want vader en moeder zoeken alweer een broedblok waar ze in willen!!!het lijken soms wel konijnen!

met karel gaat alles goed! ik zal vanavond proberen om foto s te plaatsen.(we hebbben nl een nieuw fototoestel!!)
en ik wil proberen om hem te filmen als hij aan het fluiten is.want dat kan hij nog steeds als de beste.

Hermien

Ben zó benieuwd naar Kèrel's fluitje.....eh.....oeps....ik bedoel natuurlijk naar hoe Kèrel kan fluiten......   

;D   ;D   ;D   ;D

christa

ha hermien je bent en blijft grappig!! ;D

christa

http://www.youtube.com/watch?v=SzGs4-bEHR0

ik hoop dat hij het doet een filmpje van karel en zo nu even met de foto s het verkleinen wil me nog niet zo lukken

*Manon*

Hoi Christa,

Hoe gaat het met je gezondheid, knap je wat op!
Ik ben benieuwd naar de fotos hoor  :D :D

Groetjes Manon

Hermien

Wat kan die Kèrel zuiver zingen zeg! Heb genoten van het filmpje en tjonge, wat is-ie toch een mooi ventje!

;D   ;D   ;D   ;D

christa

ha manon
met de gezondheid gaat het een stuk beter moet binnenkort een longfunctie doen en mijn bloed laten pikken.

ha hermien
jaaaah het is een lekker helder ding.

ik wilde nog een paar foto s uploaden maar dan vind hij de pagina niet geeft hij 404 not found morgen maar even weer proberen.

Kimm

hoi christa,

whaaaaaaa wat een geweldige zang talent heeft karel!! en wat is hij mooi geworden.
hihi, hij blafte de hond ook na ;D  ;D  ;D

ik heb genoten van je leuke filmpje :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

C@rl@

Wat een leuk filmje van Karel en wat is hij mooi.
Hij fluit wel duidelijk hoor.
Onze Duck fluit papegaaitje leef je nog en het bouwvakkersfluitje, denk dat ik dit deuntje ook ga proberen te leren aan hem, klinkt zo gezellig. :)

christa

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien