Re:het kleine vogeltje Karel en karolientje "nieuwe foto,s"

Gestart door christa, 3 oktober 2008, 12:07:06

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Christa,

Het gaat de goede kant op met Karel lees ik wel.

Wat idd een optie kan zijn is grasparkietenzaad. Dat is niet zo groot en makkelijker te pellen.

Nou meid ik hoop dat ie het nou door heeft.

Liefs,

Anja

christa

nou ik typ nog maar eens een berichtje.....................ik had er gister 1 getypt maar hij is er niet.

karel die moet het maar doen met het voer wat hij in de kooi heeft ik heb ondertussen een hele dierenwinkel aan voer in huis hij krijgt dus voer,macaronie,brood,eivoer en fruit en ik wissel af met pitjes erdoor.maar meneer gaat voor de macaronie dat eet hij het eerst eruit.maar hij doet het goed hoor.hij knuffelt,trekt britt aan de haren en gaat bij nor op het hoofd zitten en als hij bij mij zit en iemand wil hem even doet hij net of hij een valse vogel is(hahahahaha),blazen en pikken!!!
zijn vader en moeder zijn druk met de eitjes ik kan nog niet zien of er nu meer dan 3 onderliggen want er zit er altijd wel 1 op.
en dat zijn pas echte tijgers!! :o
de groeten van mij

krimhilde

;D ;D heel herkenbaar wat karel doet als ze bij jou zit ;D ;D
Punk heeft niet voor niets zijn bijnaam daar aan te danken hihi
Je kunt de ouders van karel wel met een latje ofzo een beetje aan de kant drukken deed ik hier ook met Jip en Janneke en ja die zijn dan ook aan het dansen en blazen omdat ze het niet willen  ;D ;D

Gr Krimhilde

Groetjes van Krimhilde

Gerdy

wat fijn dat het steeds beter gaat met Kareltje..super...heb je al volkoren macaroni geprobeerd?

gr gerdy

Kimm

hoi christa,

leuk en fijn dat karel het goed doet. haha alleen de macaroni, de snoeperd.
en alweer eitjes, spannend hoor!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

christa

sinds hij macaroni eet heeft hij 1 keer spongebob macaroni gehad en vanaf de volgende dag volkoren.
kleine verwende kreng!!!! ;)

krimhilde:dat met een latje doe ik niet hoor!!ik zie het vanzelf wel ik laat de natuur gewoon op zijn beloop.
toen ik zwanger was heb ik ook  niemand toestemming gegeven om in mijn buik te laten kijken(die er geen verstand van had dan he) :P

toedeledokie

krimhilde

haha
dus jij heb ergeen verstand van ???  :P :P
jij bent ook een lekkere gekkie  :P ;D

Groetjes van Krimhilde

christa

helemaal goed krimhilde maar mijn liefde is er niet minder om hoor :P

krimhilde

5 maart 2009, 12:45:34 #518 Last Edit: 5 maart 2009, 12:48:27 by krimhilde
haha nee dat snap ik ook wel joh  ;D
laat ze maar lekker hun gang gaan doen ze in de vrije natuur ook toch  ;)

Groetjes van Krimhilde

christa

hallo
nou met karel gaat het goed !!hij fluit het bouwvakkersfluitje en nog een ander fluitje ook probeert hij een deuntje te fluiten ik zal vanavond een filmpje proberen te plaatsen.met de telefoon van mijn zoon!!

nou de vader en moeder van karel hebben 7 eieren!!!!!!!
maar zien wat er van komt.ik vind dit wel erg veel de vorige keren hadden ze 3 eieren per nestje.

de bourks hebben ook plannen ik heb nog niet in het bewuste blok gekeken daar wacht ik nog maar even mee.maar het vrouwtje werd gevoerd door het mannetje dus ook daar wachten we dan maar op.

de cathi s tja ik zal toch van de week eens kijken in het blok want
die zit veel in het blok maar is er niet de hele tijd.

nou dat was een kleine up date en vanavond hopenlijk een filmpje.
groetjes mij

krimhilde

Hey Christa

Dan is jullie Karel toch een MAN!!!  ;D ;D

Ik kan haast niet wachten tot vanavond  ::)

Ook punky kan sins van de week het bouwvakkersfluitje
ik zou gister daar een filmpje van plaatsen maar ben er
door omstandigheden nog niet aan toe gekomen.

oant jonnig (tot vanavond) :P

:-* Krimhilde

Groetjes van Krimhilde

christa

dan zal het dus idd een man zijn maar mijn gevoel zegt nog steeds een meisje ze is veels te lief voor een man(hahahahahahaha)

ik ben ook wel een vrouw maar ik ben net een bouwvakker!!!!!

toedels christa

*Manon*

Hoi hoi Christa,

Karel heeft toch ook een witte kop?
Dat duidt ook weer op een man... ik heb ook twee mannen zijn ook heel lief, dus het kan hoor  :P :P :P

Liefs Manon

christa

ja idd karel heeft een witte kop maar dat ik dacht dat er niet toe deed er zijn toch ook wel vrouwtjes met een witte kop?

*Manon*

Hoi Christa,

ja die kunnen een witte kop hebben, maar die zijn dan vaak bont witmasker, volgens mij is Karel een gewone witmasker hé, grijs op de rug, witte vleugelrandjes en een witte kop... zoals mijn tibeau!
Dan is het een man, vrouwtjes witmaskers, hebben een grijs koppie... heel erg snoezig trouwens...  ;)

Liefs Manon