Re:het kleine vogeltje Karel en karolientje "nieuwe foto,s"

Gestart door christa, 3 oktober 2008, 12:07:06

« vorige - volgende »

christa

nou daar hoef ik niet zoveel voor te doen dat lukt jullie zelf wel! ;D

christa

23 februari 2009, 21:00:11 #496 Last Edit: 23 februari 2009, 22:26:12 by christa
nou even een kleine up date van karel

hij heeft gegeten:bruinbrood aan kleine stukjes,spongebobmacaronie(was de enige pasta wat ik nog had),fijn gesnipperde pitjes en voor de smaak een beetje eivoer aangemaakt met gekookt water(en meer dan helft zat vast aan de rest en als je honger hebt dan moet je wel.)
ik heb hem gewogen met redelijke volle krop hij kwam op 80 gram.
net een stukje appel erbij ingelegd maar dat vind hij nog niet wat.
mogen maar eens kijken als we een nieuw prakkie maken.

Caroline

Ah, gelukkig!!!!  :D :D

80 gram is al een stuk beter.  ;)

Ik schrok ervan .... had hier ook zo'n draak.  >:(

MAar nu heeft hij in ieder geval allemaal gezonde dingen gegeten.

Hopelijk kun je er dit patroon in houden zonder hem pap te hoeven geven.

Succes.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

super menu christa!!! en een mooi gewicht :D
je doet heel erg je best hoor, helemaal super van je ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

christa

menu voor morgen heb ik al in mijn hoofd:bruin brood,appel.pitjes,macaronie,eivoer en warm water

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

krimhilde

Hey

Ben ik weer ff  ;D  ;D
Tjidsger heb ik intussen al om hoor  :P (die vind ook alles best geloof ik  :o)

Wat Karel mss ook wel lekker vind is gekookte aardappel!!
Onze Punky steeld elke dag een stuk bij mij uit het bord,
prak ik er groente er door heen dan laat hij het staan  :-X

Oeps ... het is allang bedtijd zie ik  ;D

Doeidoei

Groetjes van Krimhilde

Gerdy

dit is in ieder geval weer een beter gewicht voor kareltje..hoe gaat jet tot nu toe vandaag?

gr gerdy

christa

hoi
het gaat tot nu toe goed ik heb hem nog niet kunnen wegen zal ik zo even proberen.en dan vertel ik het morgen.
hij vind de pasta wel erg lekker maar alleen als er eivoe over heen zit hij zit nu in zijn bak met zaad te smeren :P maar er van eten ho maar.
nou dat was het weer voor vandaag
toedeledokie

christa

nou vandaag heeft onze karel een bakje vol met brood,macaronie,eivoer en pitjes.en nu zit hij aan zijn 2e bakje brood ,macaronie,pitjes en appel.
sinds vanmiddag oogt hij niet meer zo pluizig hij is eigenlijk best wel lang en slank.hij is ook vies maar bad stel ik toch maar even uit ik heb daar nog niet zo n goed gevoel bij het lijkt me heel erg leuk.vooral als ik in de volière de vogels lekker gek met de vleugels zie doen in de regen.ik doe ondertussen een poging om hem te wegen en hij komt op ong 90 gram wel met een gevulde krop.
hij zit nu ook op de kop in de zaadbak maar eet niet hij heeft het wel in de snavel maar ja wat moet je ermee......................
we wachten af en zullen zien.
doei

Gerdy

wel super dat hij nu zelf eet..misschien is het een idee om de kleine zaadjes door het voer te mengen..hij is en blijft een eigenwijze Karel..boefje

gr gerdy

*Manon*

Ik ben ook weer bijgelezen  ;D ;D
Hopelijk heeft Karel nu snel door hoe hij zaadjes moet eten  ;)

Groetjes Manon

ROCKS

Hoi Christa,

Fijn om te lezen dat ie eindelijk wat gaat eten uit zichzelf.
Maak anders een stukje trosgierst fijn, dat vinden ze meestal erg lekker, en het is makkelijker voor hem om te eten.
Heb je gewoon parkietenzaad in huis?
Daar doen ze bij mij een moord voor, als ik niet oplet jatten ze het hele bakje van Jori( mijn grasje) leeg, echt.
Ik zou hem wel gewoon laten badderen hoor, als je er maar oplet dat ie niet op de tocht/kou komt te staan, dat is echt niet goed voor ze. Misschien kan je hem daarna droog fohnen?
Dat vinden ze hier helemaal te gek, ze gaan zelfs op een afstand van een anderhalve meter met hun vleugels wijd zitten, als ze maar wat van die warme wind voelen.
Let wel op dat je de fohn niet te dicht op hem houd(anders heb je zo een nieuwe mutatie, de zwartgeblakerde valk).
Ik denk dat ie het wel lekker zal vinden.
Het badje zal hem waarschijnlijk goed doen, want nu kan ie zich niet netjes poetsen, en dat hoort ook allemaal bij het groter(volwassen) worden, en dan zal ie er nog mooier uit gaan zien.

Doeiii, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

krimhilde

Hey Christa,

Fijn dat Karel toch wat eet  :)
Hier is Punky helemaal gek op Astrid haar ontbijt  :o  BRINTA!!!

Dus geef ik hen nu ook een beetje brinta, niet met melk maar
gewoon met water...een waar smul verstijn!!!!....

Die gekke PAP vogels ook  :-X

groetjessssss

Groetjes van Krimhilde

Dierenfreackske

Hoi hoi Christa , wat fijn dat Karel zelf probeert zaadjes te eten hoor! Brenta ken ik niet , hier zijn ze verlekkerd op valkparkietenzaad van puik! Grtjs Ann