Re:het kleine vogeltje Karel en karolientje "nieuwe foto,s"

Gestart door christa, 3 oktober 2008, 12:07:06

« vorige - volgende »

bobbie

Hallo Christa,

Er zijn heel wat valken al een keer in een emmer of teiltje water terecht gekomen, gekke vogels. :P ::) ;)

Groetjes, Nel :)

christa

idd het zijn gekke vogels ;D ;D ;D ;D ;D

Anja

Hoi hoi,

Het gaat goed met Karel lees ik wel. Wat zul je geschrokken zijn toen hij tegen het raam vloog.
En daarna ook nog in een emmer sop............das voorlopig wel genoeg geweest dacht ik zo.

Dikke kus,

Anja

christa

ha anja
ik ben idd geschrokken het raam vond ik het ergst  :'(

Hermien

Is jullie lieve Kèrel inmiddels alweer droog achter zijn oren? ;D

krimhilde

Hey Christa,

Hoe is het met je sop vogel?  :P

Zijn jullie al weer van de schrik bekomen of heeft hij
ondertussen al weer wat nieuws uitgevonden om jou te
laten schrikken  ;D ;D

gr Krimhilde

Groetjes van Krimhilde

Kimm

hoi christa,

hoe gaat het met karel?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

christa

hallo

met karel gaat het goed!!
hij eet me de oren van het hofd maar komt niet echt aan in gewicht.
zal wel bij het vogeltje horen hij is klein en dus daarom mssn niet zo zwaar.

hermien:hij is drog achter zijn oren alleen zijn pootjes nog niet!mag hij graag  mee door de limonade of koffie.

kimm:de foto s duren  langer want britt heeft mijn toestel laten vallen :-X en een luxe telefoon heb ik niet. :-[

krimhilde:hij is nergens tegen aan gevlogen of in gedoken maar hij heeft me van de week wel gebeten per ongeluk hoor karel zit bij mij op de schouder en knabbelde aan mijn ketting en toen zat
daar mijn  vel bij tussen.door dat ik schrok schrok karel ook duurde 5 minuten voor hij weer bij me kwam ;D ;D ;D

krimhilde

;D ;D ;D

Karel zal wel wat van je gedacht hebben  :-X :-X (zoiets als: wat een maf mens toch !!!)

Onze pitbull is al lang op mijn ketting uitgekeken hierzo, bij mij pakt ie het liefst mn piercing... (eh, die in mn tong...) als ik daar genoeg van heb dan zoekt ie de knopjes in mn oren op  ::) ::) mn haar word dan zelfs aan de kant gedaan om er bij te kunnen!!!  en tja, ik krijg dan ook wel eens het gevoel dat ik er ter plekke een gaatje voor een nieuwe piercing of oorbel bij krijg  :-X en dan kan ik heel hard mopperen of vloeken maar punk gaat gewoon door en doet dan net of er niks aan de hand is.... de lummel!!!! >:(
't is soms net een ekster.... alles wat glimpt mot ie hebbe.

gr krimhilde

Groetjes van Krimhilde

*Manon*

Wat fijn dat het zo goed gaat met Karel Christa  ;D
Leuk om te zien hé dat ze bijna de hele dag met hun snavel in de voerbak zitten te graaien hé!!  ;D ;D

Hermien

Sieraden gaan bij mij ook elke avond meteen uit en af. Heb inmiddels al zóveel perforaties, dat ik bijna uit elkaar val.....

;D   ;D   ;D   ;D

bobbie

Hahha, ook al zo'n ekster.

Als ik thuis kom en de gaaien en valken gaan uit de kooi (verschillende etages hoor ;)) dan zorg ik dat ik mijn sieraden af heb. Zeker de gaaien kunnen een ketting al heel snel slopen.

Groetjes, Nel :)

christa

nou kom het mooiste mijn ketting is gemaakt van allemaal donkere bergsteentjes er glimt helemaal niets!

karel begint meer op een waakse herder te lijken want hij wil nu alleen bij mij zitten en als iemand 1 vinger uitsteekt om hem over te nemen doet ze net of ze een bijtaanval heeft
ik krijg iedere keer weer een geweldig gezicht te zien door karel na zo bijtgraag moment wil e wel graag een beetje aandacht.het liefst een grote dikke knuffel in het nekje.
we zijn nu eigenlijk op dit moment geneigd om te denken dat karel een vrouwtje is .
en het eten pfffffffffffff ze eet dus haar eipap maar nu had ik een pakje voer voor in huis gehaald met van alles en nog wat er in maar dat is haar te min hoor. ze wil gewoon die uit de schuur wat de rest dus ook krijgt.en fruit !!!!! nou dat hoeft ze ook niet
in de voliere eten ze alles maar karel niet maar kan nog komen eigenlijk is ze ook nog maar een klein valkje.net 4 maand als ik goed heb geteld dus er is nog hoop........................
groeten christa

Anja

Hoi Christa,

Fijn te horen dat het goed gaat met Karel. Wat een valkje zeg. Moet er af en toe gewoon mee lachen.

Ook wil ik .........(sorry naam kwijt :-[ :-[ ) succes wensen met de komende citotoets.

Liefs,

Anja

christa

nordin geeft niet hoor.
dank je hij is het wel nodig l denkt hij zelf van niet.

met karel gaat alles goed alleen dat eten maar zal nog wel even zo blijven.komt hoop ik wel goed.

ik heb vanmorgen de voliere maar eens schoongemaakt want de vogels beginnen volgens mij broeds te worden.en dan kan ik hem maar beter voor die tijd goed schoon hebben.

verder hier geen nieuws aan het front.
groeten christa