Re:het kleine vogeltje Karel en karolientje "nieuwe foto,s"

Gestart door christa, 3 oktober 2008, 12:07:06

« vorige - volgende »

christa

nou saar
ik woon een eindje verder, in almelo dicht bij het mooie heracles stadion. ;D

als die met de post had gekund had ik m je op gestuurd. ::)
met karel gaat het uitermate goed hij wilde vanmorgen niet eten  :-\ ik heb verder niet met karel gezeurd maar later zag ik dat hij zat te smullen van een stukje trosgierst. :P tja dan heb je natuurlijk geen zin meer in pap. ;)
zou ik er nu ook een bakje parkietenzaad in kunnen zetten?
van de week haal ik de kooi naar binnen waar hij in moet en iedere keer als ik hem eruit haal kan hij daar mooi even op of in.

hij is superlief behalve als je hem tegen de veren instrijkt................. :o
ik wilde alleen maar even de papklonten eraf proberen te halen.
nou tot schrijfs maar weer. :-*

Saar

Ooowjee dat is wel erg ver :(
Jammer hoor :( Hij begon net bij te draaien.. ::)
Maar voor je kleine vleugelvriend vind je vast wel een ander goed huisje :D
Groetjes Saar :-*

christa

deze wilde ik jullie niet onthouden zo lief als die 2 samen ziet

krimhilde

Om te zoenen die twee  :-* :-*
staks gaat karel nog mee spelen, maar dan alles uit de poppenhuis gooien  ;D ;D

Doet onze punky hier ook  ;D ;D ;D

Groetjes van Krimhilde

Gerdy

Kareltje begint inderdaad een echte Karel te worden..hartstikke goed..

wat een lieve foto's zo met je dochter en het valkje

Hermien

Ja hè, hè. Je moet een vogel ook niet tegen de veren in strijken. Als je bij mij tegen mijn haren instrijkt wordt ik ook pissig  :P ::) >:( ;D

O, en ik moet zeker geloven dat je het lesgeld persoonlijk komt betalen......Hum.....misschien iets voor 'Tros opgelicht'......

Wel vertederende foto's van je Kèrel. Zo te zien is-ie al op kamers gaan wonen....

Geef hem van mij en mijn 'Vliegtuig' maar een heerlijke kuifkroel.

;D   ;D   ;D   ;D

christa

hermien wat ben je toch ook een lekker wijffie ;D
krijg ik dan een warme of een koude douche? >:(

krimhilde onze dochter vind dat helemaal niet erg die kan van dieren heel veel hebben. :P

lief he gerdy.volgens mij is karel net zo lief als jij :-*

krimhilde

Hier kunnen de meiden het ook goed hebben hoor  ;D
Het is dan zo leuk om te zien hoe ze met elkaar bezig zijn...
Meiden zogenaamd boos...bouwen alles weer op en Punky dan snel alles weer stuk maken  ;D ;D ;D. Zo zijn de meiden en de valken mooi zoet  :P :P...of je hebt geen "kind" aan ze hihihihi

gr Krimhilde

Groetjes van Krimhilde

christa

hallo ik ben er weer
nou karel wil van alles behalve fatsoenlijk haar pap opeten ik weet nog niet wat ik hier mee moet ik weet dat ze trosgierst knabbelt maar kan niet ontdekken of ze ook gewoon voer eet.in gewicht is ze hetzelfde gebleven ong 80 gram.ze zit graag tussen ons in .het liefst op de schouder of hand. :P

nou hermien de vlieginstructie heeft geholpen nu alleen het landen nog dat doet ze nu in de speelgoedbak met playmobiel.  :o

ik geloof dat het hier dan wel heel gezellig krimhilde zo n vogelbeest tussen de kinderen en de playmobiel. ;D

christa

nou ik was er weer.
karel zit sinds vandaag  in een gewone kooi,maar snapt er nog niet veel  :P van ik ben ondertussen maar weer begonnen met een voeding erbij want ze verrekt om haar zaadjes op te eten,ze is ook afgevallen exact kan ik het niet zeggen maar wel 10 gram zeker :( .ze oogt verder goed te pas speelt met britt en de playmobiel.ze zit nu bij mij op de rug trekt af en toe aan mijn haar.en fluit in mijn oren. ;D
vanmorgen met karel britt wakker gemaakt.vond britt helemaal geweldig  ;D en werd wakker zonder ochtend humeur ;D  dus ben ik bang dat mijn gevleugelde vriend nu een nieuwe vriendin heeft :P  en mij alleen nog maar leuk vind voor het eten ;) .maar ja als ze maar lol hebben ;D
groetjes christa :-*

Kimm

hij zal nog zeker wel voeding nodig hebben.
maar leuk dat hij in een kooi zit, hihi geweldig hoor!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

krimhilde

Die twee trekken strak veel met elkaar op zo te horen  ;D ;D
en tja... zijn valkenmoeders daar niet voor... ;)

gr Krimhilde

Groetjes van Krimhilde

Hermien

Als je tegen de veren in blijft strijken wordt het vast een koude douche.

Ik heb trouwens nog koffie staan voor het geval je het lesgeld komt betalen.......

>:(   :(   :o   ;D

Dierenfreackske

Hoi , ik kwam even kijken , alles goed ook hier zie ik , grtjs Ann

christa

hallo hermien
heb ik jou ook tegen de haren ingestreken? ???
ik hoop dat als ik kom de koffie  nog wel vers is!  :-*

en hier gaat alles nog naar wens ann alleen hoop ik dat kareltje toch echt zijn zaadjes op gaat eten. :-*