Re:het kleine vogeltje Karel en karolientje "nieuwe foto,s"

Gestart door christa, 3 oktober 2008, 12:07:06

« vorige - volgende »

christa

hallo

vandaag bij manon geweest samen met britt een mooie toeristische route door het mooie twenthe. britt en ik weerden gezellig ontvangen door manon en jael (lief kind) britt vond het ook erg leuk vooral de mopoie eigen speeltuin en lammetjes!!
maar goed we kwamen voor caja een prachtig vogeltje en met liefde door manon verzorgd.(manon bedankt voor de mooie foto s je hebt er veel werk van gemaakt) :-*

toen we thuis kwamen hebben we caja uit haar doosje bevrijd en ze mocht bij de andere vogels en vooral kareltje lekker los.

het was even een gefladder van hier tot ginder maar later zat ze mooi op een stokje te kijken naar karel en karel..................tja wat moet je er nou mee met zo n vogel wat op jou lijkt. :o

britt en ik hadden bij manon al besloten dat caja vanaf nu door gaat als karolientje. ;D

karel is nog niet uit het binnenhok geweest maar karolientje is nieuwsgierig genoeg dus ik denk dat dat elkaar binnenkort wel naar buiten volgt.

zo dit was het weer voor nu en ik denk en hoop dat ik achter in de week een nieuwe up date plaats.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

christa

jaaaaaaaah dat vonden britt en ik ook!! :P

Kimm

gefeliciteerd met karolientje :D  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Hoi hoi Christa,

Wij (Jael en ik) vonden het leuk om jullie te ontmoeten  :)

Ik denk dat het wel goed komt met Karel en Karolientje, passen qua naam al leuk bij elkaar, ook qua mutatie... ja kom ik weer aan met de mutatie  :P :P :P weet dat je er niks van snapt, maar dat mag de pret niet drukken... nu nog de klik tussen Karel en Karolientje en ze hebben het super naar hun zin!

het eierdopje ben je vergeten.... kom m wel effe langsbrengen als ik Jael een keer naar haar papa breng... sms wel ffetjes dan  ;)

Heel veel plezier van Karolientje  :D

Liefs Manon

willianne

Fijn dat het goed gaat!
En een erg leuke naam!!

Veel plezier met Karolientje!! :D

christa

dank je wel dames ;D

met karel en karolientje gaat het goed ze zaten vanmiddag naast elkaar te eten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dus komt vast goed :P

Hermien

He Kèrel, waar blijven die mooie foto's van jou en je meiske?

;D   ;D   ;D   ;D

christa

de foto s laten nog even op zich wachten ik denk dat als het vandaag nog droog word dat ik met nordin zijn telefoon maar een paar foto s ga maken.

nu even een kleine up date van karel en karolientje

karolientje zoekt karel veel op en karel vind het allemaal goed!!! ze eten samen samen en ze roepen naar elkaar.en toen ik net thuis kwam van mijn werk zaten ze allebei een beetje te schuilen voor de regen ik denk dat ze allebei nog moeite om weer naar te vliegen ik moet zeggen dat karolientje dit beter afgaat dan karel maar ze zaten mooi samen.ik heb eerst karolien gepakt en naar binnen gedaan en karel stapte zo maar op om achter karolien aan te gaan dat was wel heel erg grappig.het was  karel zijn eerste keer buiten en zat dus mooi in de regen ik wilde ze eerst laten zitten maar toen dacht ik ze moeten allebei schakelen van binnen naar buiten en dan zo in de regen ................................

nou dit was mijn update en foto s houden jullie te goed.(ik weet het het het duurd wel heel erg lang)

groeten christa

christa

nou dames ik heb er 2 ge upload hoop dat jullie nu even rustig blijven dan zal ik het van het weekend weer proberen met mijn camera ;D

Hermien

Ja, he ho!

Twee is ècht te weinig, hoor!  ;D maar goed, ik ben weer even gesust. Ze zitter er gezellie bij zo samen.

*Manon*

;D ;D leuk te zien... Karel en Karolientje  :-*
Heej hoe gaan ze bij jou het binnenhok in, of moet je ze dat ook voordoen?
Ik moet ze hier savonds allemaal binnen zetten, uit zichzelf gaan ze niet  :-\ :-\

Liefs Manon

christa

ha manon

ik heb ze losgelaten in het binnenhok(doe ik altijd met nieuwe vogels)
en dan vinden ze zelf de weg naar buiten en meestal ook wel weer naar binnen alleen de jongen de 1 wel de ander niet die help ik dan even maar als het weer echt heel goed is laat ik ze zitten. van de week met regen heb ik karel en karolien naar binnen geholpen en zaterdagavond heb ik ze gevangen met een schepnet want toen wilden ze niet.
ik heb dit eigenlijk ook gedaan voor de katten want karel is ook niet bang voor de hond dus hij denkt dat een kat waarschijnlijk hetzelfde is.

groeten christa