Re:het kleine vogeltje Karel en karolientje "nieuwe foto,s"

Gestart door christa, 3 oktober 2008, 12:07:06

« vorige - volgende »

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Mara

christa

hallo
nou het was me gister een dagje wel!!ik was vroeg uit bed en dacht na het uitlaten van de hond wat door de gladheid langer duurde dan normaal.thuis aangekomen laat een emmer sop vol lopen stofzuiger erbij en dan maar eens eerst de kerstboom leeghalen.de hon ging naar nordin om daar bij te komen van zijn wandeling.kon karel dus mooi uit zijn kooi.na een tijdje te hebben rond gespookt begon hij maar even te vliegen en toen vloog hij met een harde knal tegen het raam!!!!!!!!!!!!!!!!nou ik dacht die is dood,hij lag zo vreemd kop in de nek in de plant.maar dat was maar even en wilde weer graag geknuffeld worden.maar ik heb de hele dag angst gehad als hij even onder in de kooi zat om te eten dacht ik al dat hij dood van stokje was gevallen.maar hij zit nu op stok en vraagt om aandacht dus het is allemaal nog gelukkig goed gegaan.
groeten christa ;D

Gerdy

hoi Christa,

wat zal je geschrokken zijn zeg..maar hoe kan hij nou tegen het raam gevlogen zijn..heb je niets voor het raam hangen dan ?

gr gerdy

Kimm

hoi christa,

pffffffffff dat is eng zeg! moet je toch niet aan denken dat hij daardoor het loodje zou leggen.
ik hoop dat het niet weer gebeurd. gaat het vandaag ook goed met kareltje?

liefs kim

christa

ha gerdy
ik heb wel gordijnen voor de ramen maar doordat karel eigenlijk alleen s avonds uit de kooi komt en eigenlijk bijna niet vliegt ben ik ze vergeten te sluiten.
ik weet het dat was dom van me!

ha kimm
met karel gaat het goed!!

Kimm

Gerdy

Hermien

Kèreltje, kèreltje toch. Wat laat je je baasje schrikken! Hopelijk lijkt het allemaal erger dan het is! Beetje koppijn misschien......
Heb je dan nóg niks geleerd van de vlieglessen uit het Krimpense?

Nou Kèrel, nu niet ziek worden en volgende keer beter uitkijken, hè?

Met een warme beterschapsknuf van de Vederkruidse piloten: Gabber, Goofy, Silvo en Binky!

christa

kareltje bij de voerbak

kareltje zijn favourite bezigheid: knuffelen!!

kareltje aan het oefenen met de vliegoefeningen van het vliegtuig van hermien ;D ;D ;D ;D ;D ;D

danielle

Hoi Christa,
Wat een lief zorgen vogeltje heb je.
Een echt knuffeltje.
maar ik begrijp dat het een hele onderneming is om hem aan het eten te krijgen.
gelukkig is de klap tegen het raam goed afgelopen.

Groetjes Danielle

krimhilde

Hey Christa!
Ik was je helemaal kwijt...ben je ineens verhuist naar verhalen ???
Voor jou en Karel ook van ons een Gezond en Gelukkig Nieuwjaar!!!
Ben blij dat Karel ineens weet waarvoor die zaadjes bedoeld zijn  ;D.
Wat moet jij geschrokken zijn zeg van die knal tegen het raam :o
Zo ben ik me gister ff een hoedje geschrokken...dacht ff snel met Punky op mn schouder naar buiten te kunnen....vliegt hij ineens weg   >:( >:( gelukkig kan hij nog geen hoogte krijgen dus lande hij 50 meter verderop weer, en dan dat kopie van hem: HUH ....hoe doe ik dat????

Groetjes Krimhilde ;D ;D

Groetjes van Krimhilde

christa

ha danielle
het is idd een hele toer geweest om karel te laten eten maar gelukkig doet ze het nu!!
ik voer haar nu om de dag nog wel bij met eivoer met pap maar dat eet ze zelf haar gewicht is tot nu nog maar 80 gram en dat kan we hoger vind ik.

hey krimhilde
ik had jou ook al een tijdje gemis had jij nergens een boekje want ik kon jou niet zo gauw vinden?
ik heb aan gerda gevraagd of ze mijn boekje hier naar toe wilde zetten omdat ik er dagelijks niet aan toe kom om te schrijven en dan vind ik dat ik daar tussen de dagboeken niet thuis hoor.wij wensen jullie natuurlijk ook alle goeds voor het nieuwe jaar.maar waarom loop jij met punky naar buiten of kan die normaal gesproken niet vliegen?ik zou dat niet durven ook al had die van mij helemaal geen vleugels!ik ben ook wel een beetje een schijtebroek met zulke dingen.
maar ik zou net als jou me de blubbers schrikken zijn jullie allebei al weer bijgekomen dan?
groetjes christa

Caroline

Wow, wat een heerlijk nieuws, Kareltje die eindelijk zelf eet, super joh!!

Zo zie je maar .... de aanhouder wint.  ;)

Ik las ook over het ongeluk wat karel heeft gehad, jeetje meis, wat hebben jullie geluk gehad .... er is van de week nog een valkje bij iemand van het forum overleden na een vlucht tegen het raam.

Geef die kanjer maar een heerlijke knuffel van me.  :-*

Groetjesssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.