Re:het kleine vogeltje Karel en karolientje "nieuwe foto,s"

Gestart door christa, 3 oktober 2008, 12:07:06

« vorige - volgende »

Hermien

♥Debby♥

wat heb je voor voer in de kooi liggen?

het beste is trosgierst, eivoer, vogelzaad, water en misschien wat brood of groente..

Wat je ook nog kunt doen.. een klein beetje dikke pap maken met lekker veel eivoer erdoor.. dat het een plakkerig geheel wordt..

Kareltje bij je nemen en het bakje voorzetten.. misschien met een lepeltje een beetje voor laten proeven?

Hij is natuurlijk altijd van jou afhankelijk geweest... en ik merk ook dat Duuk hier bijv. soms gewoon het bedelen negeert.. dat zal jij dus, in verantwoorde mate, ook moeten gaan doen.

Ik zou toch echt gaan proberen terug te gaan naar 2x pap.. dan na een week weer naar 1x pap en dan na een week zelf met dagelijks wegen.

succes

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Dierenfreackske

Jaaaaaaaaa ,  Debby , goed gezegd ! Lijkt me ook heel goed .
Grtjs Ann

christa

mijn vrouwtje heeft een recept van debby voor me gemaakt!!
debby het was heerlijk maar lastig met die spuit ben ik wel eerder zat. :P

tuurlijk ook nog even in de gordijnen hangen kan ik altijd zo lekker mijn vrouwtje mee plagen!!! ;D

hier even uitrusten en lekker warm aan mijn kont even aan de kap knabbellen  ::)

nou dat is weer een kleine update van kareltje.
groetjes christa

Caroline

Kareltje, wat een leuke foto's enne .... wel goed eten hoor, dan wordt je hele grote sterkte vent .... of ben je een meisje??  :-[

Knuffel!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

ja erg leuke foto's!!
inderdaad goed gaan eten!!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

christa

ik heb geen idee of ik een jongen of meisje ben ik ben vrouwtje
haar knuffi (maar wel een lastige) eten doe ik het liefst uit de spuit en alles wat onder in de kooi of aan de kooi hangt is leuk om mee te spelen.trosgierst,zaadjes 2 soorten voor de grasparkieten en grof parkietenvoer een bruine boterham(jaja zonder beleg en fruit vind ik tot nu toe ook niet wat) dus maak ik het vrouwtje lekker moeilijk.

groetjes kareltje

Dierenfreackske

Hoi hoi , wat een superlief valkje heb je , en hangt ie ook zo graag aan de gordijnen ? Hier deden Suske en Wiske dat ook graag , maar nu zitten ze in een buitenvoilere en gaat dat niet meer he  ;). Leuke foto's ook hoor , grtjs Ann

krimhilde

Hey Christa,

Hoe is het met karel?
begint hij al aan zn zaadjes of is het nog steeds een pap freek?

Gr Krimhilde en de birds

Groetjes van Krimhilde

Dierenfreackske

Hoi hoi , alles goed hier ook ? Grtjs Ann

christa

hoi hoi
alles is goed hier. ik probeer ieder keer karel te voeren met dikke pap(recept van debby)maar uit zich zelf eet hij niet wel even wroeten in de voerbak maar dan heb je het ook gehad.ik word er soms wel heel erg moe van.maar ja we gaan gewoon door.
groeten christa 8)

Dierenfreackske

Hoi hoi , ik begrijp best dat het vermoeiend is hoor , zo'n jong pap maken en dan nog eens moeten zien dat ie het op heeft , dat is niet niets he ! Ik vind dat je het heel goed doet hoor  en ga zo verder hoor meiss , je gaat echt nog heel veel leuke momenten hebben samen , hij zal het wel weten en zal lekker hecht zijn aan je , lekker tam he ! Succes nog met het pappen hoor ! Grtjs Ann

christa

hij is idd heel erg lief en tam wanneer hem het uitkomt.
het liefst zit hij voor de ventilator van de laptop( lkker warm) en dan ook nog gekroeld worden.
groetjes christa ;D

Anja

Hoi Christa,

Allereerst heb ik weer mooie foto's gezien in je boekje.

Ja papvalkjes zelfstandig maken kan ooit erg lastig zijn. Maar hou vol meid. Het komt goed.

Liefs Anja

christa

idd het komt goed
ik geef karel nu 2 keer per dag het recept van debby ik hoef alleen maar de lepel voor te houden en de rest gaat vanzelf karel wil eigenlijk niet in de kooi eten maar als hij eventjes zit te knabbelen dan doet hij er bijna 2 uur om alles op te eten en daar bij blijven zitten duurd wel heel erg lang dus nu gaat karel met schoteltje en al zo de kooi in als hij 1 x goed aan het eten is.
nu oogt karel in mijn optiek ook een stuk beter want eigenlijk heb ik continu gedacht dat hij dood zou gaan. omdat hij niet zo n goede indruk op mij achterliet.mijn man zei dat ik niet helemaal wijs was maar ja dat zeggen ze wel eens vaker over mij dus tja...........
maar karel heeft zijn krop goed vol (soms wel eng gezicht zo n dikke krop met rode adertjes)
binnenkort een filmpje maar dan ik ben een beetje hulp nodig van mijn man
groetjes christa ;D