## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline

Ik ben heeeeeeeel druk bezig ...

EEN UPDATE AAN HET TYPEN IN WORD!!!!  ;D ;D ;D

Tot zo.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



Ik weet het, ik weet het, ik weet het ...

Ik verwaarloos mijn dagboekje schandalig maar ... ik heb het ook zo verschrikkelijk druk met onze kindertjes, onze beestjes, ons huisje en tussendoor proberen zoveel mogelijk leuke dingen te doen en eerlijk is eerlijk, sinds ik mijn iPhone heb, gaat mijn laptopje alleen in de avond soms nog een paar uurtjes aan, mijn mailtjes bekijken, Hyves, Twitter en Facebook bijhouden en zelfs op het forum lezen doe ik allemaal via mijn iPhone, het enige wat me echt niet lukt op de iPhone is lange mailtjes beantwoorden en updates schrijven. Ga ik 's avonds, meestal rond een uur of 9, eindelijk zitten beantwoord ik eerst mijn mailtjes, dat zijn er soms wel 25 :o ... en daarna duik ik op de div. forums maar pfffh, dan ben ik meestal zo total los dat ik het niet meer kan opbrengen om nog veel te typen maar ... ik ga proberen meer mijn best te doen. :P Ik ga snel weer de blokken ophangen en dan wordt het ook weer leuker om te vertellen over mijn valkjes en hun jongen ... nu zijn ze net allemaal in rust, in de rui geweest en ingedut. ;D ;D ;)

Nu eerst even het verdrietige nieuws over mijn Unique ... ik schreef het een tijdje geleden in mijn laatste update maar zal het even naar hier kopiëren. ;) En in verleden tijd herschrijven ...

Unique & Queenie hadden een afwijking, een hele vervelende afwijking. :-\ Unique voerde namelijk zijn poppetje het hele jaar door behalve als hij jongen had, dan voerde hij zijn jongen. :P Dit betekende dus voor zijn lichaampje ongeveer hetzelfde als dat hij het hele jaar door jongen heeft. Ik heb al van alles geprobeerd om hem hiermee te laten stoppen maar hij bleef Queenie voeren. Het enige wat zou hebben geholpen is om ze gescheiden te zetten maar dan at hij dus helemaal niet meer van heimwee dus dit was geen optie. Zo om de paar maanden was Unique dus helemaal uitgeput. Hij hongerde zichzelf namelijk helemaal uit doordat hij alles weg gaf, het voeren ging echt de hele dag door. Ik zette ze ook niet graag in de huiskamer omdat het voedergeluid me cht op de zenuwen ging werken op den duur. Normaal woog hij rond de 115 gram zo eens in de zoveel tijd was hij zo verzwakt dat hij niet meer at en dat ik hem zelfs een paar dagen met pap (via kropnaald) moest voeren. Dan woog hij nog maar 70 gram en zijn Queenie 140 gram. :( Dit ging zo al een paar jaar zo door en ik ben dan ook altijd bang geweest dat hem dit een keer zijn leven zou gaan kosten, dit kon gewoon niet goed blijven gaan ...

Een tijdje geleden was het weer zover, ik merkte het dan aan zijn houding, die dan niet meer zo opdringerig naar mij toe is, want hij was heel erg aanhankelijk naar mij toe, het was echt mijn maatje ... en ik hoorde dan geen voerdergeluidjes uit hun kooi komen. Dan wist ik dat ik Unique moest wegen en jawel hoor, hij woog nog maar 72 gram. Hij kreeg meteen weer pap van me, op de manier kreeg ik hem er altijd weer doorheen, een paar daagjes meerdere keren per dag pap en hij begon zelf weer te eten ... dit keer lukte het me niet om hem weer zelf aan het eten te krijgen, hij was te zwak, gevochten heb ik voor hem, zijn gewichtje kwam aan maar zijn lijfje was moe gestreden door het vele voeren van zijn popje, jarenlang ... hij heeft zichzelf letterlijk gegeven voor zijn liefde voor haar ...






Het was zo'n kanjer ... hij mocht maar 5 jaar worden.

Triest was het om te zien dat zijn mooie meisje Queenie geen seconde om hem heeft gerouwd ...


Sinds het overlijden van Unique woont Queenie in de kooi bij JOOP! & Juicy en Lilly en Vlinder en dat gaat heel erg goed.

==========================================

Wat betreft Vlindertje ben ik nog steeds kracht aan het sparen ... sinds kort heeft zij namelijk een maatje gevonden in Lilly en ze is zo happy ... ze kroelen, ze spelen, ze eten en ze slapen samen ... ik ben zo'n watje maar kan hun nu echt nog even niet uit elkaar halen en Vlinder in laten slapen ...

===========================================

Binky's friends heeft in de buitenvolière ook een paar nieuwe bewoners, of eigenlijk, 1 ex-bewoner en 2 nieuwe ... ik schreef het al eerder, de 3 buitenvogeltjes van mijn ouders komen hier wonen. Drie mannen en wel een Bourkesparkiet, een valkparkiet en een grasparkiet ...
Bourky (zoals de Bourkesparkiet heet) verhuisde toen Jasper 7 jr. geleden werd geboren met Down syndroom samen met zijn popje naar mijn ouders om mij wat ruimte te geven om alles op de rails te krijgen met ons Jasper. Toen me dat aardig was gelukt was mijn moeder inmiddels zo blij met de Bourkes, ze vond ze zo gezellig dat ze bij haar bleven wonen, inmiddels is het popje overleden en het mannetje alweer 8 ½ jr. ...

Rocky was als maatje voor hun valkparkiet Coco aangeschaft door mijn ouders, helaas bleek Coco verliefd op Lorre de grijze roodstaart en joeg hij Rocky de hele kooi door. Omdat Rocky alleen in een kooi zo vereenzaamde verhuisde hij een paar jaar geleden naar de buitenkooi van mijn ouders, waarin toen nog 2 grasjes en de 2 Bourkes woonde en dit ging super. Nu heb ik zelf ook al een Rocky en 2 Rocky's is niet handig om die reden hebben we Rocky omgedoopt naar Ricky. ;)
Ricky is een bonte cinnamon witmasker MAN.

En ... dan is er nog een grasparkiet bij komen wonen, deze is ook zeker alweer een jaar of 8 en ik moet even eerlijk bekennen dat ik ben vergeten hoe hij heet ... zal het van de week even vragen. :P

Ik heb een paar foto's gemaakt, niks bijzonders, even snel door het gaas maar dan hebben jullie een beetje een idee hoe mijn nieuwe vogeltjes eruit zien. ;)


Ricky, de valkparkiet ...


Leuk om te zien dat Ricky en Eros elkaar gelijk opzochten.


Bourky  aan de achterkant ...


Bourky aan de voorkant samen met ?? ik weet zijn naam echt niet meer ... Job geloof ik maar kan ook goed heel anders zijn.


Het grasje nog een keer alleen.

Deze 3 wonen nu samen met mijn eigen ...


Eros, de vader die Vlindertje zo mismaakte en sindsdien naar buiten is verbannen ...


Sneeuwwitje, een Albino pop (volgens mij) van 2005.


Pien, een pop van 2007.
Was leuk om te zien dat het grasje van mijn moeder meteen tussen mijn 2 grasjes ging zitten en mijn kanarie tussen de 2 valkjes ... het gaat gelukkig heel erg goed met zijn zevenen.


Kees, een kanarie man van 2004, zelf gekweekt.

Onder de vogeltjes en er omheen, in de tuin leeft ook nog onze Harry ...


Harry is inmiddels 7 jaar en nog steeds in een enorm goede conditie.

===========================================

Ja en dan zijn jullie natuurlijk nieuwsgierig naar onze Amy ... die is inmiddels alweer 3 ½ week, zondag gingen we samen met de kinderen op puppyvisite.



En ja, wie is Roos??

Meer foto's van Amy en onze Roos voorstellen ga ik in een nieuwe topic doen .. jawel, ik ga een topic openen bij dieren. ;)

# Binky's roedel # >>>>>>> daarin ga ik vertellen over onze hondjes. :D

Tot straks ... in het nieuwe topic. :)






Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline 1569

Hallo daar...
Je bent er weer.
En gelukkig met een lange update.
Tja druk,druk,druk dat hebben we allemaal wel eens.

Wat een triest bericht van Unique.
En tja Vlinder.....laat haar nog maar even zolang ze het redt.
En Amy en Roos wat een mooie hondjes.
Groetjes Caroline 1569

animallovertje

Mooie foto's, maar die laatste... daar smelt ik echt bij weg!!
wat is amy een plaaaatje!!!! geweldig ras is het ook!
Nog 4 jonge valkjes beschikbaar!
http://valkendroom.webklik.nl/
--------------

Caroline



Mijn nieuwe boekje - ## Binky's roedel ## - over onze hondjes ...

KLIK op de foto om er te lezen.




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

animallovertje

Citaat van: Caroline op  5 oktober 2011, 23:08:57


Mijn nieuwe boekje - ## Binky's roedel ## - over onze hondjes ...

KLIK op de foto om er te lezen.







hebben we wat gemist!?!?!?!
Nog 4 jonge valkjes beschikbaar!
http://valkendroom.webklik.nl/
--------------

Caroline



Dat nieuws komt nog ...  :P

Maar niet meer vanavond, ik ga nu echt zo mijn bedje opzoeken.  ;)

Slaap lekker.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

animallovertje

welterusten.. ik heb zo'n idee dat jij heerlijk gaat slapen met het nieuws in gedachte!
Nog 4 jonge valkjes beschikbaar!
http://valkendroom.webklik.nl/
--------------

TheaV

 ;D
Welkom terug! En wel met een  giga update!!  Voor zover ik niet bii8j was.... ;) Nu weer helemaal ioop de hoogte...
Zo doe ik niet veel meer op de pc. Ook meestal laptop, nog vaker de i-Pad. Idd gaat daar lange berichten typen ook  niet echt super. Hij maakt soms woordenaf die ik niet vraag...
Maar wel superhandig, ook spelletjes......
Maar..... je bent er weer.......  ;D


Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Ida

 ;D Fijn  dat je er weer bent !

Lieve Unique - rust zacht, veel sterkte ermee Caroline  :-*
En Vlinder zou ik ook zolang als het kan laten zittten, begrijp heel goed dat je het heel moeilijk vindt......

En het goede nieuws is fantastisch natuurlijk !
AMY en ROOS...........heel veel geluk met die kleine drolletjes  :-*
Ik ga je nieuwe boekje zeker volgen ;D

Succes het komende kweek seizoen, hoop dat je mooie jonge valkjes mag kweken, ik hou ze in de gaten ;)

groetjesssssssssss Ida en een hele dikke knuffel van Rico voor zijn zus Vlinder  :-*

*Esther*

Ik blijf je weer volgen.

Ik heb precies zo'n Ricky als jij  ;D

gr Esther

Caroline



In mijn nieuwe boekje - ## Binky's roedel ## - schrijf ik over onze Roos ...

KLIK op de foto om er te lezen.





Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



In mijn boekje - ## Binky's roedel ## - nieuwe foto's van Amy ...

KLIK op de foto om ze te kijken.





Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.


Bello

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel