## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Zyra

Agos wat kijkt ze zielig, maar wel een goed teken dat ze vandaag zo'n goede dag had. Ook ik hoop met jullie mee :-*

*Esther*

Sterkte met summer en Kippie. :-\

Hoe is het met de R-tjes, de Q-tjes en Violet?
Die zullen inmiddels al wel een stuk groter zijn!

gr Esther


Gerdine

Hai Caroline,

Ik lees je berichten op afstand mee; wat een verdrietige vakantie op deze manier...  :-[

Ik wilde je met al de dingen die nu bij jou lopen niet lastig vallen met mijn 'problemen', maar ik breng je nu toch maar op de hoogte.
Het gaat (nog) niet goed met me, ik ben opgegeven voor het revalidatieprogramma (3x in de week) en moet nog allerlei onderzoeken doen. Ik heb inmiddels meer klachten dan toen ik net mijn beroerte had gehad.
Het is me verboden auto te rijden het komende halfjaar ( :o )! Ik baal hier vreselijk van, ben nu echt mijn vrijheid helemaal kwijt. En omdat mijn man nog steeds met zijn verbrijzelde knie zit staat onze auto voor de deur niks te doen... We hebben overal hulp bij nodig (naar de dokter, naar de fysio, boodschappen doen enz enz).

Ik weet daarom echt niet hoe ik Ollie hier moet krijgen  ??? En ik weet dat jij nu ook deze kant niet meer op komt ivm het verlies van jullie puppy.
Ik ben dus afhankelijk van iemand die hem voor me ophaalt of meeneemt....
Of je moet iemand weten die hem wel direct kan plaatsen en hem graag wil hebben...?

Ik baal zo dat dit nu allemaal zo gebeurd is, had het maar iets later gebeurd dan had ik hem al hier gehad. Nu weet ik echt even geen oplossing....

groetjes
Gerdine

Caroline

Even snel vanaf iPhone, Gerdine, later meer, onze Jasper is jarig ;)

Ik ga snel, na de vakantie van de kweekster :) , mijn Dolce ophalen in Alblasserdam en kom dan jouw Ollie thuis brengen. :D

Ik stuur je snel een berichtje. :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Angel_Rob

Liefs Angèl en Damian


* Sanne *

Hoi lieve mama ...

Ik vind het ook heel erg van onze hondjes maar ....   :'(

Vandaag is het feest!  :D

Gefeliciteerd!! Ik hoop dat ie heel veel kado's krijgt!  

:-* :-* :-* van Sanne.

Gerdine

Hai Caroline,

Wat fijn  :)

Van harte gefeliciteerd, en een hele fijne verjaardag voor je zoon toegewenst!

gr. Gerdine

bobbie


Ida

Hieperdepiep  Hoera !!!
Gefeliciteerd met de verjaardag van Jasper  :-*

Zyra

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Jasper :-*
Maak er een fijne dag van!

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Caroline



Namens Jasper heel erg bedankt voor de lieve felicitaties.  :-*


Hij heeft alle 7 kaarsjes uitgeblazen.

En even speciaal voor Caroline (Carco), ik had haar beloofd snel weer eens een paar fotootjes te plaatsen van haar 3 pleegkindertjes. Bij deze ...


V.l.n.r. Violet, Qwin & Qartier


Violet & Qwin


Qartier

Violet was mijn zorgenkindje, prematuur geboren, even dacht ik dat ze het helemaal niet zou redden toen haar voetjes zich niet onwikkelden en er uit bleven zien als die van een pasgeboren donsje terwijl ze zelf wel gewoon groeide, ze krijgt al weken dagelijks extra Calcium via kropnaald van me ... ik ga daar van de week mee afbouwen want ... ze woont inmiddels op kamers en kan keurig netjes op stok zitten.  :D Ik ben zo trots op haar!!!!
Ze krijgt vandaag voor het eerst nog maar 1 x pap. Vanavond woog ze na een hele dag zelf eten 89 gram, een prachtig gewicht voor mijn kleine meisje dus.  :-*

Ook Qwin en Qartier zijn mee verhuisd naar de grote lummelkooi en kregen vandaag maar 1 x pap, een half uurtje geleden.  ;)

Qwin, de geelwang, is een man of popje en ik ga morgen even veertjes opsturen naar Gendika. Mocht Qwin een popje zijn heeft er ook iemand interesse ... is het een ventje blijft het denk ik hier ...  :P Qwin woog vanavond na een dagje zelf eten 82 gram.

Qartier, de volle broer van Violet, is nog te reserveren. Het is een ventje en krijgt na de rui een mooie witte kop. Tevens is hij split voor bont, cinnamon, opaline en ... lutino dit laatste betekend dat hij afhankelijk van de mutatie van zijn partner, hij lutino of albino dochters kan krijgen.  :D ;D Qarter is een flinke vent, hij woog vanavond na een dagje zelf eten 98 gram!!

Kortom, ze eten al goed zelf.  :D

Hun 2 pleegbroertjes/zusje River & Ramzi doen het ook prima. Beide wonen nog bij Armani & Princess. River al uitgevlogen maar ligt nog regelmatig gezellig bij Ramzi in het blok.

River is een witmasker man, dus dezelfde mutatie en ook dezelfde splits als Qartier en ook hij is nog te reserveren.  ::)

Ramzi is een opaline witmasker split bont man of pop, indien man ook split voor luino. Ook Ramzi is nog te reserveren.

Van deze laatste 2 maak ik ook snel nieuwe foto's, toen ik net achter was met de camera was mam aan het voeren.  ;)

Slaap lekker voor straks.

PS. Summer heeft weer een goeie dag gehad op de nieuwe medicatie. Vanmorgen belde mijn dierenarts hoe het ging ... we hebben afgesproken dat ik morgen nieuwe pillen ga halen. Ik heb nu maar tot zondagochtend, dus gaan we zondagavond nog eventjes door.  ;) Ze vertelde me wel dat dit het laatste is wat we nog voor Summer kunnen doen, zwaarder is er niet ...  :-[



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Mooie foto's :D
Wat een verschil toch hè? Die luie witmasker van mij doet helemaal nog niets alleen om eten roepen ::)

En als de geelwang een man is alweer uitbreiding?  :P

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Cherro

Nog van harte gefeliciteerd met je zoon! ;D
Hebben jullie een leuke verjaardag mogen vieren? Vast wel zo te zien op de foto's! ;D

En wat worden de ukjes mooi! :)

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

smiley

Hallo Caroline

Ik zit steeds met glazige ogen je verhaal te lezen ,en ik voel zo met jullie mee   :'( :'(
Ik heb ook zo'n periode meegemaakt met mijn maltezer leeuwtje 3 jaar geleden .
Hij had suiker ziekte en ik moest hem toen gaan spuiten ,maar we zijn uiteindelijk een half jaar bezig geweest om hem ingesteld te krijgen .
Maar kregen het niet voor elkaar ,uiteindelijk moest ik ook kiezen want een dierwaardig bestaan had hij eigenlijk niet meer .
Gelukkig hebben wij mensen de keus om onze dieren niet te laten lijden .
Ik weet dan ook 100% zeker dat jullie ook de goede keus zullen maken als het zover komt  .....
probeer nog lekker van ze te genieten ondanks de ellende hebben ze je nog zoveel te bieden  :-* :-* :-*

Dikke knuffel uit Rotterdam

Groetjes Conny

Ps. je kleintjes zien er weer super uit .



bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht