## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

smiley

Hallo Caroline

Ze is gewoonweg prachtig ,dit moest zo zijn  ;) ;D
Ik hoop dan ook dat je vele jaren plezier van haar mag hebben .

Heel veel leuk nieuws na al die ellende  SUPER !!!

Groetjes Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Caroline 1569

 ;D ;D ;D ;D ;D Gefeliciteerd ;D ;D ;D ;D.
Weer een mooi vogeltje erbij.
Hopelijk is Dior er ook blij mee.
Cartier zul je nooit vergeten maar met zo'n mooi zusje erbij komt het wel goed.
Caroline 1569

Annemarie86

wauw zeg Dolce is prachtig! Gefelciteerd met je mooie popje!

Caroline



Inderdaad bizar, bijna griezelig zoveel goed nieuws ... ik schreef het net ook al aan Kirsten.

Vorige week had ik zo'n <piep>week, ik zat er echt even helemaal doorheen ...

Dinsdag afscheid moeten nemen van mijn lieve Cartier en de slechte prognose over mijn Vlindertje ...

Daarboven op, donderdag het slechte bericht dat er geen puppy voor ons bij zat dit nest ....

Maar vrijdag keert het tij ... als een lutino bleekmasker split bont poppetje wordt geboren uit de pleegeitjes van Caroline (Carco), zij is precies het popje wat bij Valentino past, nu het geen optie is om hem en Vinder aan elkaar te koppelen.

Zaterdag rond 18.00 uur krijg ik ineens een telefoontje, er is een reutje geannuleerd, als ik wil mag ik deze hebben.  :D Tuurlijk wil ik dat.  ;D ;D

Vandaag het geweldige bericht dat Dolce een popje is en hier over een paar weekjes komt wonen en Dior niet lang alleen hoeft te blijven.  :D

En als klap op de vuurpijl ook maandag nog eens het goede nieuws dat Ed de functie heeft gekregen waarop hij intern had gesolliciteerd. Een prachtige promotie met nog meer groeimogelijkheden.

Kortom, onze week kan niet meer stuk.  8)

Ik ga nu lekker naar mijn bedje ... voor het slapen gaan nog even de beloofde foto's.  ;)


Qartier, vandaag 1 week oud.


Violet, het toekomstige meisje van Valentino, vandaag 6 dagen oud.


Qwin, 5 daagjes oud.


Kan nog geen kuifaanzet zien ... kan grijs of geel worden.  ;)





En als laatste puppyfoto's ... toen de werpkist werd verschoond mocht papa Cas even op zijn kinders passen, dit deed hij met trots.


Cas met zijn 2 zonen, één de 2 is onze Youp, welke gaan we over 3 weken uitzoeken.




Geweldig hè??

Slaap lekker allemaal. :-*




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Ida

Wauw wat een beauty is Dolce...............gefeliciteerd !
En wat worden je donsjes alweer groot.....ze zijn lief, kleine Violet is een schatje om te zien.

Puppy's............zo lief...........succes met kiezen over 3 weekjes, zal moeilijk zijn, al dat kleine spul is om te zoenen :P

Alvast een heel fijn weekend !
Dikke knuffel van Rico

Hermien

Wat een prachtig geel meiske is dit popje van Kirsten. Je hebt het toch maar weer mooi getroffen. Ervan uitgaande dat jij je nieuwe meisje op enig moment gaat ophalen wil ik je vragen of je er dan nog een ritje naar Krimpen van maakt? Als dat op een doordeweekse dag is dan wel even laten weten. Ik neem hier maar al te graag een snipperdag voor op. Hier staat je schilderij van Binky nl. te beschimmelen...... ;D
Zou toch leuk zijn als dat lukt? Je ben in ieder geval heel hartelijk WELKOM!

Ga nu maar lekker dromen van alle gebeurtenissen!

Knuf.

                                  :-*   :-*   :-*   :-*

*Esther*


Gerdine

wouw, wat een goede berichten allemaal.

Het leven is toch maar ´raar´ er kan zoveel gebeuren in een week tijd! Gelukkig zijn het dit keer alleen maar goede berichten! Geniet ervan.

gr. Gerdin e

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Citaat van: Hermien op 10 juni 2011, 09:56:16
Wat een prachtig geel meiske is dit popje van Kirsten. Je hebt het toch maar weer mooi getroffen. Ervan uitgaande dat jij je nieuwe meisje op enig moment gaat ophalen wil ik je vragen of je er dan nog een ritje naar Krimpen van maakt? Als dat op een doordeweekse dag is dan wel even laten weten. Ik neem hier maar al te graag een snipperdag voor op. Hier staat je schilderij van Binky nl. te beschimmelen...... ;D
Zou toch leuk zijn als dat lukt? Je ben in ieder geval heel hartelijk WELKOM!

Ga nu maar lekker dromen van alle gebeurtenissen!

Knuf.

                                  :-*   :-*   :-*   :-*


Ik ga het ophalen van Dolce in Alblasserdam proberen te combineren met het wegbrengen van Ollie bij Gerdine in Schipluiden, met een bezoekje aan jou in Krimpen als we naar Haasdrecht gaan over 3 weken om onze Youp de eerste keer te gaan zien.

We gaan dan zeker in een weekend aangezien we gaan kijken welke van de 2 reutjes het beste bij ons gezinnetje past en de kinderen doordeweeks naar school moeten en dan dus niet mee zouden kunnen.

Zodra ik meer heb gehoord wanneer we naar Youp gaan neem ik contact met Kirsten, Gerdine en met jou op, Hermien.  ;)

Ik verwacht het weekend van 2 + 3 juli maar ... heb dat weekend al meerdere afspraken, Sanne een optreden van Streetdance en een hondenshow in Echt dus moet even kijken hoe ik en jullie het kunnen combineren, misschien wordt het zelfs vrijdag na school of moeten ze toch 2 x richting Zuid-Holland ... komt goed.   :D 



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

TheaV

Het was hier weer ff lekker druk met veel  dingen  doen etc. Maar dat ken jij vast wel...! Voor jou zoveel gebeurd in deze week..... goed en  minder goed.
En  zo lees ik hier weer heel  veel nieuwtjes!!
Wat goed van de nieuwe baan!!!!  En dat nu in deze tijd!! Suc6!

En puppie's...... je weet ik  ben er wèg van! Dolce ziet er prachtig uit!

En wat een prachtige foto's weer!!!!  Wat een  plaatjes!!


Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Hermien

Ik wacht netjes je telefoontje of mailtje af! Verheug me er erg op en Binky niet minder...... ;D

                                   :-*   :-*   :-*   :-*

Caroline 1569

Hoi Caroline..
Hoe is het met Pancho?
Eet hij al zelf?
Of zit hij weer aan de pap?
Groetjes Caroline 1569

Caroline





Mag ik jullie voorstellen!!!!


* River *






River is een jong van Kouros & Nina Ricci, geboren bij Armani & Princess.

Hij/zij wordt lekker warm gehouden door pleegbroer(s) en zus(jes), Qartier, Violet & Qwin die uit pleegeitjes van Caroline (Carco) kwamen.

Ik hoop dat River nog meer eigen broer/zusjes krijgt, er liggen nog 2 bevruchte eitjes. Eitje 2 is even spannend. Hier is een jong in gegroeid maar ... de luchtkamer zit niet waar hij hoort te zitten aan de bolle onderkant van het eitje maar aan 1 zijkant. Normaal tikt het jong de bolle onderkant er af en hier komt hij naar buiten.

Bij dit eitje weet ik dus niet of het jong wel naar buiten kan komen nu het er van binnen niet helemaal goed ontwikkeld is en ... ik weet natuurlijk ook niet of het jong goed ontwikkeld is.

Vandaag, 16 dagen in het eitje, ziet het embryootje er in ieder geval gewoon uit. Afwachten dus ...

Eitje 3 ontwikkeld normaal en is 14 dagen geleden gelegd dus verwacht ik pas vrijdag een donsje uit.

River wordt een witmasker met of zonder bont, cinnamon en/of opaline MAN of POP.

Qartier is een witmasker MAN split voor bont {X1 lutino} {X2 opaline} hij kan dus in combinatie met een witmasker popje albino dochters krijgen. ;D nog te reserveren

Violet is een lutino bleekmasker  POP en blijft hier wonen. ;)

Qwin is een cinnamon opaline GEELWANG split bont, kans split bronze fallow en/of witmasker MAN of POP nog te reserveren







Even alleen wat fotootjes waar River tussen de andere 3 in zit ... pleegpa en - ma zijn erg wild en onrustig en ik laat ze liever even rustig wennen aan nog een nieuw kind. ;)

Als laatste een foto van onze toekomstige langharige teckel ... Youp!!


De 2 zusjes gebruiken hun 2 broertjes als kussentje. :-*

Even voor de nieuwe lezers, één van de 2 broertjes wordt van ons, als ze 4 weken zijn gaan we kijken welke van de 2 het beste bij ons gezinnetje past. :D





Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

cals

Gefeliciteerd met River!, en wat een lieve foto's van de puppen :-* echt om te smelten. Hans en ik waren gister aan het fietsen en tijdens een ruststop zaten we naast iemand die een teckel pupje had, haar naam was Guusje maar ze werd niet langharig, was zo lief!
Groetjes van Carla