## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

*Esther*

Leuk, een lutino bleekmakser!

Die arme KIP ;D hopelijk geneesd alles snel.


gr Esther

Caroline



Ja hè, héééél leuk!!!  ;D

Ik hoopte op een albino maar dit is misschien nog wel leuker.  ;)

Net voor het slapen gaan de jongen gewogen en pap gegeven waar nodig was en meteen even gekeken hoe kleine Violet het maakt ...


Zoals vandaag Violet is zo was gisteren Qartier en kijk nu eens wat een stoere vent al.  ;D


Violet is al gevoerd en oogt best oké ondanks haar (te) vroege geboorte ...


Het blijft nog even spannend maar ik heb er een goed gevoel over.  :)

Morgen heb ik een "rustdag", helemaal niks op de planning staan. Ook de kinderen zijn alle 4 "vrij", alleen Ed is werken en om 6.15 uur weg. Als mijn migraine het toestaat ga ik morgen alle mailtjes beantwoorden en pb-tjes. En zal van de N-O-P-nest de laatste serie foto's maken. Ze doen het allemaal goed en wat mij betreft kunnen de eerste na het weekend verhuizen.  :D Ook deze toekomstige baasjes krijgen een berichtje van me.

Nu ga ik lekker slapen, trusten allemaal!!  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

TheaV

Wat jammer.. geen puppie! Wij weten  hoelang wachten  kan duren en  dan de teleurstelling..... :'(
Maar komt goed....

Migraine wat beter?
Wat een mooie donsjes heb ik weer voorbij zien komen!!!
En Violet,  16 dagen...... pppfff spannend om te helpen......
Geniet vandaag van een  rustige dag!


Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

carco

Ik ben echt blij voor je  :-*
Om eerlijk te zijn heb ik de laatste dagen wel even gedacht van sh**
Bij jou komen de eitjes wel uit en hier niets. Maar nu met Vlinder: het heeft zo moeten zijn. Ik hoop dat Violet lekker groot en sterk mag worden en dan bij jou blijft wonen. Het is je gegund :-*

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Citaat van: carco op  4 juni 2011, 08:31:36
Ik ben echt blij voor je  :-*
Om eerlijk te zijn heb ik de laatste dagen wel even gedacht van sh**
Bij jou komen de eitjes wel uit en hier niets. Maar nu met Vlinder: het heeft zo moeten zijn. Ik hoop dat Violet lekker groot en sterk mag worden en dan bij jou blijft wonen. Het is je gegund :-*

Groetjes: Caroline.


Bedankt!!  :-*

Je gevoel kan ik me wel voorstellen want ik heb ook zoiets gehad van sh*t, best heel sneu dat het hier wel lukt en bij jou niet. Ook ik had het jou zo gegund, na alle ellende die je vorig jaar met dit koppel hebt gehad.

Ik ben echt super blij met deze 3 - ja 3 want uit het laatste pleegei, is je geelwangdonsje ook uitgekomen - ze geven me de afleiding die ik net even nodig had na het verdriet om Cartier † en Vlindertje 

=======================================

En ja mijn puppy ... ze komt vast wel maar ik had zo gehoopt op dit nestje.  ::)

Ik mocht haar dan midden in onze vakantie ophalen, lekker in de zomer,  zo'n veel fijnere tijd om zindelijk te maken en een aangename afleiding als mijn Sophytje na de grote vakantie ook naar school gaat.  :-[

Nu wordt het waarschijnlijk pas begin 2012 ... pfffh, dat klinkt nog heel erg ver weg.  :'( Zeker als je bedenkt dat ik nu al een jaar op de wachtlijst sta, eerst bij een andere fokker die door een scheiding - begrijpelijk - even stopte met fokken om haar leventje samen met haar kinderen weer op de rails te krijgen en nu bij deze fokker alweer 7 maanden.

Maar goed ... het is niet anders en er zijn ergere dingen natuurlijk. ;)

Ik ga even een paar foto's van de donsjes uploaden en dan de jongste dons voorstellen.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline





Mag ik jullie voorstellen!!!!


* Qwin *






Vanmorgen vroeg is ook het derde pleegdonsje van Caroline (Carco) geboren. Een geel donsje met donkere oogje, een (bonte) cinnamon opaline geelwang MAN of POP.  :D

Op de bovenste foto links onder, Violet was er helemaal onder gekropen.


Qartier, Violet en Qwin.





Alle drie zaten vanmorgen vroeg netjes met hun koppetje omhoog en waren al gevoerd. Ik hoop echt dat ze het gaan redden maar heb er een goed gevoel over.

Leuk 3 verschillende mutaties.  ;)

Volgend weekend verwacht ik nog 3 pleegdonsje bij Armani & Princess, deze komen van mijn eigen koppel Kouros & Nina. Broertjes en zusje van het L + P-nestje dus van mijn eigen Lilly en Valentino.  :-*

Tot later met meer foto's van de grote lummels, deze keer.  ;)




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Hey Caroline,

Gefeliciteerd met al je nieuwe donsjes. Gelukkig helpen ze je een klein beetje de teleurstellingen en verdriet te overbruggen.

Daarbij wil ik ook nog een duitje in het zakje doen.

Een mooie foto van Richy:


Het is zo'n lieverd. Hij blijft maar naar me toe komen. Ik heb een speeltoestel voor vogels voor hem in de woonkamer gezet. Ik zette hem erop en hij vloog steeds naar me toe. Het duurde dan ook even voor hij de speeltoestel ging verkennen. Toen kon ik eindelijk een kiekje voor je maken.
Ik merkte namelijk dat het erg lastig is om een foto te maken van een valkje als je hem bij je hebt. Het is allemaal te dicht bij  :-\

Maar uiteindelijk toch gelukt  :)

Geniet nog even van het mooie weer.

Groetjes,
Monky

Caroline



Foto's maken heb ik moeten staken ...

Het is hier zo ontzettend benauwd, inmiddels al 28 ° C, de jongen waren los maar zaten binnen no time met hun bekkie open te hijgen.  :o Dat is dus niet te bedoeling ... ik heb ze weer terug in de kooi gezet en hoop vanavond als het afgekoeld is beter foto's te kunnen maken.  ;)

Ze blijven nu ook helemaal aan mijn handen plakken met hun veren, ze zien er niet uit. :P

Fijne dag allemaal!!  8)

PS. Bedankt Monique voor je lieve woorden en de ontzettend mooie foto van Richy, wat een lekker ding.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



Ik zit helemaal te stuiteren van blijdschap.  :D :D :D

Zoals jullie weten sta ik al zeker anderhalf jaar op de wachtlijst voor een Langharig Teckeltje ...

Mijn voorkeur was een teefje maar langzaam groeide steeds meer mijn gevoel dat ik net zo blij zou zijn met een reutje. Ik heb al meerdere reutjes gehad en eerlijk gezegd ben ik echt een reuenmens.  :P

Dit liet ik uiteraard een aantal maanden geleden ook aan de fokker weten. Mocht er geen teefje tussen zitten, dat ik dan ook heel blij zou zijn met een reutje.

Afgelopen donderdag, op Hemelvaartsdag, zijn de puppy's geboren en helaas, er waren 2 teefjes en 2 reutjes wat betekende voor mijn geen puppy dit nest ...

Diep teleurgesteld was ik, ik had er zo op gehoopt en naast het verdrietige nieuws van de week van Cartier en Vlinder moest ik dit echt even een plekje geven, ik was echt uit mijn doen.

Vanavond om 18.00 uur kreeg ik een telefoontje van de fokker, er was iemand die toch liever wacht op een teefje van het volgende nestje. Als ik wil zit er voor mij dit nestje een reutje bij!!!!!

Als ik wil?? JAAAAAA, ik wil!!!

Ik ben zo blij, zo gelukkig, zo door het dolle heen, de tranen lopen over mijn wangen van blijdschap.  ;D

Ik was zo hieper de pieper dat ik helemaal ben vergeten te vragen welke van de 2 broertjes onze YOUP gaat worden dus hier alvast een foto van beide broertjes.





Wordt vervolgd!!  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerdy

wat super........gefeliciteerd..hé eindelijk een super gaaf bericht.

ik ben echt heel erg blij voor je.

liefs Gerdy

carco

Heerlijk nieuws zeg :D
Wat zal die zich vermaken tussen al die dames bij jullie ;D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Ida

 ;D ;D Heerlijk nieuws - gefeliciteerd !!!
Jouw weekend kan niet meer stuk...............geniet er maar lekker van, het is je meer dan gegunt  :-*

dikke knuffel

Cherro

Kijk dan! Wat leuk! Van harte gefeliciteerd! Wat zul jij uit je dak van blijdschap zijn gegaan toen je gebeld werd  ;D


Ben heel blij voor je! :)

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

*Esther*


Angel_Rob

Liefs Angèl en Damian