## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

TheaV

Jemig.... wat een verhaal.....
Ik weet niet wat te zeggen, maar voel heel veel....
Zit met kippenvel, te slikken en  traantjes in mijn ogen......

Heb  dikke bewonering voor jou beslissing en doen!
Dat Vlindertje nog heel, heel  veel  mag genieten  van alle knuffels en lekkere dingen!!!! Die gaat ze vast krijgen!


Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

patty_dordtse valkjes

Je hebt het mooi geschreven over vlinder en vooral Cartier...

zit hier met tranen in me ogen...

heel veel sterkte nogmaals
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

yvonneZeilstra


ManjaV

Hey Caroline,

Ach, ik vind het zo verdrietig om te lezen over Cartier...  :'( :'( :'( Ik wens je heel veel sterkte met dit verlies.
En ik hoop toch dat je nog een heel poosje mag genieten van je lieve Vlindertje...

Veel liefs,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Monky

Hey Caroline,

Wat ontzettend onverwachts.
Heel veel sterkte met Vlinder. Ze zal het in elk geval de rest van haar leventje, zolang als het mag zijn, lekker genieten. Dat weet ik zeker.

Ook heel veel sterkte met het verlies van Cartier. Dat is een enorme schok. Je krijgt een enorme dikke knuffel van Richy en Zowie en natuurlijk haar zusje Dara.

Rust zacht, Lieve Cartier...

Liefs,
Monique

Gerdy

Bij het lezen schiet ik helemaal vol..kippenvel op mijn lijf.

woorden schieten me even tekort..zou alles wel willen zeggen maar weet eigenlijk niet wat,alleen dat ik je heel erg veel sterkte wil wensen met het verlies van je geliefde Cartier..

Rust zacht lieve Cartier.

Ach arme Vlinder..meisje ik hoop dat je nog lang mag genieten van alles om je heen.

heel veel liefs

Gerdy

bobbie

Je was net zo mooi als dat je naam was.
Met je vriendje wipte je te pas en te onpas.
Je oogde tevreden en blij voor de mensen om je heen
niemand kon vermoeden dat er iets in je woekerde, je oogde gezond naar het scheen.

Je bleek mager met een bult achteraan,
het bleek kanker, dus moest je gaan.
Dit om je ellende te besparen mooie meid.
Je had bij Caroline een prachtige tijd.

Rust zacht Cartier.

Nel


Een dier heeft geen besef van leeftijd, wel van kwaliteit van leven! En dat zit wel goed bij jou Caroline.

*Esther*


Landiej


Caroline





Dank je wel lieve Nel, voor de mooie woorden die je schreef over Cartier.  :-* :-*

Dank je wel lieve iedereen, voor jullie steun en lieve berichtjes, mailtjes, pb-tjes en smsjes.  :-* :-*

Het verdriet is nog rauw ... ik kan maar moeilijk de "lege" kooi zien met daarin alleen Dior ... Uiteraard kan ik de kweekkamer niet ontlopen, ik heb er niet alleen mijn eigen valkjes nog zitten ook nog 12 jongen die aandacht en verzorging nodig hebben.

Gelukkig is Dior vandaag rustig geweest en ik heb hem ook zien eten. Ik heb me er nog niet toe kunnen zetten om Unique & Queenie bij hem in de kooi te zetten, ik moet het eerst even een plekje geven, het is te snel gegaan allemaal. Daarbij komt dat Cartier gewoon heel erg speciaal voor me was.  :-*

Om die reden heb ik ook al contact gehad met Kirsten, Dior blijft vrijgezel tot er een zusje van Cartier voor hem geboren is. Een ander meisje wil ik niet voor hem. :)

Om even mijn hoofd leeg te maken, heb mezelf vandaag lekker "leeg" gefietst (50 km) en vanavond zijn we onze Jasper weer gaan ophalen na zijn kamp ... heerlijk dat hij weer lekker in zijn eigen bedje ligt.  :)

Terwijl ik dit schrijf hoor ik een eitje vallen een paar meter van me vandaan ... Nina, inmiddels in de grote kooi in de huiskamer, laat haar vierde eitje van 1 meter 40 hoogte op de bodem van de kooi vallen, kapot. Jammer maar ik verwacht het al. Ik had ook geen andere optie, ze mag echt geen nestje meer. Gelukkig heeft ze hem niet opgehouden. ;)

Eitjes 1-2-3 die ze in het blok, in de kakbak en in de voerbak legde, liggen bij Armani & Princess en zijn alle drie bevrucht.  :D Onder Armani & Princess liggen ook de 3 pleegeitjes van Caroline (Carco)

Eitje Q5 piept en tikt en het kleintje heeft al barstjes gemaakt. Spannend dus, ook heel erg voor Caroline.

De ouders van dit eitje/donsje zijn Quido & Pearl van Caroline (Carco).

Moeder:bont witmasker gepareld
Vader:lutino split voor witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*)

Zonen:
50% wildkleur split voor bont witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*) {X1:  lutino} {X2: gepareld}
50% witmasker split voor bont {X1:  lutino} {X2: gepareld}

Dochters:
50% lutino split voor bont witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*)
50% witmasker lutino split voor bont

Vlindertje zit in de kooi alsof er helemaal niks gebeurt is gisteren met dit verschil dat ze wel wat happerig is naar mij toe maar dit komt vast wel weer goed. ;) Ik heb haar vandaag 2 x zien kroelen ... 1 x met bont bleekmasker mannetje Valentino, 1 x met bonte bleekmasker popje Lilly ... ik ben echt blij om te zien dat ze nu in ieder geval vriendjes heeft in de kooi. :D

=================================================

Verder was ik vanmiddag weer bij de dierenarts :P ... met onze Kippie dit keer bij mijn eigen dierenarts. Onze Kip is een Jack Russell van 12 ½ jaar. Nog in haar eerste levensjaar kreeg zij een goedaardige wrat op haar elleboogje. Op zich kon dit geen kwaad en we kregen het advies er niks aan te doen omdat er een worstel aan zat en het bijna altijd weer terug komt en ja met zo'n jonge hond zou je opereren blijven. Het ging ook 12 jaar goed, een aantal jaar geleden kreeg ze er nog eentje, deze zat er naast. Beide wratten waren nog geen cm doorsnee, bleven rustig en groeide ook niet. Een tijdje geleden had onze Kip de oudste wrat beschadigd, een soort schaafwond, waarschijnlijk in de bossen gestoten langs een boomstronk of iets dergelijks. Hier is ze tijdens het genezen aan gaan likken, waarschijnlijk omdat het ging jeuken. Dit likken is uit de hand gelopen en inmiddels was de wrat een natte ontstoken plek die 1 x zo groot was geworden. Vanmiddag had ik een afspraak en Kippie krijgt de kans om het te laten genezen met een zogenoemde "lampenkap" om, een antibioticakuur 2 x daags, 10 dagen lang en een wondzalf, 3 x daags. Is het over 2 weken niet over moet ze terug komen en wordt er een afspraak gemaakt voor een operatie. :-\ Ze zullen dan beide wratten verwijderen en meteen haar tandjes schoonmaken ... nu kun je je voorstellen dat ik hier niet op zit te wachten, een hond van 12 ½ jaar met hartruisje onder narcose. Maar een andere optie is er eigenlijk niet, ik kan het ook niet laten zitten, de plek zou steeds groter worden. Helaas helpt de "lampenkap" niet ... nu krabbelt ze het gewoon helemaal tot bloedens toe open met haar achterpootje. :(

Uiteraard ben ik niet voor 1 gat gevangen en nu heeft ze een oude romper aan met mouwtjes waar haar voorpootjes in gestoken zijn. Krabbelen kan natuurlijk nu nog maar toch iets minder hard nu er een laagje stof tussen zit. Verder zal ze zoveel mogelijk mee moeten als we ergens naar toe gaan en voor de nachten en de tijden dat we weg gaan heeft ze nu dus een romper aan en een kap om. ;)

Ik ga zo even de jongen wegen en pap geven. Nogmaals bedankt allemaal. :-*

PS. Gerdine van harte beterschap meid en natuurlijk mag Ollie nog even blijven logeren. ) Ik hoor het wel wanneer je hem op wilt halen. Nu eerst maar aan jezelf denken. :-*




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

* Sanne *

Hoi mama.

Ik wens jou ook heel veel sterkte!

Rust zacht Cartier!

:-* van Sanne.

Nynke

Misschien Kippie ook nog een sokje om de achterpoot?
Dit hebben we met Lotje ook gedaan toen haar nagel was afgebroken. Ze kon er niet aan likken en krabben,,,,,

Het is een idee hoor....

Je krijgt het wel voor de kiezen met al die dierenarts bezoeken....Sterkte!!

*Esther*

 ;D

Hihihi een jackrussel met een romper aan!!!!
Kun je een foto maken?? Dat wil ik wel eens zien.

;D

*Petra*

Hoi Caroline,

Ik lees het nu pas allemaal.. Cartier, je beauty, wat ontzettend verdrietig is dit.. En dan ook nog Vlindertje ..
Ongelooflijk dat juist jou dit moet overkomen..

Heel veel sterkte..
Petra xx


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*Esther*

Ik dacht het al, dat je bij Kirsten een nieuw valkje wilde halen.
Van welk koppel is het dan?

gr Esther