## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

ylona

*Esther*

Gerdy

Caroline

Mag ik jullie voorstellen!!!!

* Zara *

Zara is geboren bij Esther, de vriendin van Caroline (Carco) van "The Happy Cockatiel".

Ze is een bont opaline split witmasker POP.

Haar ouders, Amor & Donna.

Op de dag dat haar eerste pareltje zichtbaar was en we zeker wisten dat het een popje was vloog haar papa Amo weg ...  :'( :'( Vervolg, mama Donna verloor haar interesse in haar 4 jongen en Esther ving ze op met pap.

Omdat Esther binnenkort een zware operatie moet ondergaan zijn de jongen afgelopen weekend naar Caroline (Carco) in Dordrecht verhuisd. Waar ik haar zo snel als ik op en neer kan ga halen.  ;)

Zara wordt het vriendinnetje van mijn Azzaro.

Azzaro is een clearpied witmasker MAN waarschijnlijk cinnamon gezien zijn rode lensjes bij geboorte maar aangezien hij geen grijze veertjes heeft is dit een gok.  ::)
Hij is: bonte witmasker cinnamon split voor {X2: gepareld} of ...
bont witmasker gepareld split voor {X2: cinnamon}

Uiteraard visueel zonder grijze veertjes.

Azzaro is mijn eerste jong van dit kweekseizoen en tevens de laatste zoon van mijn overleden Lou Lou en Kouros.

Lou Lou †

Kouros

Toen afgelopen januari mijn Lou Lou overleed bleef Kouros alleen over en ik had van hun eerste nestje dit seizoen hun zoon Azzaro gehouden als partner voor mijn Nina Ricci ...

Nina Ricci (opaline lutino bleekmasker POP) was bijna 2 jaar en paste qua leeftijd veel beter bij weduwnaar Kouros (3 jr) dan bij zijn zoon Azzaro van 3 maanden ...

Een juiste keuze ... binnen een uurtje wipte Kouros & Nina en inmiddels is bekend dat ze 8 prachtige jongen hebben gekregen, de (bonte) bleekmaskertjes en bonte witmaskers van het L + P-nest. :D

Alleen nu had ik Azzaro "over" ... nu doe ik eigenlijk nooit valkjes weg die ik eenmaal heb gehouden en zeker nu Lou Lou er niet meer is stond voor mij vast, Azzaro zou blijven en moest een popje krijgen om te voorkomen dat hij voor problemen ging zorgen tussen te trouwe koppeltjes. ;) Azzaro is een achterkleinzoon van mijn Amor & Diégah dus de vierde generatie. :D

Ik hoop dat ik in Zara een lief popje voor hem heb gevonden. Zodra zij zelfstandig kan eten gaan ze tot volgend jaar samen in een kweekkooi om te koppelen. :)

Zo ... dit was mijn nieuws. ;D ;D

Ik kom later nog even online maar ga nu eerst alles wegwerken wat in de vakantie is blijven liggen ... vanmorgen  Sanne, Thomas en Jasper naar school gebracht en vanmiddag gaat ook Sophy naar de peuterspeelzaal. ;)

Bedankt voor alle lieve felicitaties, ook namens Sanne. Ze heeft een leuke dag gehad en is flink verwend. ;D

Fijne dag, allemaal!!

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

patty_dordtse valkjes

Gefelie met je nieuwe aanwinst...
zag het aan de foto dat het al bij carcro was aan eht bankstel te zien  ;D ;D ;D

super
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Saar

carco

;D

Ze zitten trouwens niet allemaal bij mij hoor, maar alleen Zara.
De rest is weer in Wierden, waar Esther Benno een spoedcursus pappen gaat geven  ;)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

:D :D :D

Wist ik niet ... thanks voor de correctie.  ;)

Kusje voor Zara.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

..Neline..

wat een mooi popje is Zara!!  :-* gefeliciteerd hoor! Azzaro zal vast blij met haar zijn  ;)

Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

bobbie

Gefeliciteerd met Zara  8) Het is een mooierd hoor :D

Groetjes, Nel

*~Romilda~*

Wauw wat is zara mooi!!!
Echt een schoonheid!!
En ik zag het ook al dat het bij caro was,zoon coole rode bank hebben niet veel mensen ;D
Groetjes romil

Ida

;D  gefeliciteerd met Zara ! Mooi popje hoor, nu maar hopen dat Azzaro als een blok voor haar gaat vallen  ;)

groetjes en een knuffel voor al je valkjes !

Sally

Wat n leuk nieuws allemaal!
Ik hoop dat dr n teefje bij zit voor je bij de teckeltjes.

Gefeliciteerd met Sanne's verjaardag!!

En met Zara. Wat een schoonheid zeg!!

cals

Gefeliciteerd met je mooie nieuwe aanwinst Zara :-*, ze is prachtig en een hele leuke naam heb je haar gegeven
Groetjes van Carla