## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Cherro

Leuke update :D Wat een dotjes weer :)

Ik wil ook, maar mijn donsje doet t maar wat rustig aan helaas ;)

Ben benieuwd naar de rest van de foto's  ;D

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Caroline



* Noëlle & Narcis *


De 2 jongen van Armani & Princess. Ze doen het super en worden nog steeds heel goed gevoerd door beide ouders.  :D :D


Noëlle, als ik het goed zie een bonte cinnamon opaline POP. Dit betekend dat het crossing over is. Ze had namelijk of een bonte cinnamon moeten zijn of een bonte opaline en niet en cinnamon en opaline.
Ik kreeg al vaker van Armani & Princess een crossing over, in het eerste nestje zat mijn in januari overleden Lou Lou, zij was een getekende cinnamon opaline POP dus kreeg ook beide mutaties (cinnamon EN opaline)  ;)


Noëlle


Noëlle


Noëlle


Noëlle :-*


Narcis wordt een erg mooi getekend valkje. Ik weet nog niet op het wildkleurig ♂ of cinnamon ♂♀ wordt.


Narcis


Narcis


Narcis

Tot zo met het laatste berichtje voor vandaag, foto's van de kids met hun nieuwe zonnebrilletjes.  ;D ;D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



* Sanne * Thomas * Jasper * Sophy *



Even wachten, Jasper z'n bril staat nog niet goed.  ;D


:D




Allemaal stoer kijken.  >:( ;D


Sanne


Thomas


Jasper


Sophy

Ik ga mijn rondje door de kweekkamer en Lucky pap geven en de M-jongen de kropjes controleren.  ;)

De foto's van:

* M-nest
* L-nest
* Azzaro, Vlinder, JOOP! Juicy, Naomi, Tommy, Isabella, Dior & Cartier
* De kids en de honden in de bossen
* De bloemetjes in de achtertuin

volgen morgen ... ik ga zo mijn bedje opzoeken.  ;)

Slaap lekker.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Cherro

Wat een heerlijke foto's weer, en wat heb je een stel prachtige kinderen :)!


Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

*Esther*


TheaV

Je hebt niet alleen  mooie valkjes!!! Maar ook beauty's van kids!!!  Schitterende foto's.......

Ik heb in mijn boekje jou bericht beantwoord.!!
Ik hoop weer snel op een reactie, die er vast komt....... :P


Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Ida

 ;D ;D Ze zijn weer lieeeffffff, allemaal,  ook je kids  ;)

fijn weekend alvast
dikke knuffel van Rico

cals

We hebben genoten van de foto's van de donsjes maar vooral van de foto's van je kids 8)  :-*
Groetjes van Carla

*~Romilda~*

Wat hebben ze allemaal een onwijs mooie zonnebril gekozen!:D
Leuk hoor!!En wat is narcis een knapperd!! :-*
Groetjes romil en alvast fijn weekend!!

ylona

Hoi caroline,

Het gaat allemal goed hier met je kwartetje, ze zijn niet zo happig op handen en hebben liever de vrijheid...haha geef ze groot gelijk.
Beau eet al helemaal zelfstandig en doet het goed zo, ze zitten met z'n 6en in de kooi de 4 van jou en de 2 jongen van tommie ik heb nu nog 3 reserveringen staan en als deze geboren worden ben ik wel klaar dan misschien nog 1 om het aantal op 30 te hebben...haha maar verder gaan we niet....toch?????
Wat zien je babies er weer super uit en wat zijn ze schattig  :-*
En je eigen kwartetje met hun mooie brillen geweldige foto's je heb 4 mooie kinderen

liefs yloon

Caroline





Mag ik jullie voorstellen!!!!


* Pebbles *






Ik schreef het al in mijn titel ... vanmorgen toen ik uit bed kwam waren Phoenix, Pixie & Plume nog met zijn drietjes maar toen ik Sanne en Thomas naar school had gebracht en nog even ging kijken voor ik met Jasper naar het ziekenhuis moest vond ik een net geboren geel donsje. Het gaat tot nu toe gelijk op, 2 (bonte) witmaskertjes & 2 (bonte ) bleekmaskertjes.  ;D ;D

Het zal als alles goed mag gaan met het laatste donsje toch ongelijk worden ... in eitje 5 werd vanavond al getikt.  ;D



Ik ben heel blij want ...


Pebbles kwam uit een beschadigd eitje. Er zat een flinke deuk in met barstjes ...

En hij of zij is zo stoer!!!! Kijk eens hoe hij vanavond rond 18 uur met koppie omhoog zat.  ;D ;D


:o






En dan worden de 2 kleintjes moe ...

Tot straks met de foto's van het M-nest van afgelopen week en ik probeer ook nog die van het L-nest maar beloof niks want ik heb mijn minder leuke week en dat betekend veel migraine en hoofdpijn.  >:(

PS> nog even het laatste nieuws over het O-nest van Giorgio (split geelwang) & Anaïs (getekend):

- Olijfje is een bonte cinnamon opaline met oranje ♂ of gele ♀ wangen, dat zullen we over ongeveer een weekje weten.  ;)
- Opal is een getekende cinnamon opaline met oranje ♂ of gele ♀ wangen, dat zullen we over ongeveer een weekje weten.  :P
- Ozzy, gisteren dacht ik even een gele kuifaanzet te zien maar vandaag denk ik toch dat het zachtgrijs wordt dus ... een cinamon opaline met oranje ♂ of gele ♀ wangen, dat zullen we over iets meer dan een weekje weten.  ;D
- Bij Otje zat ik vandaag ook een geel kuifje doorkomen, verder weet ik nog niet welke mutaties nog meer.

Wel gaaf dus, 3 bontjes in het nest.  :D Daar moet toch een keer een bonte cinnamon opaline geelwang poppetje tussen zitten??




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



* Melody * Mylo * Moon * Macho *

alias

* Tommy * Mexx * Zoë * Nala *


Een beetje lastig want ik heb van verschillende dagen foto's liggen maar ik probeer het zo duidelijk mogelijk te plaatsen.  ;)

Het eerste gedeelte is van vorig week vrijdag, 8 april. Allemaal net uitgevlogen en nog erg onzeker.  :P


Melody/Tommy


Melody


Mylo/Mexx


Mylo


Op de achtergrond Moon/Zoë naar pleegpapa Jim, Moon is echt zijn lievelingetje. Jammer dat pleegmam Ashley er voor ging zitten.  :P


Mams Ashley.


Moon en Jim

En als laatste nog even in mijn hand, ze kon toen nog  niet op stok zitten.


Macho/Nala.

Deel 2 is van gisterenavond, de jongen van het M-nest zijn inmiddels alle vier uitgevlogen. Het blok is uit de kooi verwijderd. Jim & Ashley hebben het geweldig gedaan en doen het nog steeds goed. Ik ben erg trots op hen. Jammer dat ze zelf dit seizoen geen bevruchte eitjes hebben gehad maar ze hebben laten zien dat ze geweldige pleegouders zijn. Uiteraard gaan we volgend jaar voor een eigen nestje maar mocht dit wederom niet lukken, krijgen ze zeker weer pleegeitjes van me. :D

Morgen verhuizen de oudste 3 naar de grote lummelkooi, Macho/Nala die nog iets jonger is mag nog even bij de ouders blijven. ;)


Melody/Tommy


Melody


Melody


Melody


Melody :-*


Mylo/Mexx


Mylo


Mylo


Mylo


Mylo :-*


Moon/Zoë


Moon is in de kooi heel relaxt maar buiten de kooi is het allemaal nog erg spannend. ;D


Moon


Moon :-*


Ook Macho/Nala die nog niet zo lang uit het blok is vond het erg spannend.


Macho


Roepen naar haar ouders ...


Macho :-*

Als laatste alle 4 nog een keertje maar dan veilig in de kooi.


Melody/Tommy


Mylo/Mexx


Moon/Zoë weer ontspannen, lekker veilig naast papa Jim.


Macho/Nala

Speciaal voor Monique zal ik nog even de serie foto's van het L-nest plaatsen. ;)




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

cals

Gefeliciteerd met Pebbles :-*!....en wat zijn de M-tjes alweer gegroeid ;D en mooi geworden :D, we zijn nog steeds in luv met onze Zoë :-* zo lief hoe ze bij papa Jim zit :-*
Groetjes van Carla

Caroline



* Lilly & Lucky *


Beide wonen al niet meer bij hun ouders, Kouros & Nina. Deze hebben immers alweer hun tweede nestje, de 4 donsjes en het tikkende eitjes van het P-nest.  ;)

Lilly, het mooie meisje wat bij mij blijft wonen eet sinds enkele dagen helemaal zelfstandig, ik weet alleen nog steeds niet bij wie ik haar in de kooi plaats.  :P Lucky die volgens DNA-analyse 100 % zeker een man is, krijgt alleen 's avonds voor het slapen gaan nog een spuit pap. :D


Lilly


Lilly


Lilly


:-*


Lucky, gaat bij Monique (monky) wonen en is vernoemd naar haar onlangs overleden vader. Hij gaat Richy heten.


Lucky


Lucky


Lucky


Lucky


Lucky


Lucky


Lucky

====================================================================================

Uiteraard wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties en lieve complimentjes over de vorige foto's, met name die over mijn gouden kwartetje. 

Ik heb nog een kleine 30-tal foto's, van valkjes, hondjes, kindertjes en de achtertuin ... deze plaats ik het weekend nog.  ;)

Voor straks lekker slapen. 




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



Een traan liep over mijn wang ...

Vannacht tijdens mijn laatste nestcontrole, het was bijna 12.00 p.m.

1 2 3 ... 1 2 3, hoe ik ook telde, ik miste er eentje, NEEEEEE, niet weer!!

Mijn blik ging meteen naar de bodem van de kooi en daar lag hij levenloos, Pebbles, die morgen geboren en diezelfde avond al aan (ik denk) zijn moeder mee het blok uit geworpen. Van de week met Pixie was ik op tijd, die zat heftig piepend op de bodem van de kooi en heeft het gered maar Pebbles ... lag stil, plat en bewoog niet meer.  :'(

Ik pakte hem om hem weg te doen, nog een traan ... tot ineens, ik heel flauw een heel zacht piepje hoor.  :o

Nog zachter dan wanneer je het vanuit het eitje hoort, ik twijfelde ook even want Pebbles lag nog steeds levenloos in mijn hand, hij bewoog helemaal niet meer ... maar het piepte, 1 x.

Ik heb hem gemasseerd tot het piepte van ... ik weet het niet, misschien wel pijn, ik wilde hem weer levend maken ... ik heb hem gekust met mijn warme lippen en warme adem over hem heen geblazen, gehijgd tot ik er bijna van ging hyperventileren en toen heb ik hem onder zijn mama gelegd, lekker warm, de rest moest hij zelf doen, meer kon ik niet voor hem betekenen.

Vannacht was ik erg onrustig, ik ben zeker 10 x wakker geweest. Gaan kijken was geen optie, er liggen overal popjes in de blokken bij hun jongen, een lamp aandoen betekend de cyclus van de nacht doorbreken met alle gevolgen van dien, nee, ik moest wachten, wachten tot een uur of 7, de tijd die ik normaal ook nestcontrole hou ...

Vanmorgen liep ik niet naar benenden, nee, ik rende ...

Weer tranen, dit keer van blijdschap!!!!

Hij heeft het gered, mijn kleine stoere Pebbles leeft, hij zat recht op naast Plume, Pixie & Phoenix. Niet te geloven, zijn koppie net zo stoer al gisteren op de foto's.  ;D


Foto van gisteren 18 uur.

Mijn gemoedsrust is weg, ik blijf controleren, ik weet dat ik een keer te laat ben maar kan er niks aan doen ...

Het is geen opzet van de ouders, zowel Kouros als Nina is heel erg tegewijd aan hun kinderen. Pebbles vond ik gisteren ook met een mega volle krop, zeker een cm doorsnee, nou dat zie je niet vaak bij een donsje van net 15 uur oud, zeker als je na gaat dat de eerste 24 uur niet eens gevoerd hoeft te worden.

Ik heb beide ouders geobserveerd en denk nog steeds dat het bij Nina gebeurd. Zij heeft hele lange bevedering, ook onder haar vleugeltjes en de kleine donsjes kruipen helemaal onder haar okseltjes. Ik denk dat ze zo mee naar buiten worden genomen, zonder dat ze het in de gaten heeft, zonder dat ze het merkt.

Sorry voor mijn lange verhaal ... ik moest het even van me afschrijven ... ik ga nu gauw, Thomas moet voetballen en wordt over een half uurtje gehaald.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.