## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline



Dank je wel voor de lieve reacties ... Pixie en ik hebben inderdaad geluk gehad.  :)

Foto's maar ik van de week ... op dit moment heeft het even geen zin ... Photobucket is aan de site aan het werken en sommige accounts liggen er tijdelijk uit, waaronder die van mij dus.  >:( En niet eventjes ... nee, de hele dag al.  :-\

Inmiddels ben ik tijdens het schrijven van dit (hele korte) berichtje al 3 x met Sophy wezen overgeven, ik ga dus afsluiten ... tot morgen.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Cherro

Ach ze is nog niet lekker dus? Beterschap voor je dochter!

En idd een geluk van Pixie, hij kan beter Wonder heten haast ;)

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Caroline



Ik heb 2 dochters ... en trouwens ook 2 zoons.  ;)

Jasper (6 jr.) was zondag ziek, iets besmettelijks want zijn halve klasje - hij heeft Down syndroom en zit op speciaal onderwijs, 10 leerlingen in zijn klas  - was het weekend ziek geweest, allemaal (6 in het totaal) overgeven.

En inderdaad besmettelijk ...

Vanmorgen om 5 uur kwam onze Thomas (8 jr.) me uit bed halen, hij moest spugen ... rond 6 uur kwam onze Sanne (bijna 10 jr.) me vertellen, dat ze ging overgeven, zij deed het alleen.  ;)

Jasper was maandag weer beter en naar school geweest.

Sanne was vanavond alweer opgeknapt, met haar ging ik net (18.00 - 19.30 uur) zelfs nog naar de klassenavond.  :D Zij gaat morgen ook weer naar school.  ;)

Thomas is iets beroerder, hij is de hele dag erg hangerig en huilerig geweest, heeft nog niks gegeten en had vanavond ook 38 ° C verhoging, hij blijft morgen nog lekker een dagje thuis.  :)

En net, rond 21.15 uur, ik  ging net zitten voor het eerst vandaag, hoorde ik Sophy (3 jr.) door de babyfoon roepen: Mamaaaa, ik moet spugen!!!!  :o

Ik naar boven geroepen naar Sanne in de hoop dat ze nog wakker was en snel mijn laptop aan de kant gezet en naar boven gerend. Gelukkig had Sanne mij en Sophy gehoord en hielp ze Sophy keurig. Hierdoor lag de eerste lading niet op Sophy's bedje maar Sanne had er keurig een teiltje onder gehouden.  ;)

Ik ben trots op mijn meiden.  :-* :-*

Sanne ligt nu lekker te slapen, Sophy ligt tegen me aan, Nick Jr. te kijken op de TV.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Cherro

Wat een rijkdom 4 prachtige kinderen Caroline!  ;D
Wel rot dat als er 1 ziek is, en daarop de hele bubs gelijk ziek is, maar zo te lezen heb je ook nog eens stuk voor stuk zorgzame kinderen, en helpen ze elkaar :D

Ik zie t al helemaal voor me hoe de een de ander de teil voor houd en hoe jij dan de trap opvliegt en staat van  ??? en dan  ;)

Wens ze allen beterschap! :-*

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Caroline 1569

Ha Caroline

Wat een geluk had Pixie dat je hem snel vond.
En vervelend dat alle kids ziek zijn (geweest).
Wat een geluk dat Sanne zo snel bij Sophie was,scheelt weer in was ;D.
Groetjes Caroline 1569

lynette

Ook ik zie het voor me Cherro  :o

Ahhh wat een lieve meis is Sanne  :-* Gossie zielig om je kleintjes ziek te zien zijn... Zeker als ze nog zo klein zijn  :'(

Hopelijk is het virus snel de deur weer uit...

Beterschap voor jullie allemaal


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

TheaV

Jeetje... wat zul je geschrokken zijn!!!!  Die Pixie !
Gelukkig goed afgelopen. Ik heb  het ok al  zitten bedenken, dat als ze eenmaal zo ver zijn dat de eerste smak best een hoge kan zijn...... ook hier. Moet er maar niet aan denken.
Enne... sterkte met de kids...... duurt vaak maar even, maar kan heavy zijn.
Hier tikt het laatste eitje nu ook.......


Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Caroline



Goedemorgen!!!!

Vanmorgen vroeg stond Thomas naast mijn bed, of hij naar school mocht, hij was beter.  :P Wie ben ik dan om te zeggen dat hij niet mocht ... hij had geen verhoging meer, at netjes zijn boterham en dronk zijn beker yogi op. Het is maar een half dagje dus ... hij is net als Sanne lekker naar school.  ;)

Sophy heeft gisteren om 23.00 uur voor de laatste keer overgegeven, en de hele nacht lekker naast me gelegen. Vanmorgen sprong ook zij vroeg (half 8 ) uit bed om zichzelf aan te kleden. Iets nieuws van haar, ze vindt het geweldig om zichzelf aan en uit te kleden 's morgens en 's avonds.  :D

Drinken heeft ze ook al gedaan maar eten is nog niet haar ding. Nu weet ik dat de beide knullen ook de eerste dag bijna niks hebben gegeten dus ik laat het maar zo. Als ze honger heeft pakt ze vanzelf wel wat en zolang ze drinken, ben ik tevreden.  :)

Mijn account van Photobucket is nog steeds buiten werking, er wordt hard aan gewerkt en ze hopen hem voor de middag weer op gang te hebben, ben benieuwd.  ::)

=================================

Ik heb nog leuk nieuws ....

Vanmorgen vond ik een klein wit donsje naast Phoenix en Pixie. Donsje uit eitje nummer 3 is vanmorgen/vannacht geboren. Alle 3 de kleintjes maken het goed. Zodra Photobucket werkt kom ik hem of haar voorstellen.  ;)

Nu wordt het spannend, eitje nummer 4 is al 2 weken beschadigd, het donsje is ontwikkeld maar de tijd zal het leren of hij er niks aan over heeft gehouden.  :D Ik hoor en zie nog geen getik, schouwen heb ik nog niet gedaan.  ::)

Donsje 1 kwam na 19 dagen op 10 april
Donsje 2 kwam na 17 dagen op 10 april
Donsje 3 kwam na 18 dagen op 13 april
Donsje 4 is 15 april 18 dagen geleden gelegd
Donsje 5 is 18 april 18 dagen geleden gelegd

Ik hou jullie op de hoogte.

Fijne dag.

PS> inderdaad kunnen donsjes/valkjes flink wat hebben qua vallen. Ik maakte mij ook altijd zorgen over het uitvliegen, Thea, maar och, wat is 125 cm in de kooi naar beneden fladderen als ze in de natuur vanuit een hoge boom hun eerste vlucht maken??  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

cals

Gefeliciteerd met donsje nummer 3! We zijn benieuwd hoe je hem/haar gaat noemen en hoe het eruit ziet ;D. Gelukkig dat je kids zich al weer beter gaan voelen!
Groetjes van Carla

Cherro

Daar zit zeker wat in, in de natuur vallen ze van nog veel hoger.

Maar toch, ik heb t eens gehad met een jonge grasparkiet, die nam een duikvlucht van de kooi, en raakte de deurklink. Weg was hij. Dus ik zit wel altijd stijfuit als er wat uitvliegt. Met de kiekjes de eerste vluchten ook, bah, je krimpt haast in elkaar  ;)

Fijn dat de kids weer wat opknappen en wat leuk dat je een witmaskertje erbij hebt ;D gefeliciteerd!!!

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

carco

Gefeliciteerd met weer een witmasker donsje :D
Gelukkig heeft de kleine niets aan de val overgehouden. Ze kunnen wat dat betreft inderdaad aardig wat hebben.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline



Yes!!!

Photobucket werkt weer!!  ;D

Ik had vannacht onze Sanne weer overgevend en gisterenmiddag was Sophy weer aan de beurt.  :-\

Beide meiden bleven vandaag ook thuis van school en peuterspeelzaal. Ik geloof dat we nu het ergste wel hebben gehad van deze vervelende buikvirus.

Rond kwart over 5 was ik zelf de pineut, met migraine, maar gelukkig was ik op tijd met onderdrukken, het is redelijk gezakt nu. Ik zit nu in een flauw zonnetje te genieten in en van de tuin met een bakje koffie. Ik heb de achtertuin vanmiddag aangekleed. Van de week maakte we hem al schoon met de hoge drukreiniger en voor de kinderen plaatste we een nieuwe zandbak. (de oude was echt op) Onze tuin is helemaal verhard maar aan de schuttingen, in potten en op de tafels staan weer gezellig eenjarige bloemen in de kleuren paars en blauw.  :D

Vanavond kom ik donsje 3 van Kouros & Nina, het witje wat gisteren geboren werd, aan jullie voorstellen.  ;)

En ... fijn nieuws, vanmorgen hoorde ik het donsje in eitje 4, het beschadigde eitje, tikken en piepen dus waarschijnlijk komt het wel goed met deze kleine.  :-*

Ik ga mijn 2 zonen halen.  ;)

Tot later!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Esther*

Citaat van: Caroline op 14 april 2011, 15:14:16


Yes!!!

Photobucket werkt weer!!  ;D

.... Ik heb de achtertuin vanmiddag aangekleed. Van de week maakte we hem al schoon met de hoge drukreiniger en voor de kinderen plaatste we een nieuwe zandbak. (de oude was echt op) Onze tuin is helemaal verhard maar aan de schuttingen, in potten en op de tafels staan weer gezellig eenjarige bloemen in de kleuren paars en blauw.  :D
......







FOTOO's  ;D

Caroline





Mag ik jullie voorstellen!!!!


* Plume *






Plume = veer in het Frans.  ;)

Woensdag 13 april 2011 geboren bij Kouros & Nina uit het derde eitje. Eitje nr. 4 piept en tikt er nog vrolijk op los.  :D


Als je goed kijkt zie je 3 donsjes.  :)


V.l.n.r. Plume, Pixie & Phoenix


:-* :-* :-*

==============================================

Ik had het beloofd, zodra Photobucket weer werkt volgen er foto's ... ik heb hard gewerkt, heb in het totaal meer dan 100 foto's, ook nog enkele van de honden, de kids en de tuin. Uiteraard ook van de L + M + N + O-nesten.  ;D En nog meer.

Ik ga de foto's plaatsen van klein naar groot, ik starte immers al met het P-nest  ;) en weet nu al dat ik het niet red om ze vandaag allemaal te plaatsen maar ik doe mijn best om de rest morgen te plaatsen. Wordt waarschijnlijk ook 's avonds want 's morgens zit ik met Jasper in het ziekenhuis, controle bij de orthoptist ;) en tussen de middag komen Sanne en Thomas een boterhammetje thuis eten en als die weer op school zijn, gaan Sophy en ik met de honden wandelen.  :D

Tot zo met foto's van de O-tjes.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



* Olijfje * Opal * Ozzy * Otje *


De 4 gele donsjes van Giorgio & Anaïs. Beginnen al stekeltjes te krijgen en zoals ik gewend ben, knabbelt pa hier en daar wat kuifveertjes eraf.  >:(


Helaas maar 1 foto van Olijfje, de foto van de andere kant, was zo lelijk.  :o
Olijfje is een bonte cinnamon opaline ?? met oranje ♂ of gele ♀ wangen. Nog even spannend dus ...


Opal wordt erg mooi!! Het lijkt me een getekende te worden. :D Deze had ik nog niet van Giorgio & Anaïs.


Opal is volgens mij een getekende (bonte) cinnamon opaline en dus net als Olijfje, met oranje ♂ of gele ♀ wangen.
Ik kweekte vorig jaar en dit jaar al meerdere geelwangetjes maar nog nooit getekend of bont, ik kijk dus erg uit naar de wangetjes van Olijfje en Opal.  :o


Ozzy, ook een raadsel voor me op dit moment ... ik zie namelijk grijze vleugeltjes/slagpennen doorkomen, hier kijk ik altijd naar om te kijken of ze bont worden of niet. Ozzy dacht ik dus NIET bont maar ...


Volgens mij krijgt Ozzy ook een geel kuifje. ??


De kleine Otje zie ik nog helemaal niks van de mutaties.  ;)

Tot zo met foto's van het N-nest.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.