## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

cals

Groetjes van Carla

Caroline





Mag ik jullie voorstellen!!!!


* Noël(le) *







Armani & Princess zijn begin van de avond ouders geworden van kleine Noël ♂ of Noëlle ♀

Het zijn geen super foto's maar Armani & Princess zijn niet mijn makkelijkste koppel dus ik neem geen enkel risico en laat ze lekker hun gangetje gaan. Het lege eitje hadden ze al uit het blok gegooid, het dopje kan ik nog even niet vinden maar ik wil niet met mijn handen in het blok nu.

Ik heb gezien dat de kleine geboren is en ik heb gezien dat het gevoerd is, dat is op dit moment even het enige wat ik belangrijk vind.  ;)

==========================

Ik heb nog meer leuk nieuws ...

Mijn broer en schoonzusje, Rob & Angèl, zijn 20 weken zwanger van de tweede en hebben vandaag de 20-weken echo gehad ...

Alles was goed en neefje Damian krijgt een zusje.  :D



Ik ben superblij voor ze, dit was hun grote wens.  ;)

==================================

EN ik ben ook nog boos .... T-Mobile heeft een landelijke storing en ik ben helemaal telefonisch niet bereikbaar.  >:(

Zowel mijn mobiel met abonnement als die van Sanne met prepaid zijn zonder verbinding .... die van Ed ook maar die ligt op zijn werk in zijn kastje.  :P

Fijne avond!!  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

cals

Van harte gefeliciteerd met Noël(le), wat een liefie :-*

...en van harte gefeliciteerd met je aankomend nichtje! zo lief ook die foto van Damian!

ps mijn zoon Miguel baalt ook als een stekker >:( hij is ook T-mobile klant
Groetjes van Carla

Sally

Leuke foto's weer Caroline..
T word n knap ventje..  :-[

Proficiat met Noël(le)
En met de zwangerschap van je broer en schoonzus.
Damian is ook n koddig ding om te zien.
Zo fier op de foto.  ;D

Caroline 1569

Gefeliciteerd met Noel(le).
Alweer een klein geel donsje.
Groetjes Caroline 1569

Angel_Rob

Citaat van: Caroline op 28 maart 2011, 21:35:06


Ik heb nog meer leuk nieuws ...

Mijn broer en schoonzusje, Rob & Angèl, zijn 20 weken zwanger van de tweede en hebben vandaag de 20-weken echo gehad ...

Alles was goed en neefje Damian krijgt een zusje.  :D



Ik ben superblij voor ze, dit was hun grote wens.  ;)




:-* :-* :-*
Liefs Angèl en Damian


*~Romilda~*

Heeej caroline
Was even achter maar ben weer bijgelezen!!Jaa drama gister met die t mobile:@..idd
Maar wat een ontzettend mooie donsjes zeg!!Echt super!!
Groetjes romilda

yvonneZeilstra

Gefeliciteerd met je jongste donsje! En met je toekomstige nichtje, leuk hoor.

Overigens zijn wij nog steeds heel blij dat Macho van jou bij ons mag komen wonen, ook Pumba zal dat erg leuk vinden.  ;D

We zijn over de naam nog niet helemaal uit, Macho is niet passend voor de dame maar wat het wel zal worden....

Caroline



Even een paar fotootjes van kleine Noël(le). Armani & Princess verzorgen de kleine heel erg goed. Ik hoor voedergeluidjes en ze zitten regelmatig samen in het blok. Heel lieffff!!!!  :-*

Ed en ik zijn vandaag een dagje weg geweest, er nog even uit onze gedachten verzetten, we gingen naar een natuurgebied in 's Heerenberg waar we samen met Sophy en Fleur ons Teckeltje een wandelroute van 6 1/2 km hebben gelopen.  :D Via Duitslang waar we wat hebben gegeten waren we om half 4 weer netjes in Veghel terug om Sanne, Thomas en Jasper bij school op te halen. Sanne en Thomas zijn tussen de middag naar mijn ouders geweest, waar ze een beoterhammetje hebben gekregen.  ;)


Vanmorgen 8 uur ...






Papa Armani houdt me goed in de gaten.


Boze mama Princess

====================================================================

Toen ik vanmorgen voor we weg gingen de foto's maakte en de valkjes te eten gaf, zat Kesso/Jade te eten al een bootwerker.  :o

Gisteren moest ze nog 2 x pap hebben om op een gewichtje van 70 gram te blijven ... vanavond hoeft ze denk ik geen pap meer, toen we net thuis kwamen had ze lekker vol en bol gevuld kropje.  :D

Fijne avond.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Angel_Rob

Liefs Angèl en Damian


Caroline 1569

Ha Caroline
Heel veel sterke morgen met Ed zijn onderzoek.
Hopelijk is alles weer goed.
Caroline 1569

Caroline





Mag ik jullie voorstellen!!!!


* Narcis *






Verrassing!!!!

Verwachte ik morgen in de loop van de middag een tweede donsje bij Armani & Princess, vond ik net 2 donsjes in hun blok tijdens de nestcontrole.  ;D





Beide donsjes waren gevoerd en maken het goed.

Mama Princess laat je niet goed kijken en wordt erg onrustig, bij papa Armani mag ik helemaal niet kijken, haal ik hem van zijn jongen duurt het een half uur voor hij weer terug gaat dus ... voorlopig even geen super foto's.  ;)

Tot later!!




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

cals

Dat is nog eens een leuke verrassing :-*, van harte gefeliciteerd met Narcis!
Groetjes van Carla

yvonneZeilstra

gefeliciteerd met de tweede!
Ik heb geen ervaring met baby-parkieten maar wat zijn ze klein :o. (dodo heeft wel eens eitjes gelegd, zelfs een keer toen ze op de hand van André zat, niet dat ze het lang overleefden... :-X) Ik kon me toen eigenlijk niet voorstellen dat er een vogeltje in kon zitten...

Larissa

hoi hoi

Loop ik ff twee dagen acher zie ik dat je alweer twee donsjes hebt Gefeliciteerd

Ook met je broer en schoonzus gefeliciteerd met het aankomende meisje  ;D super dat alles goed is

Heel veel s6 vandaag in het ziekenhuis,

knuffel laris