## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

carco





Mijn opaline bleekmasker Paley  ;)
De kleur wangen is dus zachter als van een geelwang.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Ida

Ach wat jammer nu weer, rust zacht lief donsje  :-*

Mooie foto's weer Caroline, wat zijn de K-tjes mooi geworden zeg !
En de kleintjes uit het L-nest doen het super, vooral lieve kleine Lucky, ik vind hem/haar echt om te zoenen..............

groetjesssssssssss

Sally

Ach, wat jammer dat ook het andere donsje van U & Q niet uit het eitje is kunnen komen.
Sterkte hiermee hoor!  :-*

gelukkig gaat alles voor de rest goed.
Leuke foto's weer allemaal!

Lilly word zo te zien echt n plaatje  :-*

smiley

Hallo Caroline

Ik dacht ook dat ik het goed deed ,maar als ik alles op een rijtje zet dan klopt het wel !!
Ik heb hier nog 2 poppen zitten die erg zwaar zijn en waarvan er 1 na een stukje vliegen ergens neervalt .
Om daar vervolgens te blijven zitten totdat ik haar kom
halen .
Ook de poppen die te zwaar zijn kunnen tijdens de broed problemen krijgen.
De druk was al groot in haar lijfje en toen moesten er ook nog eitjes uit geperst worden .
Tika woog 114 gram dat valt nog mee zou je zeggen .
Maar toch was ze te zwaar inwendig (aan de buitenkant was ze een mooi popje ) .
Doordat we ze teveel verwennen slaan ze al dat vet op en vliegen het er niet zo snel vanaf .
Hier kregen ze gewoon teveel maar door mijn ervaring met jullie te delen ,hoop ik dat niemand mee zal maken wat ik donderdag mee maakte .

Groetjes Conny


Zo af en toe iets lekkers mag best ,maar met mate .





bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

*Esther*

Hoi Caroline,

Ik heb ook een bleekmasker pop Mell zonder parels en een bleekmasker man Mellow (zonder parels).
Ik heb nu geen tijd om foto's te zoeken maar als je geen geduld hebt, kun je ze terug vinden op mijn site.
Mell heeft een hele zachte gele wang totaal anders als een geelwang koppie. Op afstand lijkt het net of ze helemaal grijs is zonder geel.


Lilly is erg mooi. Jammer dat ze op de krop ook een paar foute veren heeft, maar ach wat maakt het uit!

Zo te lezen zijn er dus veel gegadigden voor Lucky! Het is zeker een echte geluksvogel. ;D

gr Esther

Caroline



Hoi Esther ...

Als je wilt mag je een foto van Mell en Mellow wel in mijn dagboekje plaatsen, als je tijd hebt. Ook leuk voor toekomstige baasjes van Love en andere mensen die het interessant vinden.

Ik heb ze al even bewonderd, ze zijn prachtig maar je hebt je site goed beveiligd, ik kan ze niet "pikken".  :P

En Lilly, ja hij wordt heel erg bijzonder, niet helemaal perfect getekend maar toch heel erg mooi. ;)

Zoals ik nu kan zien heeft hij 1 "foute" staartveer en 1 stuitveer, inderdaad aan beide kanten op de borst loopt het grijs ietsje teveel door en op beide zijtjes zit hier en daar een grijs donsveertje maar och, Nina is dan ook split bont en niet getekend dus mag ik niet klagen denk ik en dat doe ik ook niet.

Ik ben superblij met hem.  :D

En Lucky-one ... ja ik heb ontzettend veel mensen op de lijst staan voor bonte en getekende witmasker mannen en ze worden maar niet geboren.  :-\

Vandaar dat ik straks echt moet kijken hoe Lucky wordt.

Monique wil een bonte witmasker MAN
Jij wilt een foutloze getekende witmasker MAN
Dan heb ik nog iemand die een getekende cinnamon witmasker MAN wil, liefst niet perfect maar met de nodige foute veren.
Na Monique staan er nog meer mensen voor een bonte witmasker MAN.

En ... er is iemand die hoopt dat het een POP is want dan is ze voor haar.  ;)

Daarnaast heb ik natuurlijk ook nog Mylo(u), die kan natuurlijk ook nog een getekende (opaline) witmasker MAN worden en ... de vierde M komt waarschijnlijk vandaag uit het eitjes en kan ook niet wit zijn.

Wordt vervolgd ....  ;D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Hey Caroline,

Wat een prachtige valkjes zijn de jongen toch weer geworden. Echt schitterend.

Ik ben heel benieuwd hoe Lucky gaat ontwikkelen en of het inderdaad ook een man is.
Spannend allemaal. Ik probeer me niet aan het jong te hechten... maar het is moeilijk als je weet dat er een hele kleine kans is dat hij hierheen komt.

Ze zeggen dat geduld een schone zaak is...  ::)

We wachten rustig af...

Groetjes,
Monky

*Esther*


*Esther*



Drie zusjes bleekmasker

=================



Twee zusjes bleekmasker
Mell is degene met de grootste kuif.
====================




Mellow, bleekmasker man

===================


Bij mij zijn de bleekmasker ook vrij donker. Waarschijnlijk lijkt dit zo omdat de maskers bleker zijn.

gr Esther


Caroline



Prachtig Esther, bedankt!!  :-*

Ik denk dat het donkere niet specifiek met bleekmasker te maken heeft hoor, de pennetjes die bij Lilly uit de hulsjes komen zijn veel donkerder dan bij Love terwijl die ook wildkleur bleekmasker is.

En ook vergeleken met de pennetjes van de getekende mannetjes van het I-nest en van Kimmie en Kane, ook 2 wildkleurtjes.

Ik hou persoonlijk trouwens helemaal niet zo van wildkleurtjes, dat is algemeen bekend maar ik moet zeggen, ik vind de wildkleur bleekmasker mannen heel erg bijzonder.  :D

Lief dat je de foto's hier wilde plaatsen.

Groetjesssssssssss


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Bello

leuk he, veetjes uit een valkje kijken.....

Ze zijn wel errug mooi!!!


Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Caroline





Mag ik jullie voorstellen!!!!


* Macho *






Toen ik vanavond Kimmie en Kane ging pappen en nog een rondje langs de blokken liep wilde ik nog even kijken onder Jim & Ashley hoe het met de donsjes ging en met het piepeitje ... ze laten me bijna de hele dag niet kijken en soms MOET het even.  ;)


Naast Mylo(u), Melody en Moon lag een klein wit donsje en een leeg eierdopje.

De 4 eitjes van Amor & Diégah zijn uitgekomen, 2 gele en 2 witte pleegdonsjes liggen onder Jim & Ashley en worden optimaal verzorgd.  :D

Voor straks, slaap lekker.  :-*




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline 1569

Gefeliciteerd  :D
Ja :) weer een wit donsje,dus 4 keer kans op een bonte witmasker man  ???.
Lucky,Mylo(u),Moon en Macho!
Ik weet het er zijn nog wachtenden voor mij maar toch 4 keer kans ;D,je zal maar geluk hebben.
Groetjes Caroline 1569

Cherro


Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

smiley

Hallo Caroline

Wat een schatje die kleine macho ,gefeliciteerd met weer een witje..
En wat is dat toch grappig he' 2 gele en 2 witte in een nest :P
Ik stoor ze ook liever niet maar wat je al zegt soms moet je wel ,en dan is het zo heerlijk als er toch weer zo'n frummeltje bij ligt ..

Het twee eitje van Tika dat bij Manja ligt piep ook  ;D ;D
Met een beetje geluk liggen er morgen 2 donsjes bij ,want ook het laatste eitje van haar zelf piept .

Groetjes Conny








bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht