## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Larissa

hey meid

sterkte, dit is de meest rottige kant van het kweken

groetjes Larissa

Paula

Ach arme Jou Jou en Jewel en arme jij, Caroline. Het zit je niet mee op het moment.
Hopelijk mag Jouros uitgroeien tot een mooie grote sterke vogel.

Sterkte!
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

carco

Klik op het plaatje voor onze site!




bobbie


*Manon*

Oh wat vind ik dit verschikkelijk triest  :'( :'( :'(

Je had wellicht vanmorgen verwacht een klein donsje te zien, dan pak je het eitje op om te horen hoe ver die is, want na zo'n dagje tikken en piepen gisteren, verwacht je toch dat ie nu snel geboren wordt, en dan merk je dat hij het heeft op moeten geven...  :'(
Heel erg verdrietig, juist ook omdat hij klaar was om geboren te worden... wat zonde Caroline.

Dan JouJou, ik had je hem zo gegund.... vernoemd naar zijn mama, maar helaas heeft het voor deze kleine dappere dons niet mogen baten!

Rust zacht lieve JouJou en Jewel   :-*

Caroline, ik wens je heel erg veel sterkte meis, wat een verdrietige dag moet dit voor je zijn!
Ik denk aan je!



Liefs Manon

Ida

 :'( wat een verdrietig nieuws.... :'(
Rust zacht Jou Jou en Jewel

Heel veel sterkte Caroline - dikke knuffel  :-*

Ida

hilde


Caroline



Dank je wel voor alle lieve woorden.  :-*

Ik ben boos, verdrietig en teleurgesteld ....

Waarom??

Ik had zo graag de 2 laatste kleintjes van Lou Lou samen groot zien worden, ik had het Monique zo gegund na de verdrietige tijd die zij heeft gehad en nog heeft, een bonte witmasker van Unique & Queenie maar helaas, het mocht beide niet zo zijn.  :'(

Ik weet het, er zijn veel ergere dingen op de wereld maar voor mij is dit vandaag even hetgeen wat mij de hele dag bezig gehouden heeft.

Ik kan het ook niet goed bevatten waarom mijn kweek zo slecht is dit jaar, ik heb niks veranderd, de meeste koppels zijn hetzelfde en het gaat echt niet om enkele valkjes verschil maar echt handen vol. Vorig jaar had ik om deze tijd al meer dan 30 jongen groot gebracht en nu heb ik met meer koppels enkel Azzaro, de 3 G-tjes van Amor & Diégah, 5 I-tjes van Amor & Diégah en Jourosje van 1 dagje oud ...

Keer op keer een teleurstelling, verdriet en de vraag waarom??

Onbevruchte eitjes, bevruchte eitjes die vroegtijdig afsterven, donsjes die sterven en koppels die gewoon geen eitjes leggen ...

============================

Ik heb een leuke serie foto's gemaakt van de jongen vanmiddag om mijn gedachten even te verzetten ik zal er even 2 plaatsen maar heb nu nog even niet de puf om ze te plaatsen, sorry ...


Izzy, Ivory & Inka  :-* :-* :-*


Jouros  :-*

Tot morgen.  :)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

smiley

bah bah en nog eens bah  :o ??? >:(

Veel sterkte meid ,het zit je niet mee ...!!!
Knuffel uit Rotterdam .

Groetjes Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Caroline



* Jouros *

Zaterdag 22 januari 2011


Mijn kweekkamertje in lopen vanmorgen was wat wantrouwend maar toen ik Unique Jouros hoorde voerde wist ik dat het goed zat en toen ik daarna ook nog eens Kouros & Nina Ricci samen zag kroelen wist ik dat mijn dag beter was begonnen dan gisteren.

Kouros & Nina hebben wel meerdere keren gewipt maar dit was ook het enige contact wat ze samen hadden, pure lust ... het feit dat ze nu samen kroelen is al een stap in de goeie richting.  :D

Ik heb nog wat foto's van Jouros gisteren gemaakt.








Samen met pleegpapa Unique, in het blok zie je pleegmama Queenie op de 2 laatste niet bevruchte eitjes liggen, deze laat ik nog even liggen zodat ze blijft broeden dus Jouros warm houden en als steuntje voor Jouros.

Nog geen dag oud op de foto en het zit er heel stoer bij en .... vervoerd.

De foto's van de I-tjes volgen later nog.

Fijne zondag, allemaal!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



* Izzy * Ivory * Inka * Indian * Ieme *

Zaterdag 22 januari 2011


Zoals beloofd hier de serie foto's van de I-tjes die ik gisteren maakte. De 2 kleintjes zijn nu echt een stuk kleiner omdat de oudste op de deze leeftijd groeien als kool maar de kleintjes groeien gelukkig ook goed en de kropjes zijn dagelijks goed gevuld dus ik verwacht nog steeds dat het wel goed gaat komen met die 2. Alhoewel ik wel denk dat de kleine Ieme inmiddels te grof wordt gevoerd, deze ga ik voorlopig dagelijks wat dunne pap bij geven om zijn kropinhoud beter te kunnen verteren. Hopelijk is dit voldoende.

Bij de oudste kan ik inmiddels wel zien of ze pareltjes krijgen of niet maar cinnamon of wildkleur vind ik altijd moeilijk om dit van de pennetjes te zeggen. Ik wacht dan liever de eerste veertjes af i.p.v. mensen blij te maken met een bepaald geslacht wat later niet zo blijft te zijn. Ik heb namelijk veel mensen op de wachtlijst staan voor deze jongen.  ;)


Izzy


Izzy, op de foto zie je een klein bloeddruppeltje op een staartpennetje. Er zat een poepje aan zijn/haar staartje en toen ik dit verwijderde trok ik per ongeluk het puntje van het pennetje eraf ... slordig. :-\


Izzy


Izzy


Izzy :-*


Ivory


Ivory


Ivory


Ivory's grijze pennetjes


Ivory


Ivory :-*


Inka


Inka


Inka


Inka


Inka :-*

Van de 2 kleintjes had ik van ieder maar 1 foto gemaakt, dons is maar dons en de foto's veranderen nog zo weinig in deze fase alleen ... die van Ieme was totaal wazig, deze heb ik niet geplaatst, hij/zij staat wel op de groepsfoto's. ;)


Indian :-*


V.l.n.r. Izzy, Ivory, Inka, Indian & Ieme


V.l.n.r. Izzy, Ivory, Inka, Indian & Ieme


Izzy, Ivory & Inka


Izzy, Ivory & Inka

Jullie zien het, ze zien er super uit, ik hou jullie op de hoogte.

Nogmaals heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes dit helpt me om dit verdriet een plekje te geven. Het feit dat dit ook nog eens het donsje van Lou Lou is maakt het net wat zwaarder maar ik haal troost uit het feit dat Jou Jou  nu lekker warm bij haar moeder Lou Lou ligt en ga ervan uit dat ze haar pleegbrusje Jewel mee heeft genomen ....




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Ida

Hi Caroline,
Fijn dat je het een plekje kunt geven, het is ook niet leuk wat er allemaal langs is gekomen........ nu ga ik duimen dat de rest van het seizoen beter gaat verlopen voor jouw........
dikke knuffel voor jouw van Rico  :-*

Wat heb je ons weer verwend met mooie foto's !
Ivory blijf ik een lekker ding vinden........zijn de poten nu zo groot of lijkt dat zo ?
De andere stekeltjes/donsjes zijn ook lief hoor  ;)
Fijn om te lezen dat er al warme huisjes op ze staan te wachten, hopelijk kun je aan ieders wensen voldoen.

Hele fijne zondag nog - groetjes Ida

Larissa

hey Caroline

Geweldige foto's van je jongen weer, het worden weer mooie valkjes

groetjesssssss

Anja

Sterkte nog met het verlies van je donsjes. Zoals jezelf al zei heb je dit seizoen erg veel pech.

De foto's.................................genoten heb ik. Wat zijn ze mooi en kleine Jouros is om te  :-* :-* :-* :-* :-*

Jel

Aah dat is inderdaad de vervelende kant van de kweek..
maar wat zien de I-tjes er leuk uit :D
echt wat een schatjes zijn het ;D
hopelijk kom er nog veel mooie jonkies bij!

Groetjes Jel & Zilver
Groetjes van: Crocky (R.I.P. 14-04-2008), Zilver, Ayo (R.I.P. 07-09-2010), Spyke, Ivana (R.I.P. 15-09-2011)