## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

..Neline..

ahh, wat een hummeltje is Hummel  ;D
Binnenkort ook weer foto's van de G'tjes??  :P

Hoe gaat t met de migraine? gaat t weer wat beter?

:-*


Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

Caroline



Bedankt!!!  :-*

Migraine is zo goed als helemaal overgewaaid.  :D

Inmiddels is ook Grey/Beauty uitgevlogen en .... foto's komen eraan.

Tot zo!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



* Goldy * Grey * Gwyn *


Het G-nest, de 3 dochters van Amor & Diégah, doen het super!!!

Goldy en Grey zijn allebei al uitgevlogen, Gwyn zit nog lekker in het blok en alle drie zijn ze inmiddels definitief gereserveerd.  :D

Hier komen de nieuwe foto's die ik gisteren maakte.  8)


Goldy gaat bij mijn naamgenootje in Dord wonen.  ;)


Goldy


Goldy


Goldy


Goldy  :-*


Goldy uit het blok gevlogen.


Is nog best lastig.  ;D ;D


De naam van Goldy is nog niet bekend.  :)


Grey gaat bij Neline in Katwijk wonen en gaat daar als Beauty door het leven.  :D


Grey


Grey


Grey


Grey is dus ook al uitgevlogen, sinds vandaag, daar heb ik nu nog geen foto van maar die komen nog.  ;)


Gwyn gaat bij Brigitte in Eindhoven, waar ook al Euro woont bij haar zoon Lorenzo, een albinodochter van Eros & Perle.  :)


Gwyn gaat daar Diva heten.


Gwyn


Gwyn


Gwyn  :-*

Straks nog een serietje foto's van Azzaro, mijn eigen mooie witte kereltje die nog steeds niet zelf eet.  >:(

Tot zo.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



* Azzaro alias First *


Ik vertelde het al eerder, Azzaro vindt het wel makkelijk door mij pap gevoerd te krijgen.  :-\ Hij verrekt het echt om zelf ook maar iets te eten.  >:(

Ik heb de nodige ervaring en krijg meestal de jongen tussen 6-7 weken wel zelfstandig aan het eten, een enkele uitzondering daargelaten ... Azzaro is zo'n uitzondering.  ::) Hij is nu 8 weken en als ik hem een dag geen pap geef - op die manier dwing je meestal de jongen om zelf te gaan eten, door de honger gaan ze op zoek naar voeding  ;) - Azzaro niet, die hongert zich helemaal uit en is echt vel over been, als ik hem geen pap geef gaat hij onder de 70 gram, dit is voor mij niet acceptabel om die reden geef ik hem dus wel zijn pap en probeer ik van alles.  :)

Gisteren ben ik begonnen om geen pap meer te geven met een spuitje. Hij krijgt nu een mengsel van een heel klein beetje pap als basis aangevuld met gemalen pellets en eivoer. Dit alles is zo stevig dat hij het van een lepeltje af moet happen, dit gaat gelukkig goed. Hij krijgt dit nu 2 x per dag, hopelijk snapt hij nu dat hij moet " happen" om te eten.  ;)




Met een lekker gevuld kropje ...


Hij wordt er alleen wel heel erg vies van.  :P


Gisteren betrapte ik hem wel op het knabbelen van de trosgierst.




Even een uitsnede, hij eet het dus echt op ....





Helaas blijft het bij af en toe een enkel zaadje ... ik voer namelijk nooit een zaadje in zijn kropje zitten wat betekend dat hij nagenoeg niks ervan eet.

Maar ... de aanhouder wint, ooit zal hij zelf gaan eten.  ;) Ik geef hem deze hapklare maaltijd nu 2 x per dag, het weekend gaat hij echt terug naar 1 maaltijd.

Ik ga Peter R. kijken, fijne avond allemaal, ik hou jullie op de hoogte.  :)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

..Neline..

Citaat van: Caroline op 12 december 2010, 21:19:35



Grey gaat bij Neline in Katwijk wonen en gaat daar als Beauty door het leven.  :D





:-* :-* :-* :-* :-* :-*


Die Azzaro, haha, wat een makkelijke drol is dat zeg!  ;D ;D
maar gelukkig eet hij al iets van het trosgierst.. is in iedergeval een begin toch?  ;D

Leuk, alle G'tjes blijven op t forum!   :D

Thnx voor de foto's, heb er weer van genoten!  :D


Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

carco



wordt:



En om de volgende rede.

Ik had Chinta zo genoemd omdat haar naam op Charlie leek en op cinnamon.
Nu zijn Charlie, Chico ( de moeder van Chinta ) en Chinta er niet meer en wil ik toch graag de naam weer met Ch laten beginnen.
Chaya is leven in het Hebreeuws wat ik dan wel heel mooi vind omdat Harry al 2 popjes kwijt geraakt is.

Groetjes: Caroline.

Klik op het plaatje voor onze site!




smiley

Hallo Caroline

De Naam van je nieuwe meisje is helemaal goedgekeurd  :-*
Ik heb al even een beetje zitten oefenen ,want deze dame en haar man komen van de zomer toch wel weer bij mij logeren????
Gefeliciteerd met je nieuwe meisje ik ben heel blij voor jou en Harry ... geef hem maar een knuffel van mij ...

Groetjes Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Caroline



Helemaal  goed gekeurd!!  :D

Prachtige naam.  :)

Knuffie van Chaya en Neline, jij een knuffie van Beauty.

Ik heb beide dames net terug geplaatst in het blok, lekker warm bij Diva=Gwyn voor deze koude nacht.  ;)

Trusten allemaal!!

PS. geeft niks hoor, Conny, je mag best even mijn boekje gebruiken.  :P



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Jel

Zooo wat een schatjes die jonkies van het G-Nest :o
stuk voor stuk om te knuffelen ;D
en Azzaro is ook een pracht kereltje hoop voor jou dat hij snel zelf gaat eten

Groetjes Jel en een kusje van Zilver
Groetjes van: Crocky (R.I.P. 14-04-2008), Zilver, Ayo (R.I.P. 07-09-2010), Spyke, Ivana (R.I.P. 15-09-2011)

Ida

 ;D wat een lieve G-tjes, alle 3 om te zoenen  :-* Fijn dat ze allemaal een nieuw huisje krijgen!

En Azarro, wat een heerlijke bekkie heeft ie toch  ;)
Eet hij al wat beter zaadjes of is het nog een papventje ??
Wat een boef is het toch  :P

groetjes Ida - Carlo en een knuffel van Rico

Nynke

Dat is lang geleden dat ik hier kwam spieken.
Er zijn alweer jonkies.... :o Super!!
En een mannetje First... Wat een schatje zeg...
Kan me voorstellen dat je daar verliefd op wordt en dan mag hij ook nog blijven  ;D

Annelies

Hoi Caroline ik heb iemand die wil laten zien wat hij kan  :P

Wel een beetje donker maar is gemaakt met mijn telefoon hij was zo leuk bezig, hoop dat jij net zo geniet.

http://www.youtube.com/watch?v=mV8aJWjt5MI

Hermien

Knettergek is dat beest....... ;D Leuk filmpje hoor. 'k Heb er hard om moeten lachen!

                          ;D   ;D   ;D   ;D

Anja

Wat een mooie foto's meis. En dat verenpak van Azzaro...................het wordt tijd dat ie zelf gaat eten.

Dikke knuf,

Anja

Caroline



Wat een  :censuur weekend ...


Hoeveel pech kan je hebben in een weekend??

Of zal ik geluk hebben gehad??

Gisterenavond laat kom ik nog even in mijn kweekkamertje, hangt Grey/Beauty (5,5 weken oud) ondersteboven aan één nageltje vast, aan een touwring te bengelen.  :o :o

Mijn grootste angst was haar pootje maar hier had ze gelukkig geen last van en gebruikte ze gewoon. Wel had ze door het vele fladderen en op en neer gezwiep door de kooi haar rechteroogje ietsje beschadigd, niet ernstig maar rondom het oogje mist ze wel wat veertjes en in de binnenste hoek is het randje van haar oogje wat kapot. Ik heb het schoongemaakt met gekookt water en vanmorgen weer en op zich ziet het er verder rustig uit, niet rood maar een soort korstje. Uiteraard hou ik haar goed in de gaten en bij twijfel ga ik er even mee naar mijn dierenarts.

==========================================================

En of dit nog niet genoeg is vind ik net Hummel (9 dagen oud) aan de verkeerde kant van het blok, 20 cm van de lege eitjes en zijn moeder vandaan, ijs - maar dan ook ijskoud.  :o :o (net zoals ik een maandje geleden Grey vond die ik er gelukkig bovenop kreeg)

Mijn eerste reactie was: Die is dood ...  :'( Het had geen ademhaling meer, was paars/blauw en het lag languit gestrekt.  :-\ :'( Omdat ik het niet 100 % zeker wist of het nog leefde heb ik het toch even op proberen te warmen. In mijn handen lukte me niet omdat we net terug kwamen van een wandeling van anderhalf uur in de sneeuw.  ::) Dus heb ik het kleintje - waarvan ik dus niet wist of het nog leefde - even in mijn bh "gehangen".  :P

Na een minuut of 5 hoorde ik een heel klein piepje ... HET LEEFDE NOG!!  :D

Sanne had inmiddels voor mij water gekookt zodat ik een papje kon maken. Hummeltje had weliswaar zijn hele kropje keurig gevuld maar een beetje lekkere warme pap (1,5 ml.) pept soms goed op. Na de pap heeft het nog een kwartiertje bij me gelegen, op mijn blote huid. Toen ik nattigheid  :-X voelde wist ik dat de spijsvertering weer op gang was gekomen. ;) Hummel was nog niet helemaal op temperatuur en hij kon nog niet zelfstandig zitten maar ik heb hem toen toch onder zijn vader gelegd, tegen de 2 onbevruchte maar lekkere warmte eitjes. Een broedend valkje krijgt Hummel veel warmer dan dat ik dat krijg.

Of hij het gaat redden is even afwachten, zover heen als Hummel was heb ik een donsje nog niet eerder gevonden. Ik heb gedaan voor hem of haar wat ik kon, de rest zal het zelf moeten doen.  :)

==========================================================

Vanmorgen is Goldy, de oudste van de G-tjes verhuisd naar de grote lummelkooi waarin ze nu samen zit met Nina Ricci & Azzaro. Zij is nu 6 weken en mag zelf gaan leren eten. Als het winterse weer het toe laat komt mijn naamgenootje haar dinsdag halen.  ;)
Grey en Gwyn maken het verder goed en zitten nog lekker bij pa en ma in de kooi. Gwyn heb ik afgelopen vrijdag even geholpen met het verlaten van het blok. Diégah had weer een eitje gelegd en Gwyn vond het wel zo gezellig samen in het blok. Om te voorkomen dat Gwyn het eitje vertapte heb ik haar in een voerbakje gezet, het blok voorzien van vers zaagsel en het eitje terug gelegd. Vanmorgen lag eitje 2 erbij. :) Gwyn heeft inmiddels haar weg gevonden in de kooi en kan al  goed op een stok zitten. Net als Goldy krijgen Grey en Gwyn al een paar dagen 's avonds pap, om de ouders die nu een nieuw nestje zijn gestart wat te ontlasten en om alvast te wennen aan de pap. Als Gwyn 6 weken oud is, verhuizen Grey en Gwyn ook naar de grote lummelkooi om zelf te leren eten.

==========================================================

Mijn eigen ventje, Azzaro (9 weken), verrekt het echt om zelf te eten, al weet ik dat hij het wel kan.  >:( :( :-\ Als ik de pap afbouw verhongerd hij zichzelf uit tot onder de 70 gram, niet acceptabel dus. Nu krijgt hij weer 2 x per dag pap en ben ik hem aan het "vetmesten". Als hij weer rond de 90 gram is stop ik dan ineens met de pap om hem op die manier te dwingen zelf te gaan zoeken naar eten. Met het gewicht wat hij nu is durf ik dat niet.  ::)

==========================================================

Wat ik al een beetje verwachte ... de 4 eitjes van Jim & Ashley zijn niet bevrucht, helaas. Over een weekje haal ik ze omstebeurt weg en mogen ze het nog een keer proberen, hopelijk lukt het dan wel. :)

Unique & Queenie heb ik het weekend het blok terug gegeven, ik ben benieuwd of zij nog een nestje gaat starten.

Dior & Cartier hebben nog steeds geen eitjes, wel een blok.

=========================

Ik wilde vandaag nieuwe foto's maken maar nu Grey een beetje gewond is en ik niet eens weet of Hummel het gaat redden laat ik ze liever met rust achter. Hun genezing is belangrijker op dit moment. ;)

Het heeft hier inmiddels flink gesneeuwd, er lag vanmorgen zeker 8 cm en nu is het weer volop aan het sneeuwen. Ik zal blij zijn als Ed vanavond om half 12 weer thuis is, het is als een spiegel buiten. :-\ Ik ben gek op sneeuw en vind het heerlijk om erin te wandelen samen met de kinderen en de honden maar je moest niet hoeven fietsen of auto rijden erin.

Ik ga eten koken, en de laptop overhandigen aan Thomas, het is zijn dag. ;) Eind volgende week hoop ik zelf weer een goedwerkende laptop te hebben, dat heb ik waarschijnlijk mijn nieuwe. ;D

Een fijne avond allemaal en tot gauw. :-*

PS. vergeet ik helemaal, bedankt voor de lieve berichtjes en lieve kerstkaarten. :-*




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.