## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Ida

 ;D ;D ;D wat zijn ze lief  :-* Mooie foto's hoor.

Heel fijn weekend
Dikke knuffel van Rico

sabine

Hoi Caroline,

Gefeliciteerd met je donsjes, wat zijn ze schattig :-*
En wat word First mooi zeg! Ik hoop voor je dat het een man is.

Groetjes Sabine

candy

Hallo Caroline,

Gefeliciteerd met je mooie kleine donsjes.
First is al een mooi vogeltje om te zien, ik hoop voor jou dat het een mannetje is. :)
Wij wensen jullie een heel fijn weekend.

Groetjes en een dikke knuffel.
Henk en Ria

hilde

First *

wat groeit het valkje zeg .het zal een mooitje worden .en hopelijk voor jou wat jij wilt.


Goldy * Grey * Gwyn   proficiat met deze 3 kleintjes

Anja

Wat een poepies zeg. Ben helemaal verliefd hoor.
Kan niet wachten tot ze hier uit het ei komen.

Fijn weekend.

Liefs,

Anja

* Sanne *

Hoi mama, welterusten! Het opblijven was KEI leuk. Morgen naar de intocht van Sinterklaas.

*Manon*

Wat een lieve fotootjes Caroline, jammer van het onvolgroeide donsje, maar beter zo dan dat ze al helemaal volgroeid zijn en het dan alsnog misgaat...

Leuke intocht gehad vandaag?
Wij gaan morgen, vandaag lekker tv gekeken....

Liefs Manon

Jel

Hoi Caroline,

Wat een leuke foto's!
de donsjes zijn echt enig
en dan dat leuke koppie van First echt een leukvalkje
Hoplelijk gaan je geelwangen snel iets doen..

Groetjes Jel en een knuffie van Zilver
Groetjes van: Crocky (R.I.P. 14-04-2008), Zilver, Ayo (R.I.P. 07-09-2010), Spyke, Ivana (R.I.P. 15-09-2011)

carco

Ik loop een beetje achter hier.
Maar je hebt weer aardig wat donsjes zitten  :-*
Voor jou hoop ik dat je eindelijk eens geluk hebt en First een man is.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Wederom prachtige valkjes.
Ik zou zo weer zeggen JAAAAAAAAAAAA hihihi

Een vraagje.
First kan een man zijn.
Grey natuurlijk ook.

Als First en Grey beiden een man zouden zijn maar Grey een Kouros look a like zou zijn. Welke zou je dan voor jezelf houden?

ben gewoon nieuwsgierig ;)

Liefs Jeanine.

Caroline



Een hele moeilijke vraag Jeanine, een vraag die ik mezelf al vele malen gesteld heb ... wat doe ik als First en Grey allebei mannetjes zijn??

Ik weet het nog niet ...

- Op dit moment is First een ontzettende lieverd, ik ben echt verliefd op het beestje maar de jongen van Amor & Diégah (de ouders van Grey) zijn ook altijd heel erg lief.

- First is mijn eerst gekweekte perfecte clearpied witmasker, dus wel bijzonder. Ik kweekte er al wel enkele met een paar foute grijze veertjes op een vleugel en 2 perfecte clearpieds met oranje wangetjes maar nog geen witmasker zonder een enkele grijze veer. Leuk clearpieds maar ik weet natuurlijk niet of de eventuele grijze veren die het niet heeft gekregen cinnamon of wildkleurig zijn, ik weet dus ook niet wat het vererfd.  :-\ Grey daarentegen zal een getekende witmasker zijn met wildkleur grijs en met of zonder parels dus iets meer duidelijkheid over wat First vererfd en voorlopig niks over First.  ::)

- Mijn laatste dilemma, Ik heb inmiddels al heel veel broertjes en zusjes van Grey in huis, Kouros, Princess, J'adore, JOOP! Anaïs & Ashley, allemaal jongen vann Amor & Diégah die ik de afgelopen jaren aanhield. Sommige voor de fun, sommige om de lijn voor te zetten. Van Kouros & Lou Lou heb ik nog geen 1 jong aangehouden dus zou het wel heel erg leuk zijn om First te houden.

Kortom, ze hebben allebei voors en tegens, welke laat ik het zwaarst wegen?? ??? Ik weet het nu nog niet ...

Ik laat het maar even over me heen komen en kijk dan eerst maar even wat de geslachten van beide zijn, zijn het beide mannetjes kijk ik naar het karakter en .... naar de bouw. Het wordt immers de partner van Nina, zelf een mooie stevige bleekmasker maar er komen nog veel iele bleekmaskertjes voor, een mooie forse partner voor Nina zou dus aan te bevelen zijn.  ;)

Wordt vervolgd/  ;D

PS. Zowel First als Goldy, Grey & Gwyn doen het super ... ik maakt snel weer een serietje foto's.

Iedereen bedankt voor de leuke reacties, Jeanine doe je je moeder de groetjes van mij??



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Lijkt me ook een hele moeilijke keuze.
Uit ervaring weet ik natuurlijk dat de jongen van Amor en Diégah heel erg lief en aanhankelijk zijn.

Ik volg je boekje weer helemaal dus kom er over enkele weekjes wel achter.
In ieder geval veel succes met het maken van je keuze indien beide mannetjes zijn.

Mijn moeder was vandaag even hier en je krijgt de hartelijke groetjes terug en een dikke  :-* Zowel van mijn moeder als van mij  ;)

En tuurlijk een kuifje van de valkjes: Een beetje nog van ons Feline, Gorgi en tuurlijk Mushu die ik heel regelmatig zie en lekker knuffel :D

Veel liefs Jeanine

Jel

Hoi Caroline

woow je staat ff voor een erg ladtige keuze he :o
hoop dat je een goede beslissing kan nemen
veel succes hier bij

Groetjes Jel en een knuffel van Zilver
Groetjes van: Crocky (R.I.P. 14-04-2008), Zilver, Ayo (R.I.P. 07-09-2010), Spyke, Ivana (R.I.P. 15-09-2011)

Caroline



* First * Goldy * Grey * Gwyn *

~ Vandaag, 15 nov. 2010 ~


Ik heb net even een serietje fotootjes gemaakt van mijn donzige kinders en First. ;) Ze doen het goed en groeien als kool. Ik denk dat ik morgen Goldy kan ringen.  :)

First krijgt nog steeds eten van pa en ma maar toch niet meer zo geweldig, ik hoop het te rekken tot het weekend. Ze liggen nog steeds bij hem/haar in het blok maar ik denk dat dit eerder is omdat ze een nieuwe nestje willen.  ;)

De foto's ....


First


First


First blijft maar draaien met zijn koppie ....


... ik krijg hem/haar dan ook niet goed op de foto met zijn koppie.  :-\







Het is zo'n scheetje.  :-*


Goldy


Goldy


Goldy wordt extreem goed gevoerd.


Grey


Grey


Gwyn


Ook Gwyn komt goed mee met de andere 2.


Goldy, Grey & Gwyn





Zijn we niet lieffff!!!!

Fijne avond allemaal.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Ida

 ;D ;D ik vind ze allemaal om op te vreten  :P...........wat een lieverds !
Fijn dat het zo goed met ze gaat  ;)

Knuffel vanuit Amersfoort