## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Dafrinja

Hoi!!

Super!! Gefeliciteerd met het 1e donsje van het nieuwe seizoen!  :D
Leuke naam, First. Heel logisch en mooi  :-*
Succes met de rest van het komende seizoen.. ;D

Groetjes,
Dafrinja

*Manon*

Hoi hoi,

Gefeliciteerd met kleine First!
Gave naam ook  ;D ;D ;D

Ik ga ook keihard meeduimen dat dit jouw mannetje gaat worden... wordt wel eens tijd dacht ik zo  ;)

Dank je wel voor je berichtje in mijn boekje... en nee... je bent nog geen oma.. de jongen van tibeau en tara komen gemiddeld zon 5 dagen na de 18e dag... dus kan nog ff wachten  ;)

Succes met de verbouwing en beterschap voor je kindjes... Jael hier is ook zo verkouden en hangerig... het hangt in de lucht  :-\

Fijn weekend!!

Liefs Manon

TheaV

Geweldig , dat kusje van Sophy!!! Geweldige foto's....
En Gefeliciteerd met 1e donsje.....
Felice=gefeliciteerd ( naam voor volgende uit F-nest???)


Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Caroline

Citaat van: TheaV op 17 oktober 2010, 07:29:10
Geweldig , dat kusje van Sophy!!! Geweldige foto's....
En Gefeliciteerd met 1e donsje.....
Felice=gefeliciteerd ( naam voor volgende uit F-nest???)


Dank je wel, allemaal, voor de leuke reacties.  :-* Het is leuk weer een donsje in huis te hebben.

Helaas, Thea, er komen geen nestgenootjes voor First, hij of zij blijft enigkind.  :-\

Kouros & Lou Lou hadden 4 eitjes ...

- de eerste was kapot, die heb ik weggegooid
- de tweede was bevrucht maar stierf na een week af
- de derde was niet bevrucht
- de vierde is First uit geboren  :D

Helaas ook geen ander koppel met donsjes waar First kon opgroeien met nestgenootjes, aangezien de 4 eitjes van Van Gils & Perle niet bevrucht waren.  :-\

Maar het komt vast goed met First ...  denk ik.  ::)

Ik heb hem/haar nog niet gezien vandaag, toen ik vanmorgen vroeg kwam voeren was de temperatuur in mijn kweekkamertje gedaald tot 14,5 ° C het heeft hier al flink gevroren vannacht, ik heb First dus lekker warm onder zijn mama laten liggen. Nu staat de verwarming (electrisch, er is in de aanbouw geen vaste radiator  ;) ) aan in mijn kweekkamer en zie je de temperatuur stijgen. Als het straks rond de 18/19 ° is zal ik even een nestcontrole houden en meteen weer een extra laagje zaagsel aanbrengen.  ;)

Tevens kijk is dan even bij Unique & Queenie, daar moet als het goed is het tweede eitje liggen vandaag.  :D

Amor & Diégah heb ik al zien wippen en hebben al veel interesse in hun blok.

Van Gils & Perle pak ik vandaag weer een (onbevrucht) eitje af ....

En Dior & Cartier .... ze blijven me in spanning houden, ze zijn vaak in het blok en wippen werkelijk elke dag maar het eerste eitje heb ik nog niet gevonden, helaas.  :-\

Over een maandje of 2 krijgen Jim & Ashley een blok, ik ben erg benieuwd wat die samen gaan doen. Ik hoop hele mooie bleekmaskertjes groot brengen.  ;D ;D

Ik ga de was van gisteren vouwen, strijken en opruimen ... tot laterzzzzzz.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Hermien

Proficiat met First Born. Ik hoop dat je wens nu in vervulling gaat. Dikke knuf van mij en mijn 'Vliegtuig' met een extra kus van Binky die vannacht weer eens voor opschudding heeft gezorgd. Heeft-ie vast van huis uit meegekregen.....
Gelukkig komt paniek in de kooi hier (nog) niet heel vaak voor, maar áls het er is komt het meestal door Binky. Ben ook reuze blij dat er altijd een nachtlampje brandt, zodat de vogies weer snel hun weg vinden naar het slaaptouw.

                               :-*   :-*   :-*   :-*

Jel

gefeliciteerd met First!! ;D
Dat zal wel weer goed aan voelen he na de rustperiode weer een klein donsje in huis he?

Groetjes Jel en een kus van Zilver
Groetjes van: Crocky (R.I.P. 14-04-2008), Zilver, Ayo (R.I.P. 07-09-2010), Spyke, Ivana (R.I.P. 15-09-2011)


♪ Marlies

Gefeliciteerd met je nieuwe donsje. :D
Leuk, weer van dat jonge grut.

*Manon*

Heej wat leuk een eerste donsje weer van dit seizoen!!!
Gefeliciteerd  :-*

Caroline



Even een korte update ....

De verbouwing ligt even op een laag pitje ... gisteren was Ed jarig  ;D en we zijn samen naar Antwerpen gereden waar we heerlijk hebben gelunchd in het eerste restaurantje waar we samen hebben gegeten in onze verkeringtijd  ;) en uiteraard hebben we wat gewinkeld. Hier in Veghel was het weer bar en boos, in Antwerpen scheen de hele dag de zon toen wij er waren. :D Gelukkig, ik kon wel wat zon gebruiken, ben namelijk zelf behoorlijk brak door een flinke verkoudheid.  :P

Vanmiddag komen Jasper zijn juffen lunchen en morgen draaien wij zelf een ochtendje mee op Jasper zijn school en verder moet Ed gewoon werken en hebben de kids vrijdag vakantie dus, alle vrije uurtjes gaan we wel door met de verbouwing maar het zijn maar weinig vrije uurtjes.  :-\

Met de valkjes gaat het goed, je ziet kleine First echt elke dag groeien.  :D Ik heb nog wat foto's van zondag maar daar lijkt het al helemaal niet meer op, ik zal ze toch even plaatsen.  ;)

* Van Gils & Perle betrapte ik net op een wip, hopelijk doen ze het nu wel goed en krijgen ze eindelijk een keer bevruchte eitjes.

* Unique & Queenie hebben inmiddels al 3 eitjes, ik ga straks kijken of ze bevrucht zijn.  :)

Verder weinig nieuws.

De foto's .... eerst even mijn geelwangetjes ....


Tommy, mijn allergrootste kroelkip, zwaar in de rui ...


Tommy


Tommy, als ik de kamer in kom maakt hij gelijk kus geluidjes tegen me.  :-*


Zijn mooie meisje Isabella, geen echt kroelkip maar wel relaxt.


Naomi, de tante van Isabella.  :D


Juicy, mijn eerste zelf gekweekte geelwang, nog een beetje inde rui.


Cartier, ik ben wachtende op de eerste eitjes van haar ....


Uiteraard samen met Dior, haar ventje, ze wippen de hele dag en zitten de hele dag in het blok maar eitjes heb ik nog niet gezien.  8)

Een tijdje geleden kreeg ik een prachtige foto/poster van Dafrinja met al mijn valkjes erop. Inmiddels heb ik er een lijst om en heeft hij een mooi plekje in de gang gekregen.  :D




First samen met onbevruchte eitjes.


First


First


First


First


Ik had maar weer een nieuwe laag zaagsel onder hem en de eitjes gelegd maar dat kan ik dagelijk doen.

Ik ga weer gauw wat doen ... later kom ik nog even terug met nieuwe foto's!!

Fijne dag en thanks voor de leuke reacties.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

bobbie

Ik vind het nog een vrij uitgebreide update hoor Caroline. ;) ;D

Oooo, wat romantisch.  :D Samen naar een plekje met goede herinneringen uit de verkeringstijd.  8) En wat heerlijk dat jullie zulk goed weer hadden. Even bijtanken saampjes en dan er weer tegenaan.

wat een poepie is First. :-*

Succes verder met alles. Mijn hoofd is er niet zo erg bij, dus reageer niet op heel je verhaal, sorry  :-[

groetjes, Nel :)

Dafrinja

Hoiiii!

Ohw, wat een mooie lijst heb je om de poster gedaan zeg :D super! Leuk dat ie nog zo'n mooi plekje heeft gekregen.  ;)
Leuke fototjes, ook van lieve Tommy  :-* :-*  wat een scheetje is het zeg. Ik zou daar wel de hele dag kunnen zitten kroelen met hem. Dan nog denk ik dat hij het langer volhoudt als ik,  ;) :P ;D hahahaha.
Succes met de verbouwing!

Groetjes,
Dafrinja

parkpop

Hoi Caroline,

Hartelijk gefeliciteerd met de volgende telg uit je valkparkieten.

Groetjes
Fred en Ulani :)

Paula

Allereerst gefeliciteerd voor en met Ed!  :D
Zo te lezen hebben jullie samen een leuke dag gehad. Ff lekker bijtanken in deze drukke periode.
En ook vandaag lekker druk met Jasper en de juffen op de lunch (maar ook wel gezellig, lijkt me).

Fijn dat First het zo goed doet. En Van Gils en Perle, een echte wip! Hopelijk is het ook een goede geweest en mag je ook bij hen dit keer bevruchtte eitjes vinden.
Ik ben benieuwd of de eitjes van Unique & Queenie bevrucht zijn.

Veel succes met de (a.s.) nestjes en met de verbouwing!
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Ida

Hi Caroline,

Ooooooohh wat een lieffie is First  :-*
Mijn hart smelt altijd als ik donsjes zie......ik vind ze zo lief !
Fijn dat het goed met hem/haar gaat.
Hopelijk komen er snel meer van die kleine donsjes bij.

En je Tommie is een echt kroelliefhebber zeg.
Rico vind het door de tralies niets - die vraagt alleen kroeltjes met een kusje erbij als ie bij me zit, het is zo'n lieverd  ;D

Nog proficiat met Ed en veel succes met alle drukke werkzaamheden.
Heel goed dat je even tijd voor jullie samen hebt gepland  ;D

groetjessssssss Ida