## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

♪ Marlies

Lekker hè, zo'n dagje zon, zee en water. :D

Isabella heeft ook groen licht gekregen zie ik wel. Morgen weer een leuk uitje voor jou en Sanne.

Veel plezier bij Yvon, maar dat zal wel goed komen. :P

Fijne zondag !! ;)

Larissa

hey hey

Veel plezier met het ophalen van je mooie meiske en veel plezier bij Yvon

Geef je Rain een extra kroeltje van me

Groetjes Larissa

smiley

Hallo Caroline

Het wachten is voorbij morgen mag je je mooie meisje ophalen bij Yvon  ;D
Ik had begrepen dat je ook nog even langs Carco gaat doe haar de groetjes van mij ;) ;) en maak er een gezellige dag van .
We willen wel snel weten natuurlijk wat Tommy van haar vind !!
En foto's natuurlijk als je tijd hebt  ::) ::) ::)

Groetjes Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Paula

Heel veel plezier bij Yvon en Caroline, Caroline!  :P
En veel plezier met het ophalen van Isabella.
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Jel

Veel plezier met het ophalen van Isabella ;)
Groetjes Jel
Kus van Zilver en Ayo;)
Groetjes van: Crocky (R.I.P. 14-04-2008), Zilver, Ayo (R.I.P. 07-09-2010), Spyke, Ivana (R.I.P. 15-09-2011)

lynette

Oe spannend hier, Bijna je nieuwe aanwinst in huis.

Kom snel weer gluren naar hopelijk nieuwe foto's :D

Groetjes  doeiii

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

*Esther*

Gerdy

laat ons nou niet zo lang wachten op de foto'sss ben echt heel benieuwd.

gr gerdy

Caroline

Dank je wel voor de leuke berichtjes.  :-*

Sanne en ik kwamen rond half 9 thuis na een hele gezellige dag met bezoekjes aan Syl & Lousie, Caroline (Carco) en natuurlijk Yvon waar ik mijn mooie meisje Isabella heb gehaald.  :D

Bedankt meiden!!  :-* :-*

Na onze thuiskomst heb ik eerst even gekroeld met Isabella en ze heeft even op mijn hand gezeten. (foto's volgen nog, misschien ??? straks nog wel)  ;)

Isabella heb ik daarna lekker in de kooi gezet waar ze wel even moest wennen aan de veel kleinere ruimte, Yvon heeft haar namelijk net voor me uit de buitenvolière gevangen.  ::)

Ondertussen ben ik even de auto terug gaan brengen bij mijn schoonzusje en zwager, die mocht ik lenen voor vandaag.  :D

En nu ben ik even aan het knuffelen met mijn kleine meisje (Sophy) die haar mama héééééél erg heeft gemist.  :P

Als zij straks op haar bedje ligt zal ik even de foto's uploaden.  ;)

Dus .... misschien tot zo!!  ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Paula

Gefeliciteerd met jouw nieuwe aanwinst, Caroline.
Wat leuk dat je Isabella al hebt mogen kroelen. En wat een mooi gewichtje heeft ze.
Nu de foto's nog!  ;)
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Caroline

Eindelijk .... Isabella is thuis!!!

Ik schreef het al, na een gezellige dag kwam ik rond half 9 vanavond thuis MET Isabella.  :D :D

Isabella heeft op de terugreis lekker bij Sanne op schoot gezeten, uiteraard in het reiskoffertje  ;) , ze was rustig en zat lekker te knabbelen aan de trogierst. Ook toen wij even naar de MC-Drive gingen vermaakte ze zich prima in de auto. We aten het gewoon gezellig bij haar in de auto op.

Zij is geboren bij Yvon en René, uit wilde ouders, in een buitenvolière waar ze gezeten heeft tot Yvon haar vanmiddag met veel beleid heeft uitgevangen.  :) Ze is dus wild ....

Toen we vanavond met haar thuis kwamen heb ik eerst even mijn camera klaar gelegd en vervolgens heb ik haar voorzichtig uit het reiskoffertje gepakt, gewoon met volle hand ....

Toen ze dit zonder tegenstribbelen toe liet heb ik haar even lekker tegen me aan geknuffeld en op de houten driehoek gezet waar ze rustig bleef zitten en ik haar voorzichtig kon kroelen.

Zelf op mijn hand stapte ze daarna keurig op .... jeetje, wat wil ik nog meer??  ;D ;D

Ik heb tussendoor snel wat foto's gemaakt, ze zijn niet van geweldige kwaliteit maar ik was ook veel te druk met Isabella bezig, het gaat ook om het idee.  ;)

Isabella

Isabella

Isabella

Isabella

Isabella woog vanavond 98 gram.  :D

Haar tante, mijn Naomi, keek nieuwsgierig naar de nieuwe bewoonster.  :D

Tommy was niet nieuwsgierig, die stond helemaal te flippen, die had het vrouwtje de hele moeten missen en was helemaal hyperdepieper toen ik de kooi open deed, ik kreeg hem niet eens scherp op de foto.  :-\ ;D

Tommy wilde kroelen, kroelen en kroelen.  :P

Daarna vond Tommy het oké.  :-*

Ondertussen was Isabella druk bezig haar kooi aan het ontdekken, ze vindt het maar vreemd in zo'n "klein" kooitje in plaats van in een volière maar nu met de lampen uit en een theedoek op de bovenkant heeft ze haar rust gevonden en zit ze lekker te slapen.

Mijn kleinste meisje (papa had een te klein shirt uit de kast gepakt  :P ) mocht niet mee vandaag en dit was één van de weinige dagen dat ze het zonder haar mama moest doen, dit viel niet mee .... na een half uurtje kroelen en knuffelen bij mama op schoot viel ze in slaap waarna ik haar voorzichtig boven in haar bedje heb gelegd.  :-*

Grappig was Sophy haar reactie toen ze Isabella zag .... "hé mam, deze is dezelfde als mijn Tommy" ze wees daarbij Tommy aan in de andere kooi bij 5 andere valkjes. Leuk dat ze nu al oog voor detail heeft en er vlekkeloos haar eigen valkje tussen uit vist en ook nog dezelfde mutatie in Isabella herkent want .... inderdaad, Tommy en Isabella lijken erg veel op elkaar, ze zijn beide getekend cinnamon opaline geelwang.  :D

Trusten allemaal!!  8)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Always look..

smiley

Hallo Caroline

Ze is erg mooi en ondanks dat de foto's volgens jou niet helemaal geweldig waren ,heb ik zitten genieten  ;D ;D
Nu maar hopen dat Tommy haar ook zal gaan waarderen  :P
Ik heb hier ook zo'n hieperkip zijn naam is Sinn ,ze gedragen zich alsof je jaren weg bent geweest .

Groetjes en droom lekker
Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Jel

wat een super mooi valkje heb je er weer bij in je collectie
haha en dat Sophy tommy herkende heb ik gemerkt toen ik met Ayo bij jou was haha

groetjes Jel, Zilver en de kleine Ayo
Groetjes van: Crocky (R.I.P. 14-04-2008), Zilver, Ayo (R.I.P. 07-09-2010), Spyke, Ivana (R.I.P. 15-09-2011)

Larissa

hey hey

wauw wat is ze toch mooi die Isabella, en inderdaad grappig zo als de kleine meid de kleinste details herkent tussen Isabella en Tommy.

geniet er lekker van

groetjes Larissa