## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Paula

Wat een nacht zeg!  :o
Gelukkig maar dat het met de kleintjes en het eitje nog goed is. Hopelijk was dit maar eenmalig!
Veel succes er nog mee.
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

carco

Wat een gedoe joh!
Gelukkig ook dat het warm was en niet hartje winter.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Kaatje

Hoi Caroline,

Ik wil je even veel beterschap komen wensen met alles meid, jeetje ... het zit even helemaal niet mee  :( Als geen ander weet ik hoe pijnlijk je rug kan zijn en daarvan heb je er maar één.

Nogmaals heel erg veel beterschap met de kinderen, en je rug en heup  :-*

Liefs, Karin

ManjaV

Hey Caroline,

Wat een verhaal zeg  :o
Ik heb het ook wel eens meegemaakt, ze waren ergens van geschrokken en wilden niet meer terug!
Maar jouw oplossing is echt geniaal!
Gelukkig dat het goed gekomen is...

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Ida

Wat een verhaal zeg, gelukkig is het goed afgelopen en doen Elia, Enjoy en het eitje het nog goed !
Hoe is het vannacht gegaan ?  Zijn Coco en Pablo rustig blijven zitten bij de kleintjes ?

Doe rustig aan - het wordt veeeeeeeeeeeeeeeeeeels te warm om veel te doen  - dus duik maar weer lekker het badje in samen met Sophy  :P

groetjes Ida

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Goeiemorgen!!!!  :D

Ik heb denk ik ontzettend veel geluk gehad, hoorde en zag ik gisterenavond niks meer in eitje 5, vanmorgen was het kleine donsje in het eitje hard aan het piepen.  ;D ;D

Mijn en hun nachtelijk avontuur lijkt dus met een sisser te zijn afgelopen, alhoewel ....

Gisterenavond kreeg ik het toch weer even benauwd ....

Ik ging expres al wat vroeger (22.00 uur) mijn rondje kweekkamer maken, ben de gedachte erachter, mocht Coco weer niet in het blok willen ik in ieder geval niet zoals de vorige avond tot half 2 in de weer ben met ze.  ;) Nou, hier deed ik goed aan want prompt kwam die tuttebel weer haar blok uit en toen ik de lampen uit deed ging ze weer op de stok zitten naast Pablo.  :-\

Nu wist ik wat ik moest doen dus na een minuut of 10 deed ik weer 1 TL-lamp aan en jawel hoor, ze ging keurig eten.  ;D

Toen ik rond half 12 naar bed ging zat ze netjes in het blok en kon ik de TL-lamp weer uitdoen, de nacht-spot bleef uiteraard aan.  ;)

Vanmorgen om half 7 zat ze nog keurig in het blok.  :D

====

Sanne, Jasper & Sophy zijn inmiddels weer koortsvrij en ook Jasper is vandaag weer lekker naar school.

====

Zo, jullie zijn weer helemaal op de hoogte ....

Mijn vogeltjes hebben een fris badje en een fles lekker koel water, met deze extreme warmte doe ik dit 2 x op een dag. Hun bakjes zijn gevuld met Teurlingszaadjes en het was vandaag onkruidzaad - en pelletsdag, hiervan hebben ze in elke kooi een bakje hangen van ieders en die wordt 2 x per week gevuld. Genieten is dat voor ze.  :D

Wij gaan even de grote boodschappen doen, nu het nog niet zo warm is met de auto en daarna is het waterpret.  8)

Tot later!!  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

haha de gekke tuttebel  ;D gelukkig loopt het allemaal verder goed.

veel waterpret vanmiddag.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Paula

Gelukkig is het nu wel goed gegaan.
Wat een eigenwijsje om dan prompt het blok uit te komen. Zou het misschien toch vanwege de warmte zijn?
Succes met de kleintjes en het laatste piepei!

Fijn dat alle kinderen weer helemaal opgeknapt zijn.
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

happymar

Ik ben vanochtend begonnen met dit dagboekje maar wat een gezellige boel bij jullie .
Ben ook zeker van plan je boekje te blijven volgen..
Erg leuk en leerzaam
Groetjes Marian

TheaV

Gelukkig gan de kids weer goed. En het "nachtelijke"valkendrama is gelukkig ook  zonder gevolgen gebleven.
Nu gieneten van bijna weekend.....
Fijn weekend en kroel van Dino

Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Caroline

Even snel want het is veel te heet met een laptop op schoot ....  :-\

Het vliegveld 10 km verderop geeft 35 ° C aan op dit moment.  :o

Vogeltjes maken het gelukkig goed en zijn niet eens zo gek veel trager dan normaal.  :D

Herinneren jullie nog 2 E-donsjes??

* 24 juni, Nederland speelde een WK-wedstrijd tegen Kameroen, werd  Elia geboren, een wit donsje.  :D

* 28 juni, Nederland speelde een WK-wedstrijd tegen Slowakije, werd Enjoy geboren, een geel donsje.  :D

--> tromgeroffel <--

* 2 juli, Nederland speelt straks een Wk-wedstrijd tegen Brazilië, werd  ??? ::)  :P geboren .... een wit donsje!!!!  ;D ;D ;D

Het laatste donsje van het E-nest van Pablo & Coco is eind van vanmorgen geboren uit het eitje wat van de week zo ijskoud is geworden.

Weer een wit donsje, het is al mooi opgedroogd en al gevoerd en maakt het prima!!!!

Later op de dag maak ik de naam bekend en plaats ik nieuwe foto's van de E-tjes.  :D

Wel toevallig hè, een nestje van 3 donsjes en alle 3 geboren tijdens een WK-dag dat Nederland moest spelen??  ;D ;D

Zo, ik ga straks mijn oudste kindertjes ophalen, i.v.m. de warmte hadden zij continuerooster van 8.45 - 14.15 uur en groepen 5 (van Sanne) - 6 - 7 - 8 gingen naar het openlucht zwembad hier in Veghel.  8) :D

Tot laterzzzzz!!!!!

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Jel

Nou Carolien wat het helemaal uniek maakt is dat je donsje ook nog eens op een dag geboren zijn dat het Nederlands elftal wint  ;D
Groetjes van: Crocky (R.I.P. 14-04-2008), Zilver, Ayo (R.I.P. 07-09-2010), Spyke, Ivana (R.I.P. 15-09-2011)

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

*Yvon

Hoi hoi

Het is maar goed dat ze geen 11 eitjes hebben die uitkomen.  ;D
Kon je een heel elftalnamen bij elkaar zoeken.  :D

Gefeliciteerd met de donsjes !!  ;D

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >