## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline

Citaat van: TheaV op 22 juni 2010, 06:18:20
Wat een  giga geweldige foto's weer.!!!  En zoveel!!!  Wat zijn ze allemaal  mooi!!!!  Maar vooral die ène natturlijk..... :)
Heb jij mijn mail en PB nog ontvangen??
Gaat het lukken????


Niet alleen maar foto's kijken, hoor Thea, ook lezen.  :( ;D ;)

Immetje wel gehad, mailtje niks van gezien.  ::)

Zie dus hieronder mijn gekopieerde antwoord .... vandaag krijg je een immetje terug. Ik ben nu boven op de mini laptop (tussen de strijkwas door  :P) en ben zo weg dus zal het waarschijnlijk later op de avond zijn als alles op bed ligt want Ed is weer zo werken tot half 12 en dan is het voor mij moeilijk om te surfen.  8)


Citaat van: Caroline op 21 juni 2010, 21:49:22


D-Day, vanaf vrijdag best onverwachts samen met Dannii ook van de pap af.  :D Tot gisteren toe ging het best heel erg goed .... vandaag weet ik het nog niet, ik weeg en pap altijd tussen 22.00-23.00 uur.  ;) Maar Thea, is hij vanavond en morgenavond op gewicht gebleven of beter nog aangekomen dan krijgt hij het groene licht en mag ook hij woensdag - zoals je vroeg - verhuizen.  ;) Ook jou immetje heb ik ontvangen en zoals ik er nu tegenaan kijken met nog een berg foto's te plaatsen denk ik dat ik die niet meer vandaag ga beantwoorden maar morgen, oké?  :-[ ::)


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

De foto's waren weer schitterend en vertederend om tezien.  :-*
Het zal dalijk wel een stukje stiller en rustiger worden als ze verhuisd zijn.  :D
Maar het zal dan ook wel weer een gemis worden.  :)

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Saar

Ik vind die kooi erg mooi Caroline... :D
Ga zelf ook eens kijken of ik die eventueel kwijt zou kunnen :-[ ;D

Always look..


Claudia74

Citaat van: Caroline op 22 juni 2010, 00:02:26
Citaat van: Claudia74 op 21 juni 2010, 23:08:42
Caroline,

Oh wat is de kooi leuk ingericht!

Heb je toevallig in 1 van die winkels een mooie touwring voor in de kooi gezien?? :) kan ik dat mooi combineren met het ophalen ;) heb ook zo'n acrylspeeltje gehaad de kinderen vonden m helemaal leuk :D mag nog een speeltje bij dus en een mooie touwring ;)

Gr. Claudia


Bij de Beestenpot in Uden hadden ze de goedkoopste touwringen, blanktouw.  :D

[


Dankjewel voor je reactie Caroline!

Ik wil eigenlijk heel graag een touwring van gekleurd touw ik heb m hier wel eens gezien dus mocht iemand denken hé die heb ik let me know! Ik bedoel zo'n touwring met franjes zeg maar niet een 'strakke' touwring...  ???


Sally

Je hebt je kooi wel erg leuk ingedeeld zeg. ;D
Leuke speeltjes allemaal! Het 4tal zal zich wel erg vermaken.


TheaV

Citaat van: Caroline op 22 juni 2010, 09:55:30
Citaat van: TheaV op 22 juni 2010, 06:18:20
Wat een  giga geweldige foto's weer.!!!  En zoveel!!!  Wat zijn ze allemaal  mooi!!!!  Maar vooral die ène natturlijk..... :)
Heb jij mijn mail en PB nog ontvangen??
Gaat het lukken????


Niet alleen maar foto's kijken, hoor Thea, ook lezen.  :( ;D ;)

OOOOOOOOOHHHHHHHHHH  echt niet gezien!! Was al naar bes, wij  zijn om  5 uur op, dus kon niet meer wachten...Maar we komen !!!! Als het jou uitkomt....Jippie

Immetje wel gehad, mailtje niks van gezien.  ::)

Zie dus hieronder mijn gekopieerde antwoord .... vandaag krijg je een immetje terug. Ik ben nu boven op de mini laptop (tussen de strijkwas door  :P) en ben zo weg dus zal het waarschijnlijk later op de avond zijn als alles op bed ligt want Ed is weer zo werken tot half 12 en dan is het voor mij moeilijk om te surfen.  8)


Citaat van: Caroline op 21 juni 2010, 21:49:22


D-Day, vanaf vrijdag best onverwachts samen met Dannii ook van de pap af.  :D Tot gisteren toe ging het best heel erg goed .... vandaag weet ik het nog niet, ik weeg en pap altijd tussen 22.00-23.00 uur.  ;) Maar Thea, is hij vanavond en morgenavond op gewicht gebleven of beter nog aangekomen dan krijgt hij het groene licht en mag ook hij woensdag - zoals je vroeg - verhuizen.  ;) Ook jou immetje heb ik ontvangen en zoals ik er nu tegenaan kijken met nog een berg foto's te plaatsen denk ik dat ik die niet meer vandaag ga beantwoorden maar morgen, oké?  :-[ ::)





Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

TheaV

Ik zie het nu pas op mijn werk....... jou berichtje vanmorgen gemist, was al  naar mijn werk. En  vanmorgen  vroeg alleen in jouw boekje gelezen......
Dus je zie ons morgen.!!!!!  En  wij jou....ik hoor nog wel waar/hoelaat.


Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Claudia74

hé Caroline,

nog een vraagje waar heb je dat speeltje met die eendenkop gehaald  ;) die is  8)

ik hoor/zie het wel!

Gr. Claudia

parkpop

Hoi Caroline,

Complimenten voor je klusacties naast alle andere zaken die je al doet.  ;)

Ulani doet het goed hier in Zoetermeer, is een ware vliegacrobaat in toch een beperkte woonkameromgeving. Hij had laatst opeens een lelijke bui, waarom snap ik niet, maar iedereen was de klos. Gewoon venijnig bijten en zo. Heeft wellicht iets met het volwassen worden te maken. Maar bijna altijd een schatje die bij je komt zitten, kop tegen je wang aan en verplicht kroelen dan hoor. Pak niet een bakje chips of bakje ijs, onze rover komt er direct aan net als bij een mok koffie en wil meedoen...stuur je nog wel foto's binnenkort, blijf lezen op de site. Fluit uiteraard ook als de beste..en herkent zelfs mijn voetstappen op de trap...en begint dan te roepen..

Groetjes
Fred  :) 

Caroline



Dank je wel Fred,  voor je leuke update weer over Ulani.

Fijn te lezen dat het nog steeds goed met hem gaat en inderdaad, ik denk dat zijn slechte humeur met zijn pubertijd te maken heeft gehad.  ;)

Als ik het zo hoor ....ehh, lees  ;), lijkt hij qua karakter heel erg veel op zijn papa Unique, dat is ook zo'n heerlijk beestje.  :-*

Geef hem maar een lekker kroel van me.

Groetjes van hier!!  :D

====

Claudia, dat speeltje heb ik ook in Uden gehaald bij de Beestenpot Dierenspeciaalzaak Mr. v. Coothstraat 1 5401 BK Uden.  ;) Een superfijne winkel waar ik erg veel haal voor mijn beestjes. Daarnaast ga ik naar de groothandel fa. Heesakkers Kampweg 9a 5469 EX Keldonk, hier haal ik alles voor de vogels, alleen hebben ze hier geen speeltjes.  :-\

Ik ga jullie immetjes beantwoorden .... vanavond tussen 22.00-23.00 uur weeg ik de D-tjes en zijn de gewichten naar mijn zin, krijgen Sammie en Dino groenlicht voor morgen.  ;)

====

Tuurlijk iedereen bedankt voor de leuke reacties.  :-* :-*

JOOP! & Juicy, Vlindertje en Nina maken het super in hun nieuwe kooi, je ziet ze echt genieten in het ondergaande zonnetje wat begin van de avond naar binnen schijnt en ze spelen veel met de nieuwe speeltjes.  :D

Als laatste nog even een leuk nieuwtje.  ;D ;D

Vanmiddag betrapte ik Van Gils & Perle tijdens een heuze wip!!  :P ::)

Nu hebben zij rust en zitten in de kooi samen met Kouros & Lou Lou maar ik zag Van Gils (het kereltje wat hier in de tuin op mijn hoofd kwam geland) nog niet eerder zo'n goeie wip maken. Dit was de eerste keer dat ik hem goed zag "vegen" dus ik heb de volgende keer - als ze in september een blok krijgen - toch iets meer vertrouwen in de eitjes als de afgelopen keren.  8) Die waren onbevrucht.  :-\

Unique & Queenie, Giorgio & Anaïs en Eros wonen nu ook in de kweekkamer waar zij hun zomerstop zullen doorbrengen.  ;)

Verder weinig veranderingen hier ....

Fijne avond, allemaal.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Claudia74

ok dan denk ik voordat ik naar Veghel ga eerst ff in Uden een stop maak ;D

nou ik ben erg benieuwd of ze goed genoeg gegeten hebben! ik hoop van wel want Sebastiaan was al helemaal blij :-\.

wat ik al eerder mailde kan ik dat eivoer beter ruilen voor parkietzaad?

hoor/zie het wel!

Claudia

ps hoe is het met je rug voelt het al iets beter aan?



TheaV

Dan lees ik het pas morgenochtend....ppppfffff. ( of ik sta ff op als ik wakker wordt....hihihi)


Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/