## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

TheaV

Maar............. vaak is een afscheid ook een nieuwe begin.
En ik kan  niet wachten tot we mogen aftellen......


Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Saar


Sally

Leuke foto's van het D nest Caroline.

Ze zijn om te zoenen!! En wat groeien ze toch zeg!

Hoe gaat het nu met Sofie?

Beterschap met Thomas! Erg pijnlijk lijkt me... :s

Gerdy

wat zijn ze weer mooi..het blijft genieten om ze te zien.

gr Gerdy

valkchico

Wat heb je toch een paar prachtige valkjes zitten, het is dat ik aan mijn limiet zit en me daar ook echt aan wil houden.
Heb ondertussen al genoeg koppels waar ik ook niet meer mee wil kweken, en niet weg kan en wil doen  ;D

Kom nog wel weer eenkeer kijken hoor bij je!

gr Esther

Claudia74


Caroline

 ;D ;D ;D

Ondertussen geniet ik nog volop van ze.  :P ;)

Even een snelle update dan ....

* Doris (Bo) is vandaag 7 weken, hij vindt het wel makkelijk zo elke avond zijn spuitje pap.  ::) Vanavond heeft hij mooi pech, hij krijgt alleen nog maar een paar ml. voor de lekker maar niet meer om zijn buikje te vullen, dat mag hij zelf gaan doen.  ;)

* Djuul (Sammie) wordt vrijdag pas 7 weken maar eet toch al ietsje beter dan Doris, daarom doet zij vanavond solidair mee.  :D

* D-Day (Dino) is morgen 6 weken, voorlopig krijgt hij nog 2 x per dag pap, hij heeft dit nog nodig. Hij heeft wel de trosgierst ontdekt.  :D

* Dannii (Noo-Noo) is pas 5 1/2 week en krijgt ook nog 2 x pap. Sinds een tijdje zit ze niet meer steeds op de bodem en ook zij heeft de trosgierst ontdekt. Ze zit inmiddels weer prachtig in de veren en als zij 6 weken oud is, gaan D-Day en zij beide op 1 papmaaltijd over.  8)

Dus .... allemaal positieve berichten.  :D

Foto's ga ik het weekend proberen maar misschien wordt het pas maandag ....

* we lopen deze week de avond 4-daagse, vanavond beginnen we, elke avond 5 km met alle 4 de kinderen.

* Ed heeft deze week 2 hele dagen cursus inclusief overnachting

* zaterdag krijg ik zelf bezoek en is Ed werken

* zondag is Ed ook werken en is het vaderdag voor hem en onze beide vaders en .... mijn broer is jarig waar we heen moeten en ons nichtje werd gisteren 19 en viert het zondag.  :o

Dus .... ik doe mijn best maar ==> beloof voor dit weekend niks.  ::)

====

Iedereen bedankt voor de leuk berichtjes en complimentjes.  :-*

@ Esther, helemaal leuk, je bent altijd welkom.  ;)

@ Nynke, dat kan kloppen want jouw Sisi en Djuus hebben dezelfde papa en mama.  :D

@ Sally, Sophy is weer beter, alleen nog een nasleep van erg moe en veel huilen maar dat gaat vast snel over. Thomas zijn vinger weken we nog steeds elke avond in de soda, ik smeer geen Betadine meer, het verliest nog steeds wat wondvocht maar elke dag een beetje minder, bedankt dat je ernaar vraagt.  :-*

@ Paula, dank je wel, ik heb meestal gewoon doorzichtige nagellak op maar vind nu met het zonnige weer een zilveren ook wel eens leuk.  8)

Mijn bakkie koffie is op, ik ga weer gauw verder met de vogels.  ;)

Fijne zonnige dag!!  8)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

hoi caroline,

fijn dat het hier goed gaat  :D
geniet lekker van je zonnige dag, heerlijk hoor  :-*

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Claudia74

leuke update weer ;D 8) Fijn om te lezen dat Djuul/Sammie het lekker doet  :-*

hoezo een drukke week en weekend  :o

succes met de wandel4daagse! Dapper hoor met 4 kinderen 8)

TheaV

Citaat van: Claudia74 op 15 juni 2010, 09:53:09
Citaat van: TheaV op 14 juni 2010, 06:48:05

En ik kan  niet wachten tot we mogen aftellen......



the same here  ;)

laten we dan gewoon samen  doen???  Om  zo gezelliger, toch? heb jij  een  dagboekje, of komt dat nog?
Jij zult Djuul/Sammie dan weleerder mogen  halen, dek ik. Zo'n boekje is verslavend....
Ben wel  benieuwd of het jouw 1e valkje is etc.....


Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Caroline



Vanmiddag een nieuwe mooi besteld voor JOOP! & Juicy.  :D



H X B X D = 154 X 81 X 54 cm



Hij is betaald en ik krijg hem binnen 5 werkdagen aan huis geleverd.  ;)

Daarna rustig aankleden met nieuwe speeltjes, stokken e.d. en voor de grote vakantie verhuizen JOOP! & Juicy dan (voorlopig nog samen) met Vlinder en Nina Ricci in hun nieuwe kooi.  :)


De Jockkooi waar ze nu inzitten is namelijk een kweekkooi en daarin komt in de zomermaanden weer Unique & Queenie die dan in september weer een blok krijgen.  ;)

Verder weinig tijd en weinig nieuws.  ;)

Fijne dag!!  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Serita

Ik zeg goede keuze :D ik ben heel blij met de kooi, en Jennah vind hem ook prachtig!

Veel plezier met de kooi!

(ps. let met in elkaar zetten goed op dat je de tralies aan de binnenkant doet zeg maar, wij hadden eentje verkeerd om gedaan looolz  8))

Rob S

He Caroline,

Bliksems wat een grote kooi! Gaan daar maar 2 valkjes in?

Groetjes

ylona

hoi meis,

volgens mij heb ik prescies  de zelfde kooi alleen een maat groter, en ik heb de onder kant er bij getrokken,echt helemaal verbouwd maar wel een super kooi.

waarschijnlijk komt balou bij mij wonen, ze heeft mogli een tijdje erbij gehad en die gile heel erg, nu heb ik mogli weer terug genomen en een popje bij kirsten voor hem gehaald, maar ja nu is natuurlijk balou zijn vriendje kwijt en gilt de boel nu bij elkaar. Judith wilt er geen e meer bij ze kan niet tegen de herrie, ik heb haar gezegd dat ze hem anders maar bij mij moet brengen want ik zou het zielig vinden als hij geen aandacht meer krijgt.
ik hou je op de hoogte.

gr ylona  :-*

carco

Klik op het plaatje voor onze site!