## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Paula

Zoiets zien zal zeker schrikken zijn, maar gelukkig is het goed afgelopen. Het had veel erger kunnen zijn.
Zo heeft mijn zoon ooit, doordat hij voorover over zijn stuur klapte en op de grond terecht kwam, zijn kaak gebroken.
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Kimm

ach die tomas, sneu en schrikken inderdaad zeg. ik ben blij dat het meevalt.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Claudia74

Zo die Thomas maakt het spannend zeg die heeft een hele slinger gemaakt :'( gelukkig dat er met een paar schrammen vanaf gekomen is! Inderdaad Vorstenbosch klinkt erg bekend voor ons ter ver om te fietsen uiteraard (alleen Sebastiaan fietst zelf de andere 2 bij mij op de fiets)

Mijn oudste Sebastiaan is ook zo'n stuntpiloot ::) dus ik kan me enigzins wat bij voorstellen. Keihard racen als een gek maar dan gelukkig net op tijd stilstaan of een geparkeerde auto ontwijken ::)

Gister met vrienden naar Coxse Hoeve geweest ken je misschien ook wel ;) kinderen lekker in de speeltuin wij lekker op t terras quality time voor de papa's en mama's en de kindjes moe maar voldaan :D

Vanmorgen gewoon binnen Gemert gefietst overal binnendoor en omgeving Kasteel. Samen met een vriend met 3 kinderen en ik met 3 (zei al tegen hem daar krijg je praat van 2 volw. 6 kinderen.... 8) ) maar dat ging goed incl. 2 speeltuin bezoekjes en ranja als toetje bij ons thuis.

Kom straks nog ff spieken voor de foto's nu ga ik er 3 in bed rammelen  ;D.

Tot latersss

Caroline

* Het D-nest *

* Doris * Djuul * D-Day * Dannii *

Ik schreef het van de week al, de D-tjes maken het prima alleen Doris en Dannii hebben een huidinfecte gehad, veroorzaakt door het Stafylokok-baterie, dit is een lichaamseigen bacterie, wat betekend dat iedereen hem bij zich draagt zowel de mens als de meeste dieren. Bij een verminderde weerstand, meestal niet bekend waardoor,  kan het de kop op steken, bij mensen is dit ook de veroorzaker van de wel bekende "krentenbaard" bij valkjes (vogels) dus deze huidinfectie. :-\

Inmiddels zijn zowel Doris als Dannii weer genezen, de huid ziet er weer gezond uit na enkele daagjes Biotex-badjes. Eenmaal in de veren zie je er bijna niks meer van na de eerste rui met 4 maanden hebben ze eenzelfde verenkostuumpje als elke ander valkje.

Ik heb een leuke serie foto's gemaakt, kijk mee en zie hoe goed ze er alweer uit zien. 8)

* Doris *

Doris isgeboren 27 april 2010, nu 27 dagen oud.

Doris is een bonte cinnamon MAN split witmasker {X1 opaline}

:-*

* Djuul *

Djuul is geboren op 30 april 2010, Koninginnedag, nu 24 dagen oud.

Djuul is een cinnamon opaline POP split bont en witmasker

* D-Day *

D-Day is geboren op 5 mei 2010, Bevrijdingsdag, nu 19 dagen oud.

D- Day is een cinnamon MAN split bont witmasker en {X1 opaline}

* Dannii *

Dannii is geboren op 7 mei 2010, nu 17 dagen oud.

Dannii is een bonte cinnamon opaline POP split witmasker.

* Doris & Djuul *

De 2 oudste ....

:-* :-*

* D- Day & Dannii *

De 2 jongste ....

* Doris & D-Day *

De 2 kereltjes .... Doris met bont, D- Day zonder maar beide worden effen zacht-grijs = cinnamon.

* Djuul & Dannii *

De 2 meisjes .... Dannii met bont, Djuul zonder maar beide met dezelfde mooie pareltjes die je zullen behouden. :D

* Doris * Djuul * D-Day * Dannii *

Op dit moment zijn er 2 jongen gereserveerd, welke 2 is nog niet bekend. Zodra ze alle 4 in de veren zitten mogen Ria en Claudia omstebeurt kiezen. Dit betekend dat er nog 2 over blijven, deze zijn nog te reserveren, mocht je interesse hebben, laat me dit dan weten. 8)

Ik hoop dat jullie genoten hebben, ik wel.

Fijne avond nog. :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

bobbie

Claudia74

ow ik heb weer genoten van de foto's :D

ze zijn zo kjoet zeg steeds meer veertje en dan de looks die ze hebben geweldig  ;D

Sally

Ik heb ok genoten  ;D

Wat groeien ze toch hard op korte tijd he!

Ik ben helemaal weg van Doris  ::)

Paula

Wat een leuke serie mooie familie portretten. En dan Doris op die laatste foto!! WAT een smoeltje! Om op te vreten!!  :-* Wat kijkt hij daar lief!
Geweldig Caroline!
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

wauwie... ik zie een kleine Lizzy  :-* :-* :-*

Ze zien er allemaal superlief uit hoor!!

Kusje voor Thomas, jeetje wat zul je geschrokken zijn  :-* :-* :-*

Caroline

Klopt Manon, weer een kleine "Lizzy"  8)

Nel, Claudia, Sally, Paula & Kim, thanks voor de enthousiaste reacties.  :-*

====

Vanmorgen even een snelle nestcontrole gehouden, Van Gils pakte het vel van mijn hand en liet niet meer los.  >:( :( :-X :-\ :censuur :'(

Het is helemaal blauw aan het worden.  :o

* De eitjes van Armani & Princess zie ik nog steeds niks.  :-\

* Van Gils & Perle's eerste eitje (20 mei) geschouw ik ook als NIET bevrucht. Eitje 2 en 3 zijn pas 3 en 2 dagen dus gun ik het voordeel van de twijfel en  vanmorgen .... lag er eitje 4.  ;D

Verder weinig nieuws .... jongen van het D-nest maken het goed zoals jullie op de foto's kunnen zien, mijn eigen valkjes doen het ook allemaal super. Youp heeft het naar zijn zin. En zelf zit ik ook weer langzaam wat beter in mijn velletje.  8)

Hopelijk gaat het zonnetje vandaag weer lekker schijnen, kunnen we weer genieten.

Fijne dag.  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

De kleintjes zien er goed,mooi en lief uit.  :-*
Wat gaat het toch allemaal snel met die kleintjes.  :D
Gelukkig heb je bij Doris en Dannii optijd in kunnen grijpen en is hun verenpakje alweer mooi genezen.

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Always look..

Wat een Schéétjes zeg!
Ik vind Djuul zo'n lief koppie hebben! :-[

kus voor thomas! die zou ook wel geschrokken zijn!

xx

Saar

Leuke foto's :D
Gelukkig heb ik niet van die tijgers... Bij mij pikken ze wel, maar me blauw bijten doen ze niet meer! Kan de meeste gewoon kroelen ;D

Nynke

Wat een pitbull die van Gils.
Kan me voorstellen dat het bont en blauw is.
Onze Sisi kan er ook wat van  ;D