## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Caroline,

Gisteren weer begonnen in je boekje omdat ik ontzettend achter liep, vandaag weer verder en weer helemaal bij inmiddels  ;)

Allereerst nog van harte gefeliciteerd met Sanne haar verjaardag, heel erg leuke foto's heb je van haar gemaakt en inderdaad, wat is ze toch al een mooie dame aan het worden  :-*

Youp is ook weer thuis las ik, ik moet zeggen dat het een mooi vogeltje geworden is zeg  :o

En verder, ja .... prachtige foto's van het C en D nest, de Dtjes zijn zo lief om te zien, wat een schatjes, en wat een snuitjes hebben ze toch, om over de keurig mooie kroppen nog maar te zwijgen. Fijn dat ze het zo prima doen!

En heel erg spannend hier, ik ben heel erg benieuwd met van Gils en Perle, dat zou wel heel erg leuk zijn  ;D

Probeer het inderdaad een beetje rustig aan te doen met jezelf, de laatste maanden is er veel gebeurt en dat zijn dingen die niet in de koude kleren gaan zitten. Sterkte ermee meid!

Liefs, Karin


Caroline

Citaat van: carco op 18 mei 2010, 11:14:42
Vergeet ik je bijna te vertellen dat Hagrid opa geworden is  :D

Groetjes: Caroline.


Gaaf!!!!!  ;D ;D

Dat betekend dat Eros & Perle overgrootouders zijn geworden.  ;) :D 8)

====

Leuk nieuws nog even hier ....

Van Gils & Perle zaten te WIPPEN!!!!  :P

Bedankt Karin voor je lieve berichtje.  :-* :-*

Paula, namens Sanne bedankt voor het cadeautje voor haar verjaardag.  :-* :-*

En tuurlijk Hermien en Syl ook thanks.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Saar


carco

Klik op het plaatje voor onze site!




Anke

Hoi Caroline,
Hoeraaaaaaaa Go van Gils en Perle!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Marian

Hoi Caroline,

Haha, die van Gils, de schat. Wat heerlijk dat ie nu een wip vriendinnetje heeft :-*

Ik lig hier op dit moment helemaal in een deuk. Gino hier is aan het proberen om een bakje van de tralies af te krijgen met een hoop kabaal. Whahah en moet je Indy daarbij zien kijken ::), "waar bende gij nou helemaal mee bezig, zot da ge bent"  ;D ;D

Groetjes uit Den Bosch en knuffie van Indy en Jasmijntje :-* :-*

Paula

Nou, dan zal de 'jonge valken vrije vakantie' iets korter worden misschien?
Ik ben benieuwd of er eitjes komen bij Perle en VanGils en of ze inderdaad bevrucht zijn!
Veel succes (de vogeltjes dan he!  ;)) en jij veel plezier ermee!  :)
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

lynette

Joepie!!! You Go BOY!!!! whahaha hij snapt het eindelijk  ;D


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Caroline



Ja, echt heel erg grappig!!!!

Van Gils, het wildkleur mannetje wat hier in de tuin op mijn hoofd is geland, wat mij uit koos als zijn nieuwe baasje, wat van mij al meerdere keren een popje kreeg waarmee hij geen klik had en die hij in de pootjes beet als ze kippetje gingen zitten voor hem ....

Die Van Gils is in love!!!!  ;D ;D ;D

Echt kei leuk om te zien.  :D Hij bewaakt zijn blok met zijn leven, hij slaapt samen met Perle op 1 stokje, ze kroelen samen en .... vanmiddag zag ik ze voor het eerst wippen.  8)

Perle heeft een dikke eierkont .... ik verwacht denk ik morgen of anders overmorgen wel een eitje van haar. Zou inderdaad wel erg leuk zijn als ze daadwerkelijk donsjes krijgen en retespannend!!!!

Perle is een bonte cinnamon opaline witmasker POP

Van Gils is wildkleur maar verder is alles een verrassing wat betekend dat als ze:

- alleen wildkleurtjes krijgen, hij geen splits heeft.
- ze ook witmasker jongen krijgen, Van Gils split witmasker is
- ze ook bont jongen krijgen, Van Gils split bont is
- ze ook cinnamon jongen krijgen, Van Gils split cinnamon is
- ze ook opaline jongen krijgen, Van Gils split opaline is

Uiteraard kunnen ze ook nog jongen krijgen met meerdere mutaties, dan heeft Van Gils meerdere splits.  ;)

====

Bij Armani & Princess lag vanmiddag het derde eitje, eitje 1 en 2 is nog te vroeg om iets in te zien, bij hen zie ik het altijd een paar daagjes later.  :)

====

En .... vanavond is Chucky verhuisd.  :D





En vandaag wederom weer heel triest nieuws te horen gekregen ....

Mijn oudste broer zijn maatje, zijn gabbertje al sinds ze beide beroepsmilitair waren, is gisteren dood achter zijn pc gevonden in huis ....  :'(

Een hartstilstand, 42 jaar en gewoon aan het computeren en pats boem DOOD ....

Moeilijk te bevatten hoor. Mijn broer was hier vanmiddag even en hij kan het ook nog niet echt bevatten. Ondanks dat ze beiden geen militair meer zijn, hebben ze altijd contact gehouden.

Ik ben er zelf ook al de hele dag een beetje door uit mijn doen. Ik kende hem natuurlijk ook al zeker 20 jaar.  ::)

42 jaar .........



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Het houd ook niet op bij jullie he....
42 jaar....... :'(
Ik kan me voorstellen dat je hierdoor van slag bent.
Sterkte!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Tjeeeeeeeetje.....  :-\
Helaas staat voor doodgaan geen leeftijd.  :-\
Heel veel sterkte met weer een verlies . :-*
Doe het rustig aan !!!

En van Gils is er dus eindelijk ingetrapt en daarbij heb jij hem betrapt.  ;D ;D
Ben heel benieuwd welke splitten bij hun tevoorschijn gaan komen.  :D
Leuk en spannend gaat het heir weer worden wat betreft al die eitjes die gaan komen.  :D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Manon*

Jeetje, het mag nu jullie deurtje wel voorbij gaan... het idee alleen al... zo zit je te computeren en zo ben je er niet meer!

Heftig hoor  :-\

Sterkte  :-\ :-*

Liefs Manon

Super dat van Gils nu is gevallen voor Perle en helemaal leuk dat je nie goed weet wat er uit kan komen..... hier weet ik de splits van Bibi ook niet, dus dat is bijna net zo spannend.... hahahahaha.... succes!!

carco

Jeetje wat vreselijk zeg  :'(

Sterkte!

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Hermien

Het gaat maar door bij jullie. Tjonge, wat heftig! Is ook veel te jong, 42, om al over te gaan. Heel veel sterkte met ook dit nare nieuws weer een plekje te geven.

Verder nog even over Van Gils en Perle. Ooit schreef je dat je helemaal niets, maar dan ook niets met wildkleur valkjes had. Afgelopen jaar heeft Van Gils je echter wel helemaal 'om' weten te krijgen. Nou heb ik nulkommanulzeroniente verstand van mutaties, maar wat zou het een giller zijn wanneer de eitjes van hem en Perle bevrucht blijken te zijn er allemaal prachtige......ik durf het bijna niet te typen......eh......eh......, nou ja....eh......prachtige.......eh.....



WILDKLEURTJES.....


uit gaan komen..... ;D  ;D  ;D  ;D


                                 

Gerdy

jemig meid..ik kan me heel goed voorstellen dat je hier weer helemaal van slag van bent..

ik liep al weer even wat achter maar ik heb heerlijk zitten genieten van je foto's en dan Doris..ik ben helemaal verliefd op hem geworden..wat een scheetje

wat heerlijk voor van Gils.. ik ben inderdaad ook heel benieuwd wat daar allemaal uit kan komen.

liefs Gerdy