## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Kimm

wow genieten hier hoor. prachtige foto's  :D

slaap lekker meid  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar


bobbie

Hallo Caroline,

Ik heb hier zitten genieten van de foto's, en die kukeledosies hahaha, wat een kroppen joh. Nog even en ze kukelen naar voren. :D

En wat een heerlijke foto's van de kids. Sanne wordt inderdaad groot, waar blijft de tijd. Vandaag is Renzo ook al weer 7 jaar geworden, het vliegt.

Geniet nog maar even van de oudste jonkies, nog even en ze zijn opgehaald.

groetjes, Nel :)


caro

Hoi Caroline,

Nog gefeliciteerd met Sanne. Ik las ook nog iets over 2 uitvaarten in de familie. Wow dat is heftig. Gecondoleerd en sterkte ermee.

Ik heb weer zitten genieten van je mooie jongen.


Groetjes

Caroline
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

amazingleeuwtje

Sjoooooo liep ff wat achter bij je :-\...
Heerlijke foto's Caroline en nu kreeg ik een big smile op mijn smoelie van dat koppie van Sophy en helemaal toen ze eenmaal een hapje mocht nemen hahahahaha geweeeeeeeeeeldig ;D...
Ook weer genoten van al je ukkies :-* :-* :-*

Liefs uit een ietwat warmer Moordrecht ;)

Elles

Hey caroline!

Cairo is veilig thuis gekomen. ze stapt makkelijk op:D echt super lief. Nu zit ze lekker te slapen op het schommeltje en met haar snaveltje te knarsen.  Kip is nog wat schuw naar cairo toe. Maar dat zal in de loop van de dag morgen wel helemaal goed komen.

nogmaals enorm bedankt:D

groetjes van Kip, gerrit en cairo!

lynette

Hoi Caroline,

Wat een mooie prachtige geweldige foto's zeker van de valkjes maar vooral van je dochters. Ohh wat groeien ze toch gigasnel. Ik weet nog goed toen ik Diégo op kwam halen dat Sophy nog in de box lag  ;D. Geloof dat ze nog geen half jaartje oud was.

Ps. Ik ben heel benieuwd wat er nog meer geboren gaat worden. Het is al een heel Alphabet geleden dat ik bij jou een valkje ophaalde. Dit was Diego (Extreem)  ;) Ik zie nog dat filmpje voor me dat hij bij jou op je handen geboren werd. Helaas was hij me een keer te slim af en is hij ontsnapt uit zijn kooi en de grote wereld in gevlogen :(. En heb hem niet meer terug gevonden  :'( ik denk nog heel vaak aan hem.

Groetjes Lynette


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Sally

Hoi Caroline,

Leuke foto's allemaal!
Ik kijk uit naar donderdag  ;D

Kan ik eindelijk jou en je beestenbende int echt ontmoeten  :)


Groetjes!  :-*

Hermien

So, had je niet ff kennu waarschuwuh met je felle kleuren? Hier komt bij mij altijd spontaan ene Mi Graine op af. Heb jij daar geen last van? In ieder geval heb ik wel weer leuke foto's voorbij zien komen van hele lieve valkjes.

                                  ;D   ;D   ;D   ;D

Paula

Hoi Caroline,
Ook Chicco (Chance) is veilig thuis gekomen en zit lekker in zijn kooi.
Ik had ook nog een paar foto's gemaakt, maar helaas, Photobucket doet weer vreemd. Misschien lukt het morgen.

Bedankt voor de leuke ontvangst en bedankt voor de goede zorgen voor Chicco!  :-*
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Caroline



Dank je wel, Elles en Paula, voor jullie update over Cairo en Chicco.  :-* :-*

Fijn te lezen dat ze het goed hebben gemaakt tijdens de reis en natuurlijk altijd leuk als de nieuwe huisgenootjes naar de wensen zijn, van zijn of haar nieuwe baasjes.  :D

Ik vond het er leuk om jullie beide nu ook eens live te zien na de berichtjes over en weer en wil jullie bedanken voor het vertrouwen.
  :-*
Heel veel plezier en geluk met jullie nieuwe maatjes en ik vertelde het al, als er iets is of jullie hebben gewoon een vraagje mag je me altijd mailen, immen of bellen.  ;)

====

Goedemorgen allemaal!!  :D

Zoals jullie waarschijnlijk al hadden begrepen zijn gisteren Chicco (Chance) en Cairo verhuisd naar hun nieuwe baasjes.  :)

Vanavond komt Piet zijn Chucky ophalen en a.s. donderdag rond half 2 komt Sally om haar mooie lieve geelwangmeisje mee naar België mee te nemen.  :D

* Dit betekend dat alle C-tjes weer goed terecht zijn gekomen.  :-*

* De jongen van het D-nest maken het ook goed en worden bijna te goed gevoerd door beide ouders.  :o

Doris, de oudste, is vandaag alweer 3 weken en kleine Dannii 11 dagen. Ze dragen inmiddels allemaal al weer een ring, de oogjes zijn geopend en vooral de 2 oudste worden al hele valkjes.  ;D

* Dan heb ik bij Armani & Princess een klein "ongelukje" (niet echt maar zo noemde ze vroeger een ongewenste zwangerschap toch??  ;) ) De meeste weten het misschien nog wel of hebben het gelezen, Armani & Princess krijgen erg moeilijk donsjes ....

Het eerste jaar, 2008, kregen zij 3 prachtige jongen in 1 nest, mijn Lou Lou, Binky van Hermien en Rexy bij de moeder van Jeanine maar daar bleef het helaas zo'n beetje bij.  :-\ In 2009 kregen zijn uit verschillende nestjes 1 jong wat ze doordat het alleen was flink verwaarloosde en met 10 dagen al volledig op pap stond. Dit was Remy die nu bij Peggy woont en dit jaar ging het eerste nest weer niet goed, 3 eitjes leeg, 1 eitje geopend en het embryootje half opgevreten en 1 bevrucht eitje verhuisde naar Giorgio & Anaïs en daar is Chance (nu Chicco van Paula) uitgekomen. Het daarop volgende nestje waren wederom 4 lege eitjes en na een paar weekjes zonder blok zag ik ze weer wippen en kregen ze toch weer een blok van me waarin ze 2 eitjes legde maar ook deze eitjes gingen of maakte ze kapot.  :-\

Mijn bedoeling was dat na dit fiasco voor hen het kweekseizoen voorbij was. ::) Maar door alle rompslomp hier in huis, ben ik te laks geweest en ben ik hun blok vergeten weg te halen.  :-[ Een slordige fout, ik weet het.  :-X

Zaterdag was ik Princess kwijt en lag ze keurig op een eitje te broeden en zondag lag er een tweede eitje bij.  :-\ Helaas niet helemaal gepland maar weggooien vind ik dan ook weer zo wat.  ::) Ze, Princess, heeft dan wel 2 1/2 nestje gelegd maar deze zijn, door het kapot gaan/maken van de eitjes, niet volledig bebroed geweest en ze hebben ook nog geen jongen groot gebracht dit jaar en vorig jaar trouwens ook niet.  :-\ Dus conditioneel moet het geen probleem voor hen zijn, ze zitten er super bij.  :D

Of ze bevrucht zijn weet ik helaas niet, Armani & Princess wippen meestal IN het blok.  :P

* En ook Van Gils & Perle hebben een blok terwijl dit niet de bedoeling was.  :-\ Ik had hen in een kweekkooi (papegaaienkooi) gezet in de kweekkamer. Deze stond toch leeg en ik dacht - kunnen ze nog een beetje meer naar elkaar toe trekken dan wanneer er 6 vrijgezelle dames om hen heen zitten in de grote kooi in de huiskamer.  ;) Een blok had ik hen natuurlijk niet gegeven want Perle haar laatste nestje was in november (waar ik Vlindertje van hield) en zij mochten pas weer in september .... helaas dachten ze daar zelf anders over.  :( Afgelopen week werd Van Gils al erg fel tegen me, ik kon amper in de kooi komen, hij viel me echt aan.  :o En het weekend maakte Perle nestjes in de voerbakken en op de bodem van de kooi.  ??? Aangezien Perle al enkele jaren keurig haar eitjes in het blok legt en ik helemaal geen valkjes heb die zomaar ergens eitjes leggen heb ik dit hoop ik nu ook weten te voorkomen door haar en Van Gils gisteren een blok te geven, Perle had al een eierkont.  :( Van Gils ging gelijk in het blok broeden op het zaagsel en Perle ging in het gat zitten in "ik moet een ei leghouding". Eigenlijk had ik hen liever weer terug geplaatst in de grote kooi in de huiskamer maar omdat ik bang was dat Perle dan het het eitje op ging houden en legnood zou krijgen nu toch maar liever een blok.  :-\

Eigenlijk tegen mijn principes in deze 2 "nestjes" want na Sanne's verjaardag, 15 mei, mogen ze hier geen (eerste) eitjes meer leggen, juli & augustus zijn MIJN rustmaanden wat betreft de valkjes.  ::)

Of de eitjes van Perle bevrucht zullen zijn weet ik ook niet aangezien Van Gils nog niet eerder wipte.  :P

Dus .... misschien nog 2 nestjes maar .... misschien ook wel niks meer.  8)

Fijne dag, allemaal, het zonnetje schijnt hier heerlijk!!!  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

amazingleeuwtje

Oh oh oh daar gaat je rustmaand ;)

Gefeliciteerd trouwens met blz 600 ;D

carco

Klik op het plaatje voor onze site!




Hermien

Persoonlijk zou ik het toch wel super vinden als Van Gils en Perle ineens met prachtige jonkies gaan komen, hoor. Spannend!

                             ;D   ;D   ;D   ;D

carco

Vergeet ik je bijna te vertellen dat Hagrid opa geworden is  :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!