## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline

Ja Anke, klopt!!!!

Van hetzelfde koppel, alleen .... die werd een dag te vroeg geboren en toen heb ik er Quinny van gemaakt.  ;)

Hij woont bij Manja.  :D

Maar dit keer is ze het wel gelukt om een koninginnedonsje te krijgen.  :)

====

Dank je, Petra.

Wat betreft ons konijntje Sproet .... ik geef hem mmorgen de enting en kijk het aan tot maandag zoals de dierenarts voorstelde maar heb eerlijk gezegd spijt dat ik de knoop gisteren niet door heb gehakt.  :-[

Sproet kan zijn achterpootjes echt niet gebruiken. Alleen gisteren dus een tijdje na de enting.

Hij slaapt veel en krijgt gelukkig veel liefde en gezelschap van zijn broertje Harry, die de hele dag tegen hem aan komt liggen.  :-*

Ik ben bang dat het niet goed zit ....  :'(

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

☺ Pita ☺

Aaaah jha is idd geen goed vooruit zicht.
Maar ik denk niet dat hij/zij pijn heeft en je hebt meer dan je best gedaan Caro.
Je hebt het beestje in ieder geval een kans gegeven.
Knuf van mij ;)

Paula

Wauw!!
Mooi om te zien hoe zo'n kleintje zich uit het eitje werkt!
Gefeliciteerd met het 2e D-donsje!

Hoe gaat het met de C-tjes?

Veel succes met Sproetje, maar ik denk dat hij het niet gaat redden. Je hebt het in ieder geval met veel liefde en aandacht geprobeerd om hem terug gezond te krijgen.
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Ida

Ooooooh wat supergaaf om te zien hoe Djuul zich uit het eitje werkt  :D Ik vind het steeds een wondertje om te zien !
En dan die enthousiaste Jasper en Sophie op de achtergond, heerlijk toch.

Proficiat met dit Koninginnedonsje maar ze zien er allebei goed uit  ;D

Sterkte met Sproet ........
Een heel fijn weekend.
groetjes Ida en een knuffel van Rico

amazingleeuwtje

Wat een gaaaaaf filmpje Caroline, ik moest gelijk aan Barry denken ;D... De natuur kan ook zo mooi zijn wauw...

Gefeliciteerd met Djuul ;D :-*

Hoop dat Sproetje sterk genoeg is om op te knappen :-* Maar meestal zit je gevoel wel goed in dit geval helaas :-\.

Liefs Syl

*Manon*

Geweldig filmpje Caroline  ;D ;D

En dat commentaar van je kindertjes!!!!
Heel erg leuk!

Ik duim voor Sproet dat hij snel opknapt!

Gefeliciteerd met de twee mooie donsjes!
Erg mooie mutaties komen eruit..... vooral een kleine Lizzy 

Liefs Manon

•=Bonnie=•

Wat vreselijk sneu voor je knijn  :'(  Dat ziet er niet best uit, arm ding.

En gefeli met je koninginnendagdonsje :) Djuul, haha, hoe kom je er op :)

Sally

Gefeliciteerd met Djuul!!
Leuke filmpjes en leuke foto's!

Wat erg voor Sproet, ik hoop dat ie alsnog opknapt na zijn 2e enting, want zo heeft ie natuurlijk geen leventje meer :(

:-*

Hermien

Aaaaah, wat een lief filmpje. Het is duidelijk hard werken voor zo'n kleintje om uit het ei te komen, hè? Wel leuk om het nu eens gezien te hebben. Bedankt voor het plaatsen. En ach, een eigen prinsje of prinsesje. Leuke naam, Djuul. Proficiat, meid! En een dikke knuf van mijn  Veertjes.

:-*   :-*   :-*   :-*

Gerdy

wat is het toch een geweldig gezicht om zo'n kleintje uit het eitje te zien vechten..en dan dat wegschoppen van het dopje met zijn pootjes..echt helemaal super.

gefeliciteerd met Djuul..super gave naam.

heel veel sterkte met sproetje..arme lieverd.

gr gerdy

..Neline..

:o wat gaaf dat filmpje! geweldig zeg! echt mooi om te zien hoe zo'n klein wondertje zich uit het eitje wurmt. erg leuk dat je dit met ons wilde delen!  :D

Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

Caroline

Dank je wel voor jullie kei enthousiaste reacties!!!!  ;D ;D ;D

Het gaat super met Doris & Djuul en de overige 3 eitjes ontwikkelen zich goed dus hopelijk deze week nog 3 donsjes.  :D

* Chicco & Cairo krijgen op dit moment 2 x per dag pap en dit gaat goed, ik stap van de week over op 1 x.  8) Verder doen ze het goed in de grote lummelkooi, krijgen ze hun veertjes die pa afplukte weer terug en worden het al hele valkjes.  8)

* Chucky & Chili zijn een stukje jonger en krijgen dan ook nog 3 x per dag pap, als de andere over gaan op 1 x krijgen zij nog maar 2 x pap.  ;)

Erg veel valkjes-nieuws heb ik op het moment niet.  ::)

Valkjes doen het super allemaal!! Hier en daar eentje in de rui maar dat hoort erbij. De koppeltjes die nu in rust zitten, zie je echt weer genieten van elkaar  :-* , kun je echt merken dat ze dit tijdens de kweek weinig kunnen omdat ze dan de zorg over eitjes en jongen hebben.  ;)

Nieuwe koppeltjes zie je steeds meer naar elkaar toe trekken en Dior & Cartier wipwappen bijna dagelijks.  :-X hopelijk zijn ze niet uitgewipt als ze in september een blok krijgen.  ::)

Foto's probeer ik morgen of overmorgen even te maken, Ed is werken en om half 7 vertrokken, net is hij 3 minuten thuis geweest om zijn voetbaltas  :P te halen om vervolgens rond half 8 weer thuis te komen.  8) Dit betekend dat ik de hele dag met de kinderen alleen ben en geen moment heb om even mezelf terug te trekken in mijn kweekkamertje - ik kan niet die 4 van mij zonder toezicht laten.  :-\ :(

Morgen en overmorgen heeft Ed middagdienst (15-23 uur), ik probeer dan morgen als ik naar de puppycursus ben geweest met Fleur even tijd vrijte maken voor foto's.  ;)

Dinsdagochtend heb ik de begravenis van mijn tante, ik kan met mijn ouders mee rijden, het is namelijk in Roosendaal, ook in Brabant maar toch nog zeker 2 uur rijden als alles tegen zit.  :-\

====

Even off-topic:

* Het gaat niet goed met Sproet, ik heb nauwelijk verbetering gezien na de enting die ik hem gaf rond een uur of 1.  :-\

Lopen doet hij helemaal niet meer maar als ik eten en drinken binnen handbereik leg, eet en drinkt hij nog wel steeds.

Aangezien de dierenarts dacht dat het ook een ontsteking kon zijn en het dus even tijd nodig heeft om de ab zijn werk te laten doen, wil ik het aan blijven zien tot maandag maar ik zie hem eerlijk gezegd alleen maar achteruit gaan, soms lijken zelfs zijn voorpootjes ook minder te gaan werken.  :'(

Zielig hoor.  :(

====

Ik ga koken, misschien kom ik later nog even bij kletsen en anders een hele fijne avond allemaal.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

willianne

Ontzettend gaaf om te zien hoe Djuul uit het ei komt,leuk dat je het gefilmt hebt!! :-*

Fijn weekend!