## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

amazingleeuwtje

Hoest met je neus Caroline? Niet blauw geworden of pimpelpaars ;)

Liefs uit een stil maar zonnig Moordrecht :-*

Paula

Daarnet kreeg ik een telefoontje van Caroline over de uitslag van het DNA van de veertjes van Chance.

                         Chance is een man!!
                                   :D   :D   :D   :D
YES!!!     YES!!!
          

Dus Chance word Chicco!
Ik kan bijna niet wachten tot ik hem op mag gaan halen!!
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Klik op het plaatje voor onze site!




Saar


Ida

Hi Caroline,

Had je nog niet gefeliciteerd met al je jarige valkjes, bij deze dus wat zijn ze  mooi  ;D
En wat een lekkere update was het weer !

Met "onze" Rico gaat het nog steeds super, hij is lekker in de rui en heeft dus af en toe geen zin.
Vindt het nu alle veertje kriebelen nog lekkerder om gekroeld te worden  :P
Blijft wel volop fluiten, brabbelen en macho gedrag vertonen, dus meneer maakt het goed  ;)

Heel fijn weekend en geniet (net als wij) van het zonnetje !
Ida en een knuffie van Rico

Saar

Ik kom jou eens even een

brengen! :-*
Al dat gezeik van sommige mensen verdien je niet :-*

Kimm

Paula, wat geweldig nieuws voor je :D
En de omgedoopte naam vind ik ook heel erg leuk!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi Caroline,
Gefeliciteerd met al je jarige april valkjes ;D
Wat zijn het toch een knapzakken allemaal.
Hopelijk gaat het goed met je zielige neus!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Paula

Bedankt allemaal!

En Saar:
Citaat van: Saar op 23 april 2010, 18:25:39
Wat leuk voor je Paula! :D gefeliciteerd!

Jij 'extra' bedankt.  ;) Ik weet dat jij Chicco ook erg mooi vind. Alleen heb jij de pech dat het een ventje is!
Ook voor jou komt er vast snel een mooie jonge dame waar Gerrit helemaal mee in zijn nopjes is!  :)

Prettig weekend allemaal!
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Saar

Citaat van: Paula op 23 april 2010, 19:09:47
Bedankt allemaal!

En Saar:
Citaat van: Saar op 23 april 2010, 18:25:39
Wat leuk voor je Paula! :D gefeliciteerd!

Jij 'extra' bedankt.  ;) Ik weet dat jij Chicco ook erg mooi vind. Alleen heb jij de pech dat het een ventje is!
Ook voor jou komt er vast snel een mooie jonge dame waar Gerrit helemaal mee in zijn nopjes is!  :)

Prettig weekend allemaal!


Komt allemaal wel goed :D Geniet van je kereltje :D

Kaatje

Hoi Caroline,

Van harte gefeliciteerd met al je lieve april valkjes  :-* Ook wil ik je nog even persoonlijk bedanken voor de leuke verjaardagskaart, je even een knuffel brengen en je een heel fijn en zonnig weekend wensen  :-*

Liefs, Karin

Caroline



Dank je wel allemaal voor de lieve berichtjes en Saar voor de dikke knuffel.  :-*

Ik ben ook verliefd op al mijn jarige valkjes en ook op mijn jongen en mijn andere valkjes.  8) ;D

En ja, super voor Paula, Chance is zeker een man. Volgens de berekening wisten we het al maar we wilden 100 % uitsluiten dat het een reversed crossing over was.  ;)

Dit was trouwens wel mijn rekord van uitslag van Gendika krijgen.  :o

Gisteren zo rond 17.00 uur deed ik de envelop met veertjes op de bus en vanmiddag rond kwart over 4 dacht ik even bellen of ze morgen open zijn ....

Ik zei mijn naam en begon mijn zin met: ik heb van de week veertjes opgestuurd .... toen maakte zij de zin af met: van een valkparkiet, die heb ik toevallig net geanalyseerd en ik weet de uitlslag al.  :o :D ;)

Ik ga even voor je kijken .... het is een MAN!!!  :)

Dus binnen 24 uur na verzenden de uitslag, dit maakte ik nog nooit mee.  ::)

Na alles spanning rondom Sun en .... het feit dan mijn kleine kereltje, onze Jasper, volgende week 4 dagen op kamp gaat met zijn school, heb ik best wel wat koppijn en Ed is werken dus mogen de kids opblijven dus ben ik niet zo veel online vanavond.  ;)

Oooh, en het neusje .... korstje is er helaas vannacht afgegaan in bed maar het is toch verder mooi droog. Ik smeer het 1 x per dag in met Calendulan in de hoop dat het  mooi geneest zonder lidteken. Het botje eronder is nog wat gevoelig maar al met al vind ik het reuze mee gevallen zijn als je na gaat hoe zwaar dat deurtje is.  :o

Ik wens iedereen een heel fijn en vooral zonnig weekend.  8)

Liefs Caroline

PS. ik probeer het weekend nog wat foto's te maken maar beloof niks  :-X .... morgen heb ik een kinderfeestje waar ik samen met Jasper naar toe moet van een klasgenootje van hem en aansluitend van neef Damian die alweer 2 jaar wordt. En zondag staat in het teken van Jasper zijn kamp, op zich is pakken niet zo'n werk maar wel als je alles van de voren moet merken of labelen en op een checklist moet schrijven. Zo ook een begeleidend schrijven moet maken over zijn medicijngebruik en andere gewoontes.  ::) :P

Ooh, en sinds gisteren heeft onze Sophy een nieuw bedje (in plaats van een ledikantje), een echt prinsessenbed met bloemen noemt ze het, en ze is de koningin te rijk.  ;D

Nu ga ik echt ....  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

amazingleeuwtje

Heej Caroline,

Ik kom je zomaar ffies een knuffie brengen, nee niet zomaar maar omdat ik vind dat jij een toppertje bent.. Meer hoef ik niet te zeggen :-* :-* :-*....

Liefs Syl

Larissa

Ik kom je hier ook nog ff bedanken voor alle tips en adviezen
Helaas heeft het niet mogen baten

dikke kus en knuffel
Larissa