## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

•=Bonnie=•

Ah nee... Oilily kwam bij mij vandaan, een reversed crossover-tje want de popjes hadden opaline-lutino's moeten zijn.

Rust zacht Oilily, sterkte Caroline  :'(

lynette



Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

..Neline..



Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

*Yvon


Geef je eigen zeker niet de schuld door te denken had ik maar dit of had ik maar dat.....
Sommige dingen kunnen wij nou eenmaal niet voorkomen.  :-\
Meer als ons best doen kunnen we niet en dat is iets wat jij toch ook hebt gedaan.

Heel veel sterkte met het verlies van Oilily !!  :-*

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

B87

 :'( Arme Oilily! Legnood is altijd een angst voor iedereen die popjes houdt! Je hebt gedaan wat je kon! :-*

Heel veel sterkte met het verlies van je lieve Oilily! :-* :-*


Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Paula

Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

christa

ha caroline

wat sneu van je vogeltje.
jou valt niets te verwijten je hebt gedaan wat je kon!

dikke kus christa :-*

hilde

het is nooit fijn een valkje afgeven ook niet aan legnood

sterkte

groetjessssss

Gerda

Ach Caroline, ze heeft bij jullie nog een paar mooie jaren gehad. En ze lijkt toch min of meer vredig te zijn ingeslapen.

Je kunt dit soort dingen toch niet voor zijn, en wat warmte en eventueel een bezoek aan de dierenarts had ze ook niet overleefd.

Sterkte  :-* Liefs, Gerda

Peggy



Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Kaatje

Jeetje Caroline,

Wat jij schrijft, is nu nog werkelijkheid geworden ook  :'( Arme Oilily, ... gelukkig lijkt ze, zoals Gerda ook schrijft .... vredig en snel heen te zijn gegaan en heb je gedaan wat je kon.

Ik wens je ontzettend veel sterkte met dit verlies en breng je een warme knuffel  :-*

Liefs, Karin

Nynke

Gadverdamme.
Je treft het niet dit jaar.
Zieke kindjes en nu Oilily....

Sisi en Xante komen je dan ook een dikke knuffel brengen!! :-*

Caroline



Dank jullie allemaal heel erg voor alle lieve woorden.  :-*

Aan de ene kant weet ik dat ik heb gedaan en wat ik kon .... mijn instinct vertelde me gisteren zeker niet dat ze er vandaag niet meer zou zijn, als ik het ook maar enigsinds niet vertrouwde had ik zelfs de wekker om het uur gezet om even bij haar te gaan kijken maar ze zat vannacht om 12 uur rustig op de bovenste stok te slapen, weliswaar op 2 pootjes maar niet meer met afhangende vleugeltjes en haar ademhaling was rustig ....

Aan de andere kant denk ik steeds maar .... had ik gisteren dan toch naar een va met haar gemoeten?? Had ik dan toch de warmtelamp boven haar moeten hangen?? Had ik haar moeten stomen met haar poepertje boven een bak kokend water?? In smeren met olie??

Allemaal dingen waarvan ik nu denk, hadden deze haar kunnen redden??

Maar aan de andere kant denk ik dan ook weer, als er valkjes flink in de rui zitten hier, zitten ze er wel eens beroerder bij dan Oilily, niks wees erop dat ze zo slecht was, ze moest een eitje leggen, daar leek het op.

En het was ook nog niet een echte legnood in die zin dat hij er niet uit kon want het was nog helemaal niet ingedaald en ze kon nog gewoon ontlasten want haar poep en urine waren beide normaal, ook haar eetlust was misschien ietsje minder maar verder at ze normaal.

Inderdaad kan ik me troosten dat ze in ieder geval fijne jaren hier heeft gehad maar ik had haar graag nog een paar jaartjes bij me gehouden .....

PS.1 Dank je wel Patty voor je mooi gemaakte plaatje.  :-*

PS.2 Inderdaad Bonnie, Oilily was Pino die mijn moeder bijna 4 jaar geleden bij jou haalde ....



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Paula

Citaat van: Caroline op 13 april 2010, 15:13:14


Allemaal dingen waarvan ik nu denk, hadden deze haar kunnen redden??


Caroline, twijfel niet! Je hebt gedaan wat je kon. Zoals je zelf al schreef, kreeg je gisteravond niet de indruk dat Oilily heel erg slecht was.
Als het eitje nog niet was ingedaald, hadden olie smeren en wisselbaden haar ook niet geholpen.
Nu is ze in haar vertrouwde omgeving rustig ingeslapen. Ik denk dat dat ook heel wat waard is.
Je hebt goed gehandeld. Ik denk niet dat je meer had kunnen doen!
Sterkte.
                   
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)