## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

☺ Pita ☺

Ze groeien als kool Caroline , het gaat veels te snel he?
Groetjes Petra.

Paula

Citaat van: ☺ Pita ☺ op 12 april 2010, 22:22:40
het gaat veels te snel he?
Groetjes Petra.


Nou?!  ::)  Ben ik niet helemaal met je eens hoor Petra!  :D
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Zyra

Jeetje wat een rot week heb je achter de rug zeg, allemaal ziek en dan ook Oilily die met een eitje zit. Hopelijk blijft de migraine een beetje achter en heb je er niet al te veel last van :-*

De B-tjes en de C-tjes zijn enorm gegroeid in de tijd dat ik er niet was zeg! ben ik even blij dat ik nu weer even kwam kijken, dan kan ik de mooie B-tjes nog even zien voor ze verhuizen, want wat gaat de tijd snel zeg! en weet wel dat ik terug kan bladeren maar jij gaat zo snel in je boekje dat dat bijna niet te doen is ;)

Hopelijk gaat het morgen goed met de kids weer naar school en ben jij ook snel van de diaree af.

Groetjes Dees

♪ Marlies

Fijn om te lezen dat het met jullie en de valkjes goed gaat. :D
Lijkt me nou echt geen pretje om zowel langs onder als langs boven leeg te lopen. :-\

De jongen van Giorgio en Anaïs worden ook weer mooi, net als Chance natuurlijk. :D

Ik denk toch ook dat Chili gele wangetjes gaat krijgen, ::)

Ach en Joop!.  :D
Zo te lezen is dat ventje dolgelukkig met z'n poppetje.
Ik kan me voorstellen dat je er wel eens bang voor bent dat hij er in blijft, maar dan is hij wel gelukkig geweest. Beter een kort goed leven dan een lang en slecht.

Hopelijk is je migraine ook weer zo over.

Groetjesssssssss ;)

Caroline



Rust zacht, lieve Oilily ....







Vanmorgen toen ik beneden kwam trof ik Oilily's lichaampje levenloos in de kooi.  :'( :'( :'(

Gisterenavond twijfelde ik nog even, zou ik een warmtelamp boven haar kooitje hangen maar ze zat lekker te slapen, weliswaar op 2 pootjes maar ze zat er niet zo slecht meer bij als eerder die dag, ze had gegeten en wat gedronken, ik had er vertrouwen in dat het beter met haar ging ....  :-[

Het lijkt erop dat ze vannacht een soort nestje heeft gemaakt op de bodem van de kooi, toch duidelijk omdat er een eitje aan zat te komen, het eitje was nog niet helemaal ingedaald, in broedhouding is ze zo ingeslapen ....  :'( :'( :'(

Had ik nu toch maar .... is de vraag die me steeds bezig houd.  :-\

Oilily kwam ruim 3 jaar geleden bij me wonen, als man aangekocht bleek het toch een popje te zijn met als resultaat dat ze bij Coco, de super dominante mannelijke valk van mijn ouders, geen leven had. Ze werd zo mishandeld dat ze zelfs met een tik met haar hoofdje in de kooi zat. :-\ Dit is hier wel weer gestopt maar hoorde ze de stem van mijn moeder dan begon ze weer te schudden met haar hoofdje. Er moest een oplossing komen ....

Mijn ouders zijn net al ik, elk beestje wat hier komt wonen gaan niet zomaar weer weg alleen nu moest er in het belang van Oilily worden gedacht. Zelf had ik een kooi met enkele vrijgezelle dames, de meeste ook opgevangen en Oilily kreeg een plekje in deze groep. Ze is nooit een echt mensenvalkje geworden, hierdoor is mijn band met haar ook nooit zo close geworden en ze had weinig met de andere valkjes maar leek een fijn leventje te leiden in de groep. :)

Oilily zou 25 april 4 jaar zijn worden en heeft nooit eitjes gelegd, wel zat vaak kippetje in/tegen haar speeltje en bevredigde ze zichzelf in het badje, in het water, het was een gekke griet dan. :)

Dit laatste zag ik haar vrijdag nog doen en zaterdagochtend hing ze nog onderste boven in haar speeltje, duidelijk nog niks aan de hand .... ::)

Ik ben bang dat haar eerste eitje haar fataal is geworden, mogelijk door haar leeftijd (bekkenkanaal wordt bij poppetjes nauwer als ze geen eitjes leggen). :-\ Een tijdje geleden schreef ik nog ergens op het forum dat ik gelukkig nog nooit legnood heb meegemaakt en nu dan toch??

Oilily krijgt een plekje in onze voortuin onder de apentreiter ....


Rust zacht, lieve Oilily ....





Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

ach wat zuur caroline  :'(  :'(
ik vind het heel erg verdrietig :'(

ik wens je heel veel sterkte meid  :-*

Rust zacht lieve Oilily... :-*  :-*



liefs kim  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Always look..


Anke

Hoi Caroline,
:'( :'( :'( :'( :'(
Wat verdrietig dat Oilily is gestorven :'(.
Dit heb je niet kunnen voorzien.
Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies :-*
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Angel_Rob

Liefs Angèl en Damian


bobbie

 :'( :'( :'(

Wat verdrietig. :'( Ze heeft wel een superleventje bij je gehad, anders was ze nooit zover gekomen om een eitje te ontwikkelen.

veel sterkte Caroline. Verwijt jezelf niets hoor. Vogels zijn steengoed in het verbergen van "zich niet lekker voelen". :-\

Nel

smiley

Hallo Caroline

Ik wil je ook graag sterkte toewensen met dit verlies  :'( :'(
Het is gewoon niet te geloven hoe snel zoiets kan gebeuren ,terwijl je er met je neus bovenop zit .
Maar zoals we allemaal weten zijn vogels echt meesters in het verbergen van het ziek zijn .
Voel je niet schuldig ,ze heeft een heel goed leven gehad bij jou .
dikke knuffel vanuit Rotterdam !!

Groetjes Conny




bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Saar


carco

Ach meis wat erg  :'(
Dit had je niet kunnen voorzien:als het legnood geweest is kan dit zo vreselijk snel gaan. Jezelf geen verwijten gaan maken hoor.

Sterkte!

Groetjes en een grote knuffel:

Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Hermien

Ach, wat triest is dit weer. Maar ze heeft bij jou zeker nog een paar prachtige jaren gekend. Dat mag je beslist niet vergeten, hè? Oilily, wat een schitterende naam voor zo'n mooi meiske. Jammer, dat je niets meer voor haar hebt kunnen doen, maar je hebt echt alles gedaan wat nodig was, hè? Soms kun je de dood gewoon niet vóór zijn. Nu krijgt ze ook nog eens een hele mooie plaats onder de Apentreiter.....( als ik nou toch eens wist wat dát was....).

Sterkte met dit verlies en een troostknuffel van mij en mijn 'Veertjes'. Vette hug erbij van onze ge  :censuur le Binky!


                        :'(   :'(  :-*  :-*

Rianne