## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline



Ben ik weer ....

Na 55 minuten wachten waren we eindelijk aan de beurt en wat ik al vermoedde, Thomas durfde niet over te geven, mede door zijn PDD-NOS raakte hij in paniek en hierdoor heeft hij tegen gewerkt en zit heel zijn gezicht vol met bloeduitstorinkjes. Niet 10, niet 20 maar echt honderden.  :o

Ik vroeg al door de telefoon of dit mogelijk was - herkende het ook van een kennisje van me die verkeerd had geperst tijdens de bevalling - maar ze wilde hem toch zien en namen niet het zekere voor het onzekere ....  ::)

En toen kwam ik net thuis en jawel hoor, zat Sanne bibberend op de bank bij Ed, ook zij had flink overgegeven in de tijd dat ik in het ziekenhuis was.  :P

Gaat lekker hier in huize ## Binky's friends ##  >:(

Nu ligt alles weer op bed, emmer ernaast, Ed is de honden uit laten .... ik ga naar bed!!!!  ;D

Tot morgen.  8)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Paula

Dan valt het met Thomas gelukkig nog mee. Maar ja, nu heb je dus 2 zieken in huis. Hoe is het met Ed? Heeft hij nog nergens last van? Want jullie zijn nu allemaal aan de beurt (geweest). Dan zal je man er ook nog wel last van krijgen.

In ieder geval wens ik jullie allemaal heel veel beterschap. Hopelijk kunnen jullie toch nog enigzins slapen.
Bij deze dan ook: Welterusten! en succes!
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

bobbie

Ach jeetje, arme Thomas. Je krijgt het fliink benauwd als je overgeven in houdt. Arm kind.

En terecht dat de huisartsenpost Thomas wilde zien, stel stel stel .......... brrrrrr moet je toch niet aan denken. Liever een keer teveel naar de huisartsenpost als dat je niet gaat en je kind blijkt hersenvliesontsteking te hebben. Dat kan heeeeeeeeeel snel gaan. Daarin nemen ze normaal gesproken totaal geen risico. Alle alarmbellen gaan af bij assistenten en artsen als er sprake is van niet wegdrukbare petechiën.

Verwen de kids maar voor zover dat gaat. Houdt vol meid. Ik ben die tijd gelukkig al lang en breed door, maar dat het heftig was kan ik me nog wel herinneren. ;)

Groetjes, Nel :)

Saar

Hoi Caroline,
Hoe gaat het vandaag met de kindjes en met jou?
Nog een beetje kunnen slapen vannacht?
Groetjes Saar :-*

Caroline



Dat klopt, Nel.

Zelf had ik wel meteen zoiets van hè, ik kan ze niet wegdrukken, toch maar even googlen. Daar las ik dat als je ze niet weg kunt drukken je altijd de huisarts moet waarschuwen.

Nu twijfelde ik even, Thomas was niet echt ziek, geen echte koorts, kon zijn hoofd gewoon pijnloos bewegen maar ik had zo iets van bellen kan nooit geen kwaad.  ;)

Ik zei nog tegen de assistente hij durfde niet over te geven, raakte in paniek, kunnen het geen bloeduitstortingen zijn maar die zie je meestal rondom de ogen en Thomas zat bijna zijn hele gezicht vol.  :o Ze twijfelde geen seconde en overlegde meteen ,met de arts die inderdaad Thomas voor de nacht nog wilde zien. In een vroeg stadium van hersenvliesonsteking/bloedvergiftigng (meningokokken) krijgen ze wel eens eerst vlekjes voor ze doodziek worden, zo vertelde ze. Daarom nemen ze geen enkel risico, zeker niet als er ook bij overgegeven wordt.

Ja dan ga je je maar weer aan kleden en tuurlijk ga je dan me je kindje naar de hov.  ;)

Oh en Paula, geen 2 zieken maar 4 zieken, Sophy dus, al gaat het all een stuk beter, Thomas en .... toen ik gisteren uit het ziekenhuis kwam was Sanne begonnen met overgeven en .... zelf ben ik nog steeds aan de diarree.  :P

Ed heeft sinds gisteren geen diarree meer en Jasper heeft een paar flinke dunne luiers gehad vorige week maar is verder ook niet echt ziek geweest, net als Ed en ik. Geen verhoging en niet overgeven dus hopelijk heeft de rest het allemaal al gehad, het kon zo vertelde de arts bij de ene aan de bovenkant er uit komen, bij de andere van ondere en bij weer iemand anders zoals Sophy aan beide kanten en toch allemaal hetzelfde buikvirus zijn.  ;)

En Saar, ik ben 3 x vannacht zelf naar de wc geweest maar heb verder heerlijk geslapen tot half 8, toen liep mijn wekkertje af want Jasper moest natuurlijk wel gewoon naar school, die mankeert niks.  :)

====

Sophy krijgt weer praatjes en drinkt gelukkig weer normaal gedoseerd, haar eetlust is helaas nog niet terug. Sanne voelt zich slapjes maar niet meer echt beroerd en Thomas weet ik het nog niet, die ligt nog lekker te slapen.

====

Chance heeft nog steeds al zijn pennetjes en ze grijze beginnen nu goed door te komen. Hopelijk blijft het deze keer goed gaan en kan ik eind van de week eindelijk de mutatie zien en volgende de berekening het geslacht.  ;)

Vandaag staan eigenlijk het verschonen van 10 kooien op de planning, we wilden ze zelf buiten met de tuinslang een grote schoonmaakbeurt geven .... eve kijken hoe ver we komen met onze zieke kindertjes en matige conditie.  ::)

Ed moet straks om 14 uur ook gewoon gaan werken tot 23 uur.  :)

Volledige fotoreportage zal ik vandaag niet maken vrees ik maar ik zal de jongen in ieder geval allemaal even snel op de foto zetten.  :D

Fijne dag allemaal, groetjes vanuit een vermoeid Veghel.  :P



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

ach wat sneu allemaal zeg.
heel veel beterschap daar hoor caroline :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

ROCKS

Hoi Caroline,

Meid, je lijkt wel een klein prive hospital!
Ik heb het met Danny ook eens gehad toen ie tien jaar was.
Precies hetzelfde als wat jij beschrijft, alleen durfde hij wel over te geven.
De huisarts wilde hem gelijk zien, en toen we er waren wilde ze even overleggen met een kinderarts, en op het moment dat ze ons weer binnen had geroepen hoorden we een ambulance. Die was dus voor Danny! Ik had tot die tijd nog steeds zoiets van: het valt wel mee....
Maar toen ineens niet meer.
Godzijdank was het niet wat de arts vermoedde, en kon ie dezelfde dag weer mee naar huis.

Ennuh....is het besmettelijk wat ze hebben bij jou?
Nadat ik gisteravond in jouw boekje heb gelezen....kwam Maantje om half 12 haar bed uit, misselijk, heel erg. En diaree.....
Ze mocht bij mij in bed, emmertje ernaast, en om half één zegt ze: ik denk dat ik moet spugen.
Ik zei: neem je emmertje mee naar de wc.
Dat was maar goed ook, want ze redde het toilet niet!
Nu ligt ze op de bank, lekker onder een slaapzak, tv te kijken.
Mag best een dagje thuis blijven.
Lekker veel aandacht aan d'r besteden, dat voelt al een stuk fijner.
Nu maar hopen dat haar zusje niet ziek wordt.

Heel veel beterschap bij jullie thuis!

Liefs, Nellie


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Angel_Rob

Liefs Angèl en Damian


Caroline



Thanks!!!!  :-*

We hebben nu ook nog een valkje in de ziekenboeg, nou je niet helemaal ....

Oilily, mijn vrijgezelle lutinootje van 4 jaar, opvangvalkje wat eerst bij mijn ouders woonde, moet volgens mij een eitje leggen, haar eerste eitje.

Ik schreef het al, ze is vrijgezel, dus ze heeft geen kereltje, ze zit al ruim 3 jaar samen met de andere vrijgezelle dames in de grote kooi in de huiskamer. Kippetje zitten en zichzelf bevredigen doet ze in het badje. ???

Vanmorgen zat ze met met 2 pootjes op stok, knik in de staart, vleugeltjes wat afhangend. Ze eet wel gewoon, poepjes zijn goed en ze is niet in de rui. Ik heb haar eventjes apart gezet, even rust voor haar en op deze manier kan ik ook mocht het nodig zijn een warmtelamp boven haar zetten.
Uiteraard hou ik haar goed in de gaten maar zoals het er nu uit ziet is het nog geen legnood want het eitje moet nog indalen.  ;)

Ik heb net foto's gemaakt van Nikki, Buddy, Beau, Chance, Cairo, Chucky en Chili .... deze zal ik vanavond plaatsen, mocht er uiteraard niks tussen komen.  ;)

Oh en nog even leuk nieuws, het eerste eitje van Pablo & Coco is BEVRUCHT!!!!  ;D

Tot laterzzzzzzzz.  :P



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Paula

Citaat van: Caroline op 12 april 2010, 09:15:01

Oh en Paula, geen 2 zieken maar 4 zieken, Sophy dus, al gaat het all een stuk beter, Thomas en .... toen ik gisteren uit het ziekenhuis kwam was Sanne begonnen met overgeven en .... zelf ben ik nog steeds aan de diarree.  :P

Je hebt gelijk, Caroline, even niet goed geteld.
Gelukkig zijn Ed, Jasper, Sophy en jij over het ergste heen.
Nu Thomas en Sanne nog en dan allemaal goed herstellen.
Beterschap allemaal!

Citaat van: Caroline op 12 april 2010, 09:15:01

Chance heeft nog steeds al zijn pennetjes en ze grijze beginnen nu goed door te komen. Hopelijk blijft het deze keer goed gaan en kan ik eind van de week eindelijk de mutatie zien en volgende de berekening het geslacht.  ;)
Volledige fotoreportage zal ik vandaag niet maken vrees ik maar ik zal de jongen in ieder geval allemaal even snel op de foto zetten.


Ik ben reuze benieuwd, ook naar de foto's.
Hopelijk blijft het allemaal zo goed gaan!

Citaat van: ROCKS op 12 april 2010, 09:15:45
Ennuh....is het besmettelijk wat ze hebben bij jou?
Liefs, Nellie

Ik denk dat het een virus is, Nellie en dat half Nederland hiervan last zal krijgen. Zelf heb ik enkele dagen gehad dat ik mij niet echt lekker voelde, diaree had e.d. Gelukkig niet zo erg als bij Caroline thuis.

Succes met Oilily en Proficiat met het eerste bevruchtte eitje van Pablo en Coco!
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

amazingleeuwtje

Hoi Caroline, wat een ziekenboeg is het bij jou nu, hoop dat ze allemaal snel beter worden, lijkt wel of het in de lucht zit, ik hoor het vaak op dit moment..
Helemaal toppie dat Chance weer plukvrij is ;D..

:-* Voor jou ziekenboeg..

Jel

Zo Carolien wat een ziekeboeg!
beterschap voor je kindjes en sterkte er mee.

Groetjes Jel en een knuffel van Zilver
Groetjes van: Crocky (R.I.P. 14-04-2008), Zilver, Ayo (R.I.P. 07-09-2010), Spyke, Ivana (R.I.P. 15-09-2011)

*Manon*

Jeetje wat een ellend Caroline  :-\
Ik hoop dat de zieken snel beter worden hoor!

Beterschap voor jullie  :-*

Liefs Manon

Anke

Hoi Caroline,
Pfffff het is met recht een ziekenboeg bij jou.
Beterschap voor iedereen en uiteraard gefeliciteerd met het bevruchte eitje!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Ida

O jeetje wat een ziekenboeg zeg  :-\
Heel veel beterschap voor jullie allemaal en een extra dikke knuffel van Rico

liefs Ida