## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

amazingleeuwtje

Betere berichten, heeerlijk Caroline ;D
En die Joop gaaf hoor ;D

Caroline



Hoi hoi!!!!

Nog steeds goeie berichten vanuit Veghel.  :D

Gisteren leek het even of Giorgio & Anaïs nu Cairo flink gingen plukken maar ze hebben het vandaag niet verergd, gelukkig.  :)

Ook Chance doet het goed, vanmorgen weer een mooi leeg kropje en de Chance is een keer of 5-6 bij de andere C-tjes in het blok geweest en heeft in die periodes flink te eten gehad en al zijn pennetjes mogen gehouden. Ik denk dat het wel gaat goed komen met deze kleine.  :D

Verder heb ik eigenlijk weinig nieuws, alles loopt gewoon lekker.  ;)

Vanmorgen ben ik terwijl er valkjes los waren met mijn camera het kweekkamertje in geweest. Ik heb een leuke serie foto's gemaakt van de geelwangetjes en bleekmaskertjes met hun partners en uiteraard van de jongen van het B-nest en het C-nest.  :D

Van de week probeer ik nog even wat tijd vrij te maken en het zo te combineren met los zijn van de valkjes om een serie foto's van al mijn witmaskertjes te maken en een serie van alles wat oranje wangen heeft. Lijkt me wel leuk en op die manier zijn ze allemaal weer eens op de foto geweest.  ;)

Ik ga nu de foto's oploaden .... tot zo!!!!

Ik heb 6 serietjes met foto's:

* B-nest
* C-nest
* Dior & Cartier
* Naomi & Nina
* Jim & Ashley
* JOOP! & Juicy

;D ;D ;D ;D ;D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

patty_dordtse valkjes

jeeh me dochtertje komt in je foto serie voor  ;D

super dat eht goed gaat met chance
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Dafrinja

Zow, dat worden lekker veel series! Super! We wachten af.........

Caroline



* Het B-nest *

* Bianco nu Nikki * Buddy * Beau *





Nikki doet het goed, vanavond krijgt ze geen pap voor de eerste keer, morgen zal uit wijzen hoe dit gaat en geeft dit geen problemen en blijft ze de komende dagen goed op gewicht dan kan Nikki vanaf het weekend verwacht ik gaan verhuizen. :D

Nikki


Nikki :-*


Buddy doet het nest als Nikki erg goed en voor hem telt hetzelfde. Hij krijgt vanavond ook GEEN pap meer en als hij de komende dagen goed op gewicht blijft mag hij vanaf het weekend verhuizen. :D


Buddy


Buddy


Buddy :-*


Beautje heeft wat langer op 3 en later 2 papmaaltijden gestaan en is pas sinds kort op 1 x per dag pap, om deze reden wacht ik nog een paar daagjes bij hem voor hij van de pap af mag, ik denk dat het nog een beetje te vroeg is voor Beau. ;)


Beau heeft onder een broertje of zusje gezeten, zijn hele start was onder gescheten.


Aaaaah, lieve Beau :-*


Beau


Beau, je ziet precies dat ik een beetje teveel borstveertjes eruit had getrokken voor de geslachtsbepaling. ::)

Tot zo met de C-tjes. :-*




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

amazingleeuwtje

Heerlijke foto's Caroline.... hahaha Bij Barry begint het gat nu pas te dichten waar wij veertjes hebben geplukt ;)

Kom zo naar de rest van de foto's kijken ;D

Anja

Hoi Caroline,

Ik val je boekje weer eens binnen. Er is een boel gebeurd hier.
Gelukkig gaat het met Chance de goede kant op.

Genoten van de foto's van het B-nest.

Dank je wel nog voor je advies.

Liefs,

Anja

*Manon*

Nikki is prachtig en wat goed dat ze het nu zonder pap mag gaan proberen... spannend hoor!!

Is Beau nu ook gereserveerd of nog niet?

Liefs Manon

willianne

Wauw,wat is het B-nest super mooi geworden!!
En Nikki... :-* :-* maar niet meer naar de foto's kijken :P :D :D
Ben benieuwd naar de andere foto's :D

Caroline



* Het C-nest *

* Chance * Cairo * Chucky * Chili *





Chance, nog wel kaal met de huid ziet er al veel rustiger uit. :D


Chance, vanmorgen met al een lekker gevuld kropje. ;)


Chance, zoals al eerder verteld, geen nieuwe pennetjes er meer afgebeten vandaag, we gaan de goeie kant op.


Cairo, was helaas gisteren de pineut maar gelukkig niet zo zwaar geplukt als Chance.


Cairo is een opaline wildkleur, over een dag of 5 weet ik de kleur wangen als pa en ma deze veertjes erop laten zitten tenminste. ;)


Chucky, volgens mij ook een opaline wildkleur en over een weekje ongeveer hoop ik ook daar de kleur van de wangen ze zien.


Chucky :-*


Chucky


Chili en nog stuk jonger en nog een echt donsje doordat het donsje voor hem niet uit het eitjes kwam. Als ik het goed zie wordt Chili een cinnamon opaline valkjes uiteraard gaan we over een dag of 10 ook bij deze de wangetjes kleur bekennen.


Chili komt gelukkig wel goed mee met de rest. :-*

====

Dus even kort samen gevat, de 3 eigen donsjes van Giorgio & Anaïs, Cairo, Chucky & Chili worden sowieso gepareld en kunnen gele of oranje wangen krijgen, de gele wangen zijn altijd poppetjes, de oranje wangen kunnen mannelijk en vrouwelijk zijn.

Tot straks met deel 3, dit zal sneller gaan dan dit deel want ik heb inmiddels alle foto's al geupload. ;)

PS. Manon, Beau is inderdaad gereserveerd. Hij gaat bij Jan(Jan1988) en Ayo wonen in Monnickendam. Ayo was het opaline cinnamon geelwang popje van het A-nest van Giorgio &Anaïs.  ;)




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Caroline



* Dior & Cartier *




Dior is een cinnamon geelwang bronze fallow MAN split opaline, van 7 ½ maand oud.
Cartier is een cinnamon opaline geelwang bronze fallow POP split bont, van 2 ½ jaar oud.

Dior & Cartier zijn een koppeltje wat al een aantal maanden apart zit in een kweekkooi in mijn kweekkamertje. In september krijgen ze een blok en mogen ze een nestje prberen groot te brengen uiteraard met een aantal back up-koppels achter de hand. ;)

Dior heb ik in Belgïe gehaald en kwam uit een buitenvolière, hij was als manneke van 8 weken nog zelden in de hand genomen. Hij is dan ook nooit tam geworden maar kan wel los. Soms stapt hij per ongeluk op mijn hand en kan ik hem zo in de kooi terug zetten, anders gebruik ik een stokje waar hij moeiteloos opstapt. :)

Cartier komt bij Kirsten vandaan en is een supertam valkjes. :-*


Dior kreeg ik vandaag niet op de houten driehoek dus maar wat foto's dat hij op de kweekkooien zit. ;)


Dior is flink in de eerste grote rui en je ziet nu goed zijn cinnamon door komen. :D


Dior, ik vind hem een kooi kereltje. :D


Dior :-*


Cartier is één van mijn mooiste poppetjes vind ik zelf, daarnaast is ze ook nog eens ontzettend lief en aanhandelijk. :)


Cartier is dus eigenlijk dezelfde mutatie als Dior maar zij heft pareltjes waardoor ze er heel anders uitziet.


Hier is Cartier een beetje boos, eenmaal op mijn hand wil ze graag spelen met mijn Tedora (Pandora) armbanden .... helaas voor haar, die zitten aan mijn andere arm en deze vindt ze niet zo bijzonder. ;D


Cartier :-*

====

Tot zo met de foto's van Naomi & Nina Ricci. :D




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Hermien

Het zijn allemaal prachtige valkjes, hoor! En wat kun jij goed rijmen:
"Beau heeft onder een broertje of zusje gezeten,
zijn hele start was onder gescheten...


                         ;D   ;D   ;D   ;D

Caroline



* Naomi & Nina Ricci *




Naomi is een cinnamon opaline geelwang bonte POP, over 2 dagen 1 jaar oud.
Nina Ricci is een cinnamon opaline lutino bleekmasker POP split bont, 11 maanden oud.

Beide dames hoop ik toch echt dit jaar te voorzien van een mannetje ....

Voor Naomi ben ik al 4 ½ jaar wachtende op een bonte geelwang man, ik sta inmiddels op tig wachtlijsten maar het kereltje wordt maar niet geboren. :-\

Voor Nina hoopte ik dat alle getekende witmaskertjes die dit kweekseizoen werden geboren uit mijn eigen  Amor & Diégah en Kouros & Lou Lou mannen waren .... helaas het waren allemaal poppen. :-\ Op dit moment is er op het forum een kleinkind geboren van Amor & Diégah, een prachtige bijna getekende cinnamon witmasker en ik hoop nu dat dit een kereltje mag zijn. ;)


Naomi, jeetje ik blijf wel eentonig maar ook haar vind ik prachtig!! :D


Naomi haalde ik vorig jaar bij Bonnie in Friesland. :D


Naomi


Naomi


Naomi


Naomi


Naomi


Naomi :-*

====


Nina Ricci, op het moment verschrikkelijk in haar eerste grote rui en ze is dit zo zwaar dat ze gewoon hier en daar kale/dunne plekjes heeft. Zo ook op haar koppie terwijl ze geen kale lutino plek heeft. ;) Ook heeft ze flinke schade gehad tijdens een grote paniek, toch aan een flinke tijd geleden maar haar bebloede veertjes zijn na wekelijkse douchebuurten nog steeds goor.


Nina komt bij Marlies vandaan, waar ik ook Giorgio en Jim al een jaartje eerder haalde.


Nina


Nina :-*


Nina heeft ook pareltjes en ondanks dat zee ne beetje lijkt op Cartier is ze toch heel anders. ::)

====

Tot zo met de foto's van Jim & Ashley. :D




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.