## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Caroline,
Het enige wat ik voor Fleur kan bedenken is natuurlijk een opendeur:
Haar in een grote kooi zetten met alleen speeltjes die aan de tralies aan de zijkant hangen en de stokken op een flinke afstand van elkaar.
Zodat als ze gaat fladderen ze minder kans heeft  harde dingen te raken.

Spannend... weer een piepei ;D
Prettig weekend!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Jan1988

He Caroline!

Klein Updateje over onze Ayo!

Ayo begint steeds meer te wennen hier en de hele kamer word al doorzocht"! Toch wil ze het liefste bij mij zitten..

Maar als ze dan bij mij zit kijkt ze naar me en maakt de hele tijd zo een soort krijsend  geluid.. het lijkt wel of hij zit te bedelen want als ik haar terug in de kooi zet of als ze op de tafel zit en op onderzoek is doet ze het niet...

Het is echt een schatje maar t word wel steeds harder.. Heb al een beetje zitten lezen maar ik snap het neit helemaal.!! Weet jij het mischien of hoe ik het kan afleren?

Verder gaat het echt top en we worden al echte maatjes!

Groetjes Jan

Hermien

Ik bedoel ook niet dat je de vleugels strak tegen het lijf moet binden, maar zo, dat ze ze in ieder geval niet kán uitslaan.... Maar ja, of zij zich dan toch niet zou weten los te wurmen kan ik hier vandaan ook niet inschatten.....
Sterkte in ieder geval met die eigenwijzerd... ;D

☺ Pita ☺

Aaah gossie sneu zo'n vleugel die iet beter wil worden.
Fijn dat de rest het wel goed doet.

Marian

Hoi Caroline,

Wil je een fijn weekend komen wensen :-*
Helaas wil het weer daarin niet leuk meedoen >:(

Ik heb te doen met Vlindertje....en wat een nare zorg voor jou. Ik duim voor jullie!

Kroeltje van Indy en Jasmijntje! Vanavond zie ik ze weer eventjes.

Liefs, Marian

parkpop

Hoi Caroline,

We sturen je later vandaag een paar foto's van ons schatje Ulani, is meer dan gewend. Als je iets zit te eten (koekje e.d.) op de bank weet ie je altijd te vinden. Zelfs visite met een koekje is niet veilig voor hem. Hij kan nog steeds niet goed vliegen door de geknipte vleugels maar probeert het toch altijd wel als ik de kamer inkom of wegloop bij zijn kooi. En in of op zijn kooi kan die al fluiten als de beste. Is en blijft een schatje. Mijn dochter noemt hem al haar jongste broertje...

We volgen nog steeds alles in je dagboek en het blijft erg leuk. Vind dit veel leuker dan Goed Tijden Slechte Tijden of zo...

Groetjes
Fred's family en Ulani

Adem69

Citaat van: Jan1988 op 19 maart 2010, 20:28:38
He Caroline!

Klein Updateje over onze Ayo!

Ayo begint steeds meer te wennen hier en de hele kamer word al doorzocht"! Toch wil ze het liefste bij mij zitten..

Maar als ze dan bij mij zit kijkt ze naar me en maakt de hele tijd zo een soort krijsend  geluid.. het lijkt wel of hij zit te bedelen want als ik haar terug in de kooi zet of als ze op de tafel zit en op onderzoek is doet ze het niet...

Het is echt een schatje maar t word wel steeds harder.. Heb al een beetje zitten lezen maar ik snap het neit helemaal.!! Weet jij het mischien of hoe ik het kan afleren?

Verder gaat het echt top en we worden al echte maatjes!

Groetjes Jan

Hoi Jan,
Mijn vorige valkje deed dat ook,
een heel irritant soort gekrijs en dat deed hij alleen om trosgierst te krijgen, als je hem dat gaf was die stil.
Maar teveel trosgierst is ook niet goed, dus dan moet je hem dat gekrijs afleren, en dat kan je het beste doen door hem even te negeren. Als hij/zij je niet meer ziet stoppen ze meestal al. Dit gaat trouwens vanzelf over na een paar weken.
Laat hem zo vroeg mogelijk aan groente/fruit wennen.
Mijn Rocky had dat dus niet, die vind gewoon zaad en groente/fruit nog lekkerder als trosgierst.

parkpop

Hoi Caroline,

Hierbij weer eens een foto van onze dondersteen. Het gaat hem in elk geval erg goed... :) en het is een mooie birdie die van spelen houdt...kraagjes van bloezen en zo zijn een geliefd object net als knopen en ritssluitingen.






Groetjes van
Fred, Monique, Calvin, Linsey, Darryl en Ulani

Caroline



Dank je wel voor de leuke foto's, Fred en de update!!!!  :D

Uiteraard ook Jan en Adem, leuk jullie weer in mijn dagboekje te zien over jullie valkjes.  :D

Ik beloof plechtig heel snel jullie berichtjes, mailtjes en immetjes te beantwoorden maar heb nog steeds flinke koppijn en kan niet langer dan steeds enkele minuutjes voor of is het nu achter de laptop zitten.  :-\

Zodra ik me beter voel kom ik echt even iedereen beantwoorden.

* B-tjes en Chance doen het super ....

* Er ligt een tikkend en piepend eitje bij Giorgio & Anaïs ....

* De eerste ronde van Pablo & Coco lijkt helemaal verloren te gaan, volgens mij zijn alle eitjes (6) niet bevrucht ....  :-\

* Armani & Princess hebben gisteren het eerste eitje gelegd van een nieuwe ronde ....

Thomas moest vanmiddag voor de derde maand proefzwemmen en deze keer was het 3 x is scheepsrecht .... hij heeft het gehaald en mag volgende week zwemmen voor diploma C. DIt is een formaliteit, heb je eenmaal je proefzwemmen gehaald, ben je binnen.  :D

Oh en misschien leuk om te vertellen, Bianco was vanmorgen uitgevlogen.

ALs ik morgen minder hoofdpijn heb zal ik veertjes op gaan sturen en nieuwe foto's maken van de jongen.  ;)

Fijne zondag!!  8)

PS. uiteraard iedereen bedankt voor de leuke berichtjes.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Overwegend goede berichten hier :)
Jammer dat het nestje van Pablo en Coco niks meer gaat worden.
Maar.... wel een piep/tik eitje bij Giorgio en Anaiis :)
En ook nog een nieuwe ronde voor A&P ;D
Beterschap met je hoofdpijn!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

patty_dordtse valkjes

jammer van de eitjes maar de volgende keer mss beter en duimen op bevruchte.

spannend al die eijes weer gelegde en een tik donsje oef kan haast niet w8te hier.


met zero gaat het ook goed die is er heel vroeg bij en die volgt lucky op de voet samen met diego oefff dan moet je ze is horen sjansen alle 2 hetzelfde geluid tegen luck haha..
en vleugels wijd en lekker sjansen dus een vroege pubertje toch  ;D ;D ;D

Gefeliciteerd iedergeval emt thomas als dit eenmaal binnen is dan heeft die volgende week gewoon zijn c gehaald hoor  ;D


:-*


Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline



Even de laatste berichten .... later meer, hoop ik.  8)

Ik blijf maar koppijn houden, niet echte migraine maar van die vervelende spanningshoofdpijn, vanaf mijn schouders tot aan mijn slapen zit het vast, puur stress en spanning .... komt wel weer goed.  8) Maar wel lastig. :-\

Vanmorgen met onze Fleur naar de puppycursus geweest, was geen succes .... het kwam met bakken naar beneden, we waren doorweekt.  >:(

Fleur is 10 dagen geleden naar de trimmer geweest, het is een ruwhaar, die verharen niet maar de oude haren moeten 2 x per jaar eruit getrokken worden, als ze "rijp" zijn. (lees: voldoende los zitten). Na het plukken zit er dan alweer een nieuwe laag haartjes van enkele mm maar ze hebben natuurlijk een flinke jas uit gedaan.  :o

Nu houdt Fleur al niet van regen of ze moet lekker kunnen rennen in de bossen samen met Summer en Kippie, dan vindt ze het niet erg. ::) Maar vanmorgen deed ze dus helemaal niks!!!! Niet zitten, niet liggen, niet lopen en niet blijven op commando ....  :-\

Nu ligt ze lekker te slapen, weer lekker droog gewreven.  ;)

In het blok bij Giorgio & Anaïs ligt een eitje met een flinke barst uit te komen, ik verwacht binnen nu en een uur een geel donsje, kans op geelwang. :D Chance maakt het goed, dit is wel een voorkind wat 4 daagjes ouder is maar de rest van de jongen liggen qua leeftijd straks bij elkaar in de buurt.

Van Bianco, Buddy en Beau heb ik vanmorgen een aantal borstveertjes getrokken en deze zitten met formulieren in de envelop om straks op de bus te doen. Ik verwacht dat Gendika ze dan dinsdag heeft en bel woensdagochtend even op voor de uitslag van de geslachtsbepaling d.m.v. DNA-analyse. ;)

Tevens heb ik foto's gemaakt van Chance, Bianco, Buddy, Beau, Juicy (was Amore van het A-nest), Ashley (was Xoe van het X-nest), Vlinder, Jim en JOOP!

Alvast een voorproefje ....



De rest volgt later nadat ik eerst al mijn berichten heb beantwoord. ;)

Tot laterzzzz!!!  ;D




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

☺ Pita ☺

En is Elmo al weer oom geworden? :P
Spannend telkens weer he?
Heeft Appie trouwens ook nog kans op een geelwang kind? Toch?

Anke

Hoi Caroline,
Spannend..... wachten op een donsje :)
Hi hi die Fleur die had gewoon haar dag niet vandaag ;)
Ik wacht vol spanning op de foto's die komen gaan!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes