## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline





Mag ik jullie voorstellen!!!!


* Chance *









Vandaag was een druk dagje, Jasper feest en afscheid van zijn stagejuf, Thomas zwemles, Sanne naar de kapper (kei pittig, een lekker korte bob :D ) en Streetdance en Sanne klassenavond dus Thomas, Jasper en Sophy naar de oppas .... ::)

Toen ik alles op bed had en mijn laatste wasje in de machine zat ging ik rond kwart voor 10 nog even kijken bij het piepend eitje bij Giorgio & Anaïs en jawel!!!!




Er lag en inimini geel donsje, uit een pleegeitje, 17 dagen geleden gelegd door Armani & Princess. :D
Nog niet helemaal opgedroogd maar al met een gevuld kropje. :-*

Misschien kunnen jullie nog herinneren dat Armani en/of Princess een tijdje geleden een bevrucht eitje uit het blok hadden gegooid met daarin de resten van een half aangevreten embryootje. :o
Hun enige bevruchte eitje wat nog over was heb ik toen bij de zus van Princess gelegd, Anaïs en haar ventje Giorgio natuurlijk, om dit eitje nog wel een kans te geven .... ik heb besloten om dit pleegeitje gewoon als eitje 1 van Giorgio & Anaïs te tellen, en het hele nest, een naam met een C te geven. :)

Toepasselijker kan dan natuurlijk niet voor dit donsje, de naam Chance. ;)

Nog even de biologische ouders van Chance, Armani & Princess






Papa Armani


Papa Armani


Mama Princess, oudste zus van Anaïs, dochter van Amor & Diégah. :D


Mama Princess :-*

En de pleegouders waar Chance op zal groeien .... de ouders van de A-tjes (geelwangen)


Giorgio


Anaïs

====

Ik wil alvast iedereen bedanken voor de mailtjes, immetjes en berichtjes, ik prober ze morgenavond even te beantwoorden, ga nu even chillen voor de TV. ;)

Morgenochtend  ga ik naar Peggy, Alpha brengen. :D

Voor straks, lekker slapen. :-*




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

anika_en_spirit

Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Dierenfreackske

Hoi Caroline, is verschrikkelijk wat daar is gebeurd in Dordrecht...sterkte ook voor jou .... :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Mooie foto's, zorgt terwijl ook wat voor afleiding, prachtige valkjes ... en gefeliciteerd met Chance    :-* :-*  Ann



Jel

Proficiat met Chance!
Altijd leuk om zo een klein donsje te zien.
Groetjes van: Crocky (R.I.P. 14-04-2008), Zilver, Ayo (R.I.P. 07-09-2010), Spyke, Ivana (R.I.P. 15-09-2011)

Hermien

Eh....Ann, deze Carolien woont volgens mij in Veghel. Dat ligt iets verder dan Dordrecht. Je bent in de war met Carco..... ;D

En Carolien, een paar blz. terug heb ik een vraag gesteld over Binky...........en volgens mij nog geen reactie daarop gekregen....

Gefeliciteerd met je donsje Chance..

                                 ;D  ;D  ;D  ;D

Dierenfreackske

Hoi, mooi is ie CHANCE zo fel kleurig geel he, precies goed vaoor een geelwangetje...hihi! Grtjs. Ann




amazingleeuwtje

:-* :-* :-* :-*
Gefeliciteerd Caroline ;D Heeeerlijk ze blijven heeerlijk hahahaha... *smelt*

Lekkere zonnige dag gewenst uit een mooi zonnig Moordrecht :-*


Saar


Kaatje

Hoi Caroline,

Wat een klein wondertje is er weer bij je geboren. Van harte gefeliciteerd met Chance, geniet er maar lekker van  :-*

Liefs, Karin

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

sabine


Always look..


•=Bonnie=•

zo dan, jij zit al weer behoorlijk in de jongen geloof ik :)

Ik loop veeeeeeeel te ver achter en je boek gaat veel te hard om ook maar een poging te doen te ontdekken wie wat waar welke jongen hebben maar gefeliciteerd  ;D

Wordt toch eens tijd voor een website hoor, is het in 1 overzicht te zien welke koppels welke mutaties hebben en welke jongen :)


Kimm

hey caroline,

gefeliciteerd met mooie Chance  :D  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010