## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Dierenfreackske




Jel

Echt weer een mooie foto update!
Buddy en Beau zien er echt geweldig uit!

Groetjes Jel & Zilver
Groetjes van: Crocky (R.I.P. 14-04-2008), Zilver, Ayo (R.I.P. 07-09-2010), Spyke, Ivana (R.I.P. 15-09-2011)

Kimm

mooie foto's caroline  :D
het B-nest is ook mooi zeg. en Juicy is ook heel mooi geworden.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

carco

Wat een stel knapzakken heb je toch weer zitten :-*

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




willianne


Ida

Heerlijke foto's weer Caroline  ;D
Wat worden de B-tjes mooi zeg, die clear pied zien er super uit!
Fijn dat alles goed gaat.

Groetjes Ida en een knuffel van je ondeugende en steeds beter brabbelende Rico  ;)

*Manon*

Wat een mooierdjes zeg.... ben benieuwd naar het DNA, maar denk dat ik nie de enige ben hé..... ze zijn allemaal zo mooi  :-*

Liefs Manon

Saar


Jan1988

He Carolien!!

Wat een leuke update!! Ben nu iets minder online omdat ik het zo druk heb.. Met Ayo dan he;)

Het is echt een prachtvalk! En superlief op de foto maar eigenlijk velen malen mooier in het echt!

En echt superlief! Ze word steeds tammer! En ook minder bang,, Ze gaat steeds meer op zoek naar nieuwe en interesante dingen in de woonkamer,,, Zo had ze vandaag een zakje trosgierst ondenkt die toevallig nog op tafel lag,, Echt een boef want ze was er bijna helemaal ingekropen!

Als ze op mijn schouder zit drukt ze af en toe haar snaveltje tegen mijn mond en als ik die dan vervolgens opendoe begint ze te drinken van mijn tong,,:P

Wil wel snel op zoek naar een 2de Carolien!;) Zijn de Btjes al gereserveerd? want als ik haar in de kooi zet volgt ze me continu en als ik uit beeld ga vind ik het wel een beetje zielig...

Toen ik vanmiddag thuis kwam hoorde ik haar al toen ik buiten nog met de sleutel bezig was.. Ze hoorde me en ging helemaal door het dolle en was superblij mij te zien! (En mijn vriendin;)

Vanmiddag ging ik douchen en natuurlijk wou ze niet van mijn schouder af en dus mee onder de douche!  echt heel grappig! zeiknat maar ze vond het helemaal niet erg.. Ik had hem vrij lauw gezet,, Kan ze wel tegen dat warme water?(foto's volgen)Hoe zet ik die op het forum? Zijn namelijk zeer de moeite waard

Na het douchen was ik bang dat ze mischien kou zou vatten dus hebben we haar voorzichtig droog gefohn'd..

Gaat echt goed!
Groetjes Jan

Anke

Hoi Caroline,
Had ik toch helemaal gemist dat je gister foto's hebt geplaatst.
Dus...heb ik er nu van genoten ;D ;D ;D
Wat zijn ze weer mooi!!!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Jan1988

Lieve Ayo:

Dierenfreackske




Caroline



Even hééél snel.

Alles is hier goed, ik heb alleen heel erg veel afspraken de afgelopen dagen en komende dagen en Ed was werken het weekend wat betekend dat ik het ook drukker heb met de kids.  ;)

Maar .... alles is goed hier, gewoon alles zijn gangetje.  :)

* Alpha ga ik deze week naar Peggy brengen en gezellig op de koffie bij haar.  ;)

* Het B-nest doet het ook goed, morgen zijn ze alle 3 alweer 4 weken oud en vliegen ze bijna uit het blok.  :D

* Pablo & Coco hebben nu 4 eitjes en de eerste 3, ik verwachte het al, zijn NIET bevrucht. Coco legt altijd het eerste nest eerst eitjes en gaat dan pas wippen.  :-\ Meestal zijn vanaf eitje 4 wel bevrucht, hopelijk deze keer ook.  ;)

* Giorgio & Anaïs hebben zelf 4 bevruchte eitjes die goed ontwikkelen, vanaf vrijdag verwacht ik hier jongen van .... het pleegeitje wat van Armani & Princess is ligt op dit moment te tikken en heeft al een klein barstje, dit pleegdonsje verwacht ik de komende dagen wel.  ;)

Tot snel!!!!

PS. ik kom vanavond alle jullie mailtjes en immetjes beantwoorden!!!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

hilde

dat was een snelle updeettttttttt caroline  ;D   ;D  ;)

Anke

Maar we zijn wel weer op de hoogte :)
Succes met de drukte Caroline!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes